aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: majmok bolygója - lázadás [the rise of the planet of the apes] (2011) Zalaba_Ferenc
2011. június 07. 09:34:32

Kategória: 3 komment

A korábban már prezentált második előzetes hivatalos, magyar feliratos változata.

Címkék

trailer sci fi prequel james franco monster movie planet of the apes andy serkis

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr624539813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_169693 2011.06.07. 09:45:42

"A fejlődés igazából lázadás." Én meg azt hittem, csak játszásiból, már megint mennyit ittak a fordítók? Vagy ők nem hallják, hogy ez mennyire röhejesen hangzik? Amúgy maga a film nálam kölcsönzős sztori lesz, akármilyen kritikákat is kap, én még mindig nem értem, hogy ezt milyen szükség hívta életre.

Ismeretlen_97684 2011.06.07. 10:05:12

@1: $$$$$$ és még $$$$

ziz 2011.06.07. 11:35:22

Nekem egyre jobban tetszik, bár pénzt még mindig nem adnék érte.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása