aeon flux

ready for the action now, danger boy?

van képünk hozzá: a csodálatos pókember [the amazing spider-man] (2012) Coriolanus
2012. május 03. 09:58:16

Kategória: 8 komment

Két kép is érkezett az újraindított Pókember első megmérettetéséről, bár egyik sem az a tipikus ballagási fotó. Az "Elolvasom" után megnézhetitek a Gyíkot a maga valójában!

Két kép is érkezett az újraindított Pókember első megmérettetéséről, bár egyik sem az a tipikus ballagási fotó. Az "Elolvasom" után megnézhetitek a Gyíkot a maga valójában!

Címkék

comics marvel rhys ifans spider man filmkep

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr724541891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_1068 2012.05.03. 11:26:36

Úgy érzem, a hétvégén debütáló új trailerben azért ennél többet látunk majd a Gyíkból, mert ez még mindig csak bakfitty.

Ismeretlen_551562 2012.05.03. 12:22:29

1.: Csak lenne már hétvége és jönne már.:)

Ismeretlen_1068 2012.05.03. 12:27:02

2: Az avatárodból ítélve te vagy rá vagy zizzenve. Bennem még a nevek tartják a lelket, a marketing ugyanis nem annyira izgalmas.

Ismeretlen_551562 2012.05.03. 13:02:32

3.: Nálam jelenleg ez a legjobban várt film, hiába szocializálódtam a Burton-féle Batmaneken, és várok sokat Nolan záró akkordjától - ami a TDK által magasra tett lécet szerintem éppen hogy nem fogja megugorni. Én is inkább a nevekben és a képregényhűbb(nek tűnő) koncepcióban bízom (Raimi filmjeiben igazából csak a gonosz karaktereket - meg Jamesont - csíptem), a marketingre még rákapcsolhatnak, de várakozásaimban közre játszik, hogy a film egy nap híján a szülinapomon jön ki és hasonlítok Andrew Garfieldra.:)

Sardaukar 2012.05.03. 14:49:05

Megnéztem a trailert.És ledöbbentem.Rendben van, hogy ma már a CGI használata egyszerűen nélkülözhetetlen (persze meg lehetne oldani sok esetben máshogy is, mint régen) És hogy vannak olyan filmek, ahol zseniálisan megtudják oldani azzal is a látványt, de az már tényleg elkeserítő, hogy egy filmben konkrétan egy az egyben egy számítógépes játék grafikáját láthatjuk.Nagyjából a Battlefield 3 grafikájával (méghozzá FPS nézetből).Ami persze gyönyörű, de NEM EGY FILMNEK.Ez már tényleg dühítő, és elkeserítő.Legalább ügyeltek volna arra, hogy kevésbé legyen játékszerű.Ez véleményem szerint nem fejlődés, hanem az igazi, színes, szagos FILM arcon köpése.

Ismeretlen_122737 2012.05.03. 15:30:12

Apple.com/Trailers oldalon csütörtököt írnak az előzetes debütálására, ami ma van, legkésőbb holnap. Remélem, kijön, mert kíváncsi vagyok! Én szeretem a Raimi-filmeket, bár sokadik megnézésre az 1. már semmiképp sem tűnt tökéletesnek; a 2.-at továbbra is imádom; a 3.-ról alkotott véleményem pedig olyannyira közhelyessé vált, hogy felesleges is felemlegetni :D (szal nem szeretem) Nekem elég szimpatikus volt Tobey Maguire karaktere, de azt tudom, hogy az eredeti Peter Parker nem ilyen, hanem inkább hasonlít a Garfield-féle Peterre. Ettől függetlenül nekem Tobey Maguire Peter-e nagyon szimpatikus volt, és ami csak apró részlet, nekem mégis fontos, az May néni és Ben bácsi karaktere. A Raimi-filmekben elképesztő jó színészeket választottak ki kisugárzásban és külsőben is, de főleg az első a fontos. Nekem az új May néni és Ben bácsi nem igazán tetszik :( Még ha nevesebb (jobb?) színészek is játsszák őket.

Ismeretlen_233610 2012.05.03. 15:59:32

6: "...de azt tudom, hogy az eredeti Peter Parker nem ilyen, hanem inkább hasonlít a Garfield-féle Peterre..." Pontosabban az Ultimate univerzum szerint, ahol egyébként May néni és Ben bácsi is inkább hasonlít az új filmes megoldásra, Raimi inkább a klasszikusokat piszkálta.

darth zed 2012.05.03. 19:45:10

Hát jajj, bár az igaz,h Raimi filmjei az amazing spiderman-bol taplalkoztak, de mind peter, mind may neni karakterei leginkabb ultra idegesitoek lettek sztem. Mai fejjel mar nezhetetlenek szamomra a csaladi jelenetek a bargyu faktor miatt.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása