aeon flux

ready for the action now, danger boy?

game video: deus ex - human revolution (2011) Zalaba_Ferenc
2011. március 19. 21:12:13

Kategória: 8 komment

Ez a közel nyolcperces videó először is arra késztet, hogy megnézd, vajh tényleg nem Nicolas Cage szolgáltatja a főhős hangját, továbbá bemutatja, hogy lehet ugyanazt a pályaszakaszt háromféleképp is teljesíteni. Impresszív?

Címkék

ps3 cyberpunk fps xbox360 pc game deus ex adventure game game video

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr904539466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_9654 2011.03.19. 22:34:26

soha egyik résszel sem játszottam, de tetszik.

Ismeretlen_83946 2011.03.20. 03:17:11

én ebben semmi különöset sem látok. sőt... ezek után én pont nem is várom a játékot.

buckhurst 2011.03.20. 03:21:46

ja. a trailer után ez nagyon zsenge.

Ismeretlen_87170 2011.03.20. 06:03:15

Nagyon jó. Arról már nem is beszélve, hogy ahogy a videó elején a hölgy meg is említi, itt még sok-sok feature-t nem is használhatunk. Meg ugye az itteni verziókat lehet kombinálni is, hiszen a két megkerülés során is ki lehet iktatni az őröket, ami egy még szimpatikusabb út ...nekem. Mármint egy ilyen játéknál általában a non-lethal út tetszik, de azért essenek már össze ájultan :P És hát nyilván ez a videó most nem erről szólt, de az utca összképe nagyon hangulatos volt!

Ismeretlen_1068 2011.03.20. 06:25:14

2-3: Kellett volna vmi csillivilli cutscene, mi? Mondjuk a hősünk fejére zuhanhatott volna egy böhöm nagy harci robot a dobozok pakolgatása közben. :D

Deadly 2011.03.20. 10:31:25

5. egyáltalán nem ez a baj, hanem volt ebben a trailerben oly metódus, amit ne láthattunk volna már? amikor lekapcsolja az áramot az egy hangos jaj volt tőlem... én se várom ezután a videó után annyira, de persze az esélyt megkapja. egyedüli erény, hogy nagyok a pályák. de amúgy minden nagyon szögletes és elnagyolt. sosem fogom megérteni, hogy a szabadságérzet végett miért kell lebutítani pár dolgot, jelen esetben a grafikát. a csillivilli tűzeffekt nem érdekes... de lehet ez csak én vagyok, aki csak egyszer játszik végig egy játékot...

Ismeretlen_1068 2011.03.20. 12:54:52

Valóban nem ez volt a legizgalmasabb gameplay videó, amit valaha láthattunk és a látvány sem olyan átütő, mint amit a trailerek sugalltak, de én már annak is örülök, hogy a fickók feje felett nem jelennek meg olyan idétlen felkiáltójelek, mint a MGS-ben. :) Meg aztán ez a videó csak egy szeletke egy nagy (és még rendesen fejlesztés alatt álló) tortából.

Deadly 2011.03.20. 16:22:29

hehe, én imádtam a felkiáltójelhangot. :) de persze én is úgy vagyok ezzel a játékkal, hogy az esélyt megadom. de ezután a videó után nem érzem úgy, hogy mondjuk egy mass effect2 mélységű és látványú, izgalmas játékot kapnánk. de innen jó csalódni. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása