A közelmúltban annyi csapás érte a magyarországi filmkultúrát (mozibezárások, támogatások megvonása, fontos filmek elmaradozása, stb.), hogy most már tényleg itt volt az ideje, hogy történjen valami jó is. És lőn: szeptember 1-jétől új filmforgalmazó kezdi meg tevékenységét Magyarországon, méghozzá a stúdióktól független filmekre szakosodott Big Bang Media.
A közelmúltban annyi csapás érte a magyarországi filmkultúrát (mozibezárások, támogatások megvonása, fontos filmek elmaradozása, stb.), hogy most már tényleg itt volt az ideje, hogy történjen valami jó is. És lőn: szeptember 1-jétől új filmforgalmazó kezdi meg tevékenységét Magyarországon, méghozzá a stúdióktól független filmekre szakosodott Big Bang Media.
Borka Csillától, a Big Bang Media vezetőjétől megtudtuk, hogy a müncheni Prorom filmdisztribúciós cég partnereként az új forgalmazó elsősorban olyan közönségbarát filmeket hoz majd be Magyarországra, melyek függetlenek, azaz nem tartoznak a stúdiókkal szerződést kötött hazai forgalmazók hatáskörébe.
A cég első filmje a Conan, a barbár (Conan the Barbarian) laza 90 millió dollárból összehozott remake-je lesz, melyet a cég 2011. szeptember 1-jén 3D-ben és 2D-ben (35mm-es kópián) egyaránt bemutat, méghozzá szinkronizáltan.
Ezt szeptember végén követi a Csak tudnám, hogy csinálja (I Don't Know How She Does It) című romantikus regényadaptáció, melyben Sarah Jessica Parker Greg Kinnearral és Pierce Brosnannal szűri össze a levet (valószínűsíthetően).
A Big Bang Media tervei szerint havi egy filmmel jelentkezik: harmadik bemutatóját - a One Day című Anne Hathaway-filmet - október idusára időzíti.