aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: bioshock - the movie (2013) Zalaba_Ferenc
2011. december 01. 07:35:49

Kategória: 3 komment

Miután a Universal költségvetési okokból kifarolt Gore Verbinski R-rated BioShock-filmjéből, egy ideig úgy tűnt, hogy az utóbbi évek legeredetibb játékából nem lesz adaptáció, ugyanakkor a napokban a franchise mögött álló Ken Levine azt nyilatkozta, hogy egyelőre még nem tettek le a megvalósításról, csak mindennek a helyén kell lennie ahhoz, hogy a film elkészülhessen. Ennek örömére ki is jött egy (sajnos csak) rajongói teaser, melynek hatására kedvem támadt újra elővenni az első részt (a másodikat meg a mai napig nem bírtam végigvinni, pedig kétszer is próbálkoztam...).

Címkék

horror trailer fantasy bioshock fanmade

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr434541126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scott 2011.12.01. 07:47:20

Egy Half Life mozi se lenne rossz..

Stan 2011.12.01. 10:59:25

Nekem bejött a második Bioshock rész is...

Ismeretlen_9654 2011.12.01. 18:41:59

nekem már az első sem tetszett, most adtam el a ps3-as verziót.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása