aeon flux

ready for the action now, danger boy?

no, ezt nevezem én bd-borítónak Zalaba_Ferenc
2011. július 01. 17:59:15

Kategória: 6 komment

Igaz, hogy a hazai forgalmazó furcsa döntése miatt hozzánk csak DVD-n (és BD-n?) érkezik, de attól még szép lesz.

Címkék

drama reese witherspoon romance robert pattinson christoph waltz bd borito fox bd

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr694539936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Montana 2011.07.01. 18:09:19

Bizony-bizony! Tegnap 10 percig nézegettem egyfolytában :D Nekem is tetszik :)

"L" 2011.07.01. 18:38:34

ráadásul ez egy meglepően jó film egy meglepően jó dr.szöszivel és edward-al.

porter 2011.07.01. 20:17:41

vagy az elefánt kicsi, vagy Pattison nagy :) Bécsben látták ismerősök, vártam, h itthon legyen.

SoZi 2011.07.01. 20:36:40

Nem lesz moziban??? Basszus nagyon vártam a sok nyári megaizék között valami lájtosabbat! A borító nagyon szép és igényes munka! Nekem a Baz Luhrmann filmek borítói jutnak eszembe róla, azok is nagyszerűek.

anita 2011.07.04. 14:14:52

Nem is értem.. :( Ezt a döntést vajon mi alapján sikerült meghozni?? Tódult volna a nép a moziba..

Anja 2011.07.13. 00:06:54

Jogos a meglepodes, sztem nagyot tarolna, ha masert nem, hat az RP miatt.. Egyik kolleganom megnezte (Becs), es azt mondta nagyokat bogott rajta... bar ez engem ettol fuggetlenul nem vonz (meg az elefantok vize sem nedvesiti meg a bugyimat, ha a meganyalas edward van a lathataron)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása