aeon flux

ready for the action now, danger boy?

van képünk hozzá: az éhezők viadala - futótűz [the hunger games: catching fire] (2013) Zalaba_Ferenc
2012. november 27. 19:10:52

Kategória: film 8 komment

Már csak khm... úgy egy év van hátra Az Éhezők Viadala folytatásának bemutatójáig, amely javában forog, és mint ahogy azt Josh Hutcherson a minap megsúgta, az Arénában játszódó jeleneteket IMAX-kamerával veszik fel. Szóval Nolan két Batman-filmje után újabb nem műMAX-film kerül majd a legnagyobb vászonra (remélhetőleg itthon is). Ez meg itt egy akciós kép a forgatásról rajta Katniss vadi új rucijával és immáron feketére festett hajával.

thehungergames_catchinfire_lesi_01.jpg

Címkék

sci fi francis lawrence josh hutcherson liam hemsworth jennifer lawrence the hunger games filmkep lesi

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr944930343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.11.27. 19:15:26

Nagyon kiváncsi vagyok az arénára, hatalmas potenciál van benne a könyv alapján!

freddyD 2012.11.27. 19:45:34

@Blade468: Én speciel könyvben csomó dolgot fel sem fogtam, hogy ott mi hogy van, tehát különösen érdekel

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.11.27. 20:06:05

@freddyD: Például? Csak nem az "órás szerkezetet"?:D

batboy 2012.11.28. 09:07:31

fekete haj...még most is sajog a kalácsom, akkorát borultam térdre.

abelh 2012.11.28. 13:18:51

SPOILER a könyveket nem olvasóknak:

Érdekes, hogy már az első képen kvázi ellövik, hogy Katniss megint visszacuccol gyilkolni, persze nehéz lett volna elég hatásvadász trailert összedobni az Arénán kívül, de pl. én marha nagyot döbbentem a könyvön, amikor előjöttek - ezzel az amúgy marhára kiszámítható csavarral - a jubiláló viadal ötletével, nem hittem volna, hogy Collinsnak van pofája ezt meglépni, aztán lám mégis.

freddyD 2012.11.28. 16:08:11

SPOILER

@abelh: Teljesen jogos, szerintem is nagyobbat ütött volna, ha utólag derül ki. Könyveket olvasva, nekem is nagy meglepetés volt, mert foglalmam nem volt

@Blade468: Az az egyik, meg ahogy vége lett az egésznek, az nekem elég zavarosnak tűnt a könyv alapján (Erőtér pl)

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.11.28. 16:20:53

SPOILER!!!

Erre nem is gondoltam, hogy így tényleg ellövik az egyik legnagyobb csattanót. Kiváncsi vagyok, hogy hogy lesz megoldva. Egyébként nekem egy kedves ismerősöm felolvasta a 3. könyv tartalmát (akaratomon kívűl) amiben le volt írva, hogy "Katniss Everdeen már kétszer is túl élte az Éhezők Viadalát...", szóval sajnos ez a csattanó nálam csak részben volt meg. :(

freddyD 2012.11.28. 17:05:20

@Blade468: Nekem direkt mondták, hogy nehogy elolvassam a harmadik rész ismertetőjét. Utólag hálás voltam ezért

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása