aeon flux

ready for the action now, danger boy?

hallgatnivaló: linkin park - burn it down Coriolanus
2012. április 16. 22:25:37

Kategória: 5 komment

Bemutatkozott a Linkin Park új albumának, a júniusban érkező Living Thingsnek előfutára, a Burn it Down. Általában túlságosan mainstream vagyok zenei téren, de divatból underground zenét hallgató hipster legyek, ha ezt a dalt fikázom.

Címkék

pop hallgatnivalo alternative rock

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr374541808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_1068 2012.04.16. 22:40:13

Becsülettel végighallhattam, s úgy mondhatom, hogy ez a nóta szerintem silány.

Ismeretlen_87626 2012.04.16. 22:49:39

Nekem tetszett. (teszem hozzá, hogy a tavalyi Novarockos koncertjük után meghallgattam többször is a legújabb albumukat, és abban is megtaláltam bőven az értékeket... Pedig a koncerten még nagyon nem tetszettek) Ritka az olyan szám, ami elsőre megfog, ennek sikerült, bár szupernek azért én se mondanám. Ha az albumon jobb számok lesznek, vagy ha legalább ugyanilyenek, akkor részemről jöhet!

Ismeretlen_233610 2012.04.16. 22:55:24

Akkor én is gyónok; anno minden szarnak elmondtam az A Thousand Suns lemezt, a Factoryn a mai napig olvasható a 2 csillagos fröcsögésem, ehhez képest az elmúlt egy hónapban szinte csak azt a lemezt hallgatom, és nagyon jól megvagyunk. (Közben a régi 3 album, amiért oda meg vissza voltam [főleg a Minutes to Midnight] bántja a fülem...) Szóval ez így egyelőre nekem nagyon is megfelel. :)

cineplex · http://www.mazur51.wordpress.com 2012.04.17. 00:26:14

Nekem eddig minden albumuk bejött, függetlenül attól hogy nem kis stílusváltás-t csináltak a fiúk. Szerintem az újra is vevő leszek.

frmn 2012.04.17. 11:34:08

Az énekig bírtam. A zene keménynek túl puha, puhának meg túl kemény (bár ez azért így talán erős). Az egész Linkin Park kőgazdag 30-asok állázadása szenvelgő hangon előadva. Bocs a sarkos fogalmazásért, de...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása