aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: after earth (2013) Zalaba_Ferenc
2012. december 10. 18:18:11

Kategória: film 12 komment

Nem mondom, hogy nem akadt el a szavam azt látva, ami Will Smithszel történik az előzetes első másodperceiben, és hiába írja azt a sillabusz, hogy az ezer éve elhagyott Földön kényszerleszállást végrehajtó apa súlyosan sérüléseket szerezve várja, hogy a fia megmentse mindkettőjüket, ez egy Shyamalan-film, s ez azt jelenti, hogy Smithnek reszeltek. 

...vagy nem.

Címkék

trailer sci fi will smith shyamalan jaden smith post apocalyptic

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr734958459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klág 2012.12.10. 18:25:04

nektek nincs olyan érzésetek hogy ezt nem will smith narrálja, hanem valaki szinkronizálta?

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.10. 18:27:59

@klág: Szerintem ő szinkronizálja, csak a síron túlról.

Drakeamarth 2012.12.10. 18:28:59

Akár még jó is lehet, bár az effektek nagyon gyengék.

Máté Polczer 2012.12.10. 18:29:53

Hát a CGI egyelőre siralmas, de ettől még ott van a bakancslistán

Vektor. (törölt) 2012.12.10. 19:35:34

Az előzetes végére elaludtam, ami komoly teljesítmény, tekintve hogy én kedvelem a hasonló alapszituációval rendelkező filmeket. Shyamalan tényleg menthetetlen, ha ebből sem tud összehozni egy fogyasztható sci-fit.

SZATOM 2012.12.10. 22:24:34

Örülnék, ha a rendező ismét valami kisebben gondolkozna...

Andrews 2012.12.10. 23:02:07

Hát nem erős páros sajnos. :( Avatar érzés is van a trailerben a kép világban csak gyengébb CGI-vel. :)

IvánBélaCsubakka · http://ivanbelacsubakka.blog.hu 2012.12.11. 00:58:08

Shyamalan annyira megszerettette magát velem tizenéves koromban a Hatodik érzékkel, A sebezhetetlennel és a Jelekkel, hogy mindig kíváncsi vagyok az új rendezésére. Érdekes, hogy Az utolsó léghajlító annyira szar volt, hogy majdnem el is felejtettem, ezért majdnem nem is haragszom miatta. :)

Henits 2012.12.11. 10:35:38

Én bizakodó vagyok a trailer után. A CGI szerintem nem olyan rossz. Amúgy se hiszem, hogy a CGI-n lenne a hangsúly, az nem igazán Shyamalan erőssége. Kíváncsian várom, hogy a végén lesz-e valami csavar, mert az utóbbi filmjeiből kimaradt.

K. Kálmán 2012.12.11. 12:15:47

A kommenteket olvasva egyre inkább az a meggyőződésem, hogy én nagyon engedékeny vagyok, mivel nekem kifejezetten tetszik ez az előzetes. Még az effektekkel sincs problémám.

miraculum 2012.12.11. 16:17:37

Bíztató hogy a forgatókönyvet nem ő jegyzi elsősorban. Szerintem ez akár jól is elsülhet.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása