aeon flux

ready for the action now, danger boy?

poszter: the incredible burt wonderstone (2013) Cseh Dániel
2013. január 29. 20:24:00

Kategória: film 5 komment

Már elnézést, de ti hogy néztek ki? A The Incredible Burt Wonderstone idióta poszterét, valamint idiótákból (Jim Carrey, Steve Buscemi, Steve Carell), és kevésbé idiótákból (Olivia Wilde, James Gandolfini) álló stáblistáját elnézve jó eséllyel bízhatunk benne, hogy az Államokban március idusán startoló komédia maradandó élményt fog nyújtani, és nem a szó negatív értelmében.

burtwonderstoneposternew.jpg

Címkék

comedy poszter jim carrey alan arkin steve buscemi james gandolfini olivia wilde steve carell

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr835051811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cseh Dániel · http://aeonflux.blog.hu/ 2013.01.29. 20:26:50

Én pedig soha nem tudnék erről a filmről, ha nem ennek a forgatási fotói adták volna életem második bejegyzését az Aeon Flux blogon, amit természetesen azzal a lendülettel el is basztam.

Azóta is "Wunderstone"-ra állnak az ujjaim, ez már így marad.

DHOPW42 2013.01.29. 20:41:04

@Cseh Dániel: Az max Wunderstein lehetne :-D

Amúgy Steve Carrell ijesztően viccesen és túlzóan néz ki, de nagyon nevetnem kell, ha meglátom :-D Érdekes projekt, várom! :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.01.29. 20:51:21

No, már azt hittem, nemzetközi kommentmentes nap van, vagy micsoda. :)

Brutálisan szét van photoshoppolva ez a plakát, főleg Steve Carell feje, de a legmegdöbbentőbb látvány a csupasz mellkasa, amiről tudjuk, hogy alapból nem ilyen. :)

TomPowell25 2013.01.29. 21:27:24

@Zalaba_Ferenc: pont ezt akartam írni. Ezek szerint visszament gyantáztatni.:)

K. Kálmán 2013.01.30. 11:57:17

@Zalaba_Ferenc: Az hagyján, én fel sem ismertem! Egy ideig kerestem a képen, aztán kizárásos alapon sikerült eltalálnom :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása