aeon flux

ready for the action now, danger boy?

game trailer: battlefield 3 (2011) Zalaba_Ferenc
2011. március 17. 08:37:23

Kategória: 31 komment

A legújabb (egyébként elképesztően ütősnek tűnő) gameplay videó alapján gondolkodóba estem, hogy ez a játék fps lesz-e vagy interaktív mozi?

Címkék

ps3 fps xbox360 battlefield pc game game trailer game video

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr404539453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_169693 2011.03.17. 11:54:07

Nem vagyok egy nagy gamer, ezt mindig igyekszem leszögezni, jelenleg is a Fallout első két részét és a Tacticsot nyúzom, ha meg nem, akkor a Diablo II-t. De ez felcsigáz. Meg persze a Diablo III, de egyelőre ez tűnik kézzelfoghatónak. És tudom, hogy óriási közhely, de basszus; mit meg nem tudnak már csinálni, tényleg teljesen fotorealisztikus a grafika, őrület.

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 12:10:49

Arra azért kíváncsi leszek, hogy mindez hogy fest majd a hat (XBOX360) meg öt éves (PS3) konzolokon. :)

ty 2011.03.17. 12:30:01

2: kb pont így. ehhez csak gamer podcasteket kell hallgatni és akkor megtudnád, h miért :-)

Ismeretlen_115179 2011.03.17. 12:33:17

Minden évben temetik a PC-t a konzolokkal szemben, de most úgy érzem ez megint nem fog bejönni a jósoknak! A GPU gyártók már előre dörzsölhetik a markukat, bár azt híresztelik, hogy nem fog Paksot igényelni a játék. Majd meglátjuk...

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 12:36:01

3: Nekem csak podpeople-re van mostanság időm, a podcastek hallgatását megtartom az olyan ráérős embereknek, mint amilyen te vagy. De azért köszi a jó hírt. :)

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 12:36:43

4: A PC-t szerintem nem kell temetni, tulajdonképpen már rég feldobta a pacskert.

Ismeretlen_115179 2011.03.17. 13:13:58

Miért is? :-)

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 13:38:38

Ezt a topikot érdemes olvasgatni: http://www.hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=21073 Ez pl. a tavalyi piaci részesedés Angliában: http://i55.tinypic.com/23r2weh.jpg

Action 2011.03.17. 14:58:28

Azért kíváncsi leszek, milyen lesz a multija, az érdekel leginkább.

daeve9@yahoo.com 2011.03.17. 15:09:12

A PC-s réteget majdnem mindennel kiszolgálja a Steam. A legtöbb AAA cím pedig multiplatform, vagy idővel az lesz, és elég ritka, hogy ezek szarabbul muzsikáljanak konzolos testvérüknél (khm GTA4).

gaillard 2011.03.17. 15:11:17

10: na ezt eltoltam, de mind1 :).

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 15:19:31

10: Nem hogy nem ritka, hanem teljesen evidens. A fenti topikból íme egy frissebb eladási lista: 1. Test Drive Unlimited 2 X360 (68) PS3 (28) PC (4) 2. Dead Space 2: -51% X360 (53) PS3 (43) PC (3) 3. Fifa 11: -47% X360 (43) PS3 (33) Wii (7) PSP (7) 4. Call Of Duty: Black Ops: -14% X360 (55) PS3 (35) Wii (6) PC (3) 5. Assassin's Creed: Brotherhood: -26% X360 (54) PS3 (46) 6. Mario Vs Donkey Kong: Mini-Land Mayhem: +72% 7. Just Dance 2: -14% 8. Mario Sports Mix : +47% 9. Grand Theft Auto IV: Complete Edition: +116% PS3 (58) X360 (39) PC (3)

gaillard 2011.03.17. 15:23:52

A port színvonalára gondoltam, nem az eladásokra. Persze az utóbbit tekintve tényleg szarul állunk, de azért még bőven van (és lesz) mivel játszani.

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 15:24:33

És persze, eltartja a Steam meg a battle.net (különben tényleg nem lenne PC-s fejlesztés), de ugyanígy kaszál a PSN vagy az Xbox Live is. A PC kezd már olyan lenni, mint a bakelit: egy egyre vékonyodó réteg kiváltsága, melynek életben tartása súlyos pénzekbe kerül (több százezer forintból összerakott, iszonyú gyorsan elavuló konfigurációk), míg egy konzolt megveszel minden szír-szar kiegészítővel együtt 100-150e Ft-ért, aztán nyúzhatod tíz évig (mert ugye egy konzol-generáció életperiódusát tíz évre tervezik), meg aztán egy PC-s játékot már a megjelenés előtt letölthetsz, addig PS3-at nem, Xboxot talán, de ha jól tudom, akkor ugrik a netes accountod.

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 15:25:29

13: A színvonalat nem is vitatom - főleg, ha van egy erőműved hozzá. :)

gaillard 2011.03.17. 15:32:43

Nem kell erőmű, elég csak kikapcsolni az élsimítást, az 1920*1080 elsimítja a többit :)) Középkategórián felüli konfigom eddig sosem volt. De a jelenlegi a BF3-hoz biztos nem lesz elegendő. Ha nem akarok én lenni a jani a multi meccseken, akkor legalább egy új proci kell, ez már bizonyos :).

chris92 2011.03.17. 18:48:29

Marha jól néz ki, de valószínűleg nekem is minimum új videokártyára kell majd beruháznom.

Ismeretlen_139112 2011.03.17. 22:27:47

A konzolos verziók nagyon hasonlóan fognak kinézni, kicsit talán kevésbé éles textúrák, pixelesebb vetett árnyékok - de amitől ez baromi jól néz ki, az a bevilágítás, a kontraszt meg a karakterek animációja, és azt mind át tudták már ültetni. A PC meg télleg gáz, tavaly nyáron vettem új gépet és mostanra már szinte közepeske, fogalmam sincs hogy pl. ez a BF3 ősszel mit tudna rajta majd produkálni. Crysis 2 demo 1600*1024-ben már nem volt akkora durranás max detailen, hogy azt éreztem volna hogy ez jobb mint konzol. Persze alapvetően a Starcraft 2 miatt vettem ;)

Ismeretlen_62806 2011.03.17. 22:48:33

szerintem a PC gaming akkor fogja feldobni a talpát, mikor az aktuális konzolgeneráció megkapja a natív bill+egér támogatást.

Ismeretlen_139112 2011.03.17. 23:37:28

Konzolon sose lesz natív kb/mouse: - a Microsoft ellenérdekelt az otthoni PC kiváltásában (-1 windows) - tönkreteszi azt a homogenitást, ami a konzolok fő vonzereje; képtelenség lenne összehangolni az egymás ellen multiplayerkedő COD játékosokat, ha van aki egérrel headshotol és van akinek csak kontrollere van (és nem akarja lecserélni, mert a kanapén fetrengve akar játszani) - egyébként is az a trend, hogy a minél egyszerűbb, természetesebb input eszközökre harapnak a legtöbben, lásd a Wii és most a Kinect (túl vannak a tízmillión kevesebb mint fél év alatt :-O ) elsöprő sikerét A PC-nek most lesz két jó éve, amíg ki nem jön a PS4/Xbox3, ezalatt aki technológiában úttörő akar lenni, az kénytelen a PC-s videokártyákon fejleszteni, de ilyen játék évente ha három akad majd. És azokból is többet adnak majd el konzolon még úgy is, hogy vissza lesz fogva a részletesség bennük. Az megint egy érdekes vita, hogy ma már a PC gaming inkább azt jelenti hogy facebook játékok, Warcraft-féle MMO játékok, meg flash hülyeségek. Ezek adják a zsé nagyobb részét, szóval lehet azt is mondani amit egy haverom - a PC gaming nem halt meg csak átalakult.

Ismeretlen_139112 2011.03.17. 23:39:56

Egyébként ha már durvulás, akkor ez a Lionhead új Xboxos játékának a grafikája, egy az egyben Pixar stílus: http://www.youtube.com/watch?v=M04SMNkTx9E&feature=player_embedded Egyébként ez a Milo nevű játék, amiben Kinectet használva lehet kommunikálni és játszani egy kisfiúval, ami mesterséges intelligenciában, beszéd- és arckifejezés felismerésben is nagyon durva előrelépést ígér...

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 23:44:12

19: Mikor a Blizzard (Bli$$ard) meglátja, milyen kiszabottul jól fogy majd a Diablo 3 konzolon, tuti billentyűzet/egér támogatással nyomja majd ki a StarCraft 3-at konzolra.

Ismeretlen_1068 2011.03.17. 23:46:47

20: A homogenitást egyszerűen ki lehet szűrni: kontrollerrel játszók jobbra, egér+billentyű kombósok balra, oszt szevasz. Mondjuk, hogy az egér+billentyű ellentmond a konzol-érzésnek, azaz annak, hogy a díványodon fetrengve játszhatsz, de ebben a megközelítésben a kinect/move mozgalomnak sincs létjogosultsága, ugye.

Ismeretlen_139112 2011.03.18. 00:22:02

Ez a jobbra-balra dolog koránt sem olyan egyszerű, mint gondolnád... SC3 helyett meg a meglévő keretre jön majd két kiegészítő a sztori befejezéséhez, másfél-két éves fejlesztési idővel, de alapvető változtatások nélkül. Nem hiszem hogy azt átírnák konzolra, ráadásul a 720p felbontás se igazán elég nekije. A Blizzardnak igazából amúgy is a Live meg a PSN kezelése a fő probléma... van saját, konkurens infrastruktúrájuk, évekig tartó tárgyalásba kerülhet hogy ezeket összeegyeztessék :)

Ismeretlen_1068 2011.03.18. 11:05:56

"Ez a jobbra-balra dolog koránt sem olyan egyszerű, mint gondolnád..." Hát ha azt meg tudják oldani, hogy mindig kb. ugyanolyan tapasztalattal rendelkező játékosokat tereljen össze egy multi meccs erejéig, akkor igazán nem nagy kunszt két különböző irányítási rendszer szerint kétfelé elosztani a bandát (főleg, hogy ugye mindkét irányítási rendszerre optimalizálnak). A 720p pedig eléggé elterjedt a konzoljátékok között. Egyelőre még a full-HD a ritkább.

Ismeretlen_139112 2011.03.18. 11:23:46

Nem akarlak nagyon sokkolni, de a 720p is nagyon ritka, főleg a multiplatform játékoknál. COD, GTA, RDR, Crysis 2 mind mind ilyen 1024*600 pixel körüli felbontásokban futnak. Persze vannak kivételek is, Assassin, Dead Space, Mass Effect. A legtöbb PS3 exkluzív mondjuk marad 720p (Killzone, Uncharted), míg Xboxon ezek is viszonylag gyakran csalnak (Reach 1152*720) De amikor ez szóba kerül gamedev körökben, akkor általában mindig az a vége, hogy a legtöbb felhasználó úgyse veszi észre, szóval nem érdemes rinyálni miatta. És tényleg :)

Ismeretlen_1068 2011.03.18. 11:39:57

1024*600? Biztos vagy te ebben? Nem véletlenül 1024*768?

Ismeretlen_139112 2011.03.18. 12:31:44

Sacc per kábé érték volt az a felbontás, mindegyik játék mást használ; asszem van 1152*640, 1024*600, Xboxon az Alan Wake 960*540... (1024*768 meg egyébként nem 16:9 képarány) Xboxon általában az a cél, hogy egy gyors elérésű kis bufferbe beférjenek, ami mindössze 10MB. PS3-on meg ha a multiplatform játék nem fut elég jó sebességgel, akkor a felbontás csökkentése a leggyorsabb és legolcsóbb módszer a 25-30fps eléréséhez.

Ismeretlen_1068 2011.03.18. 12:51:44

28: Na, az imént sikeresen belekeveredtem a felbontásokba. :) 1366 x 768-ra (16:9) gondoltam, miközben a berögzültet (4:3) írtam. Viszont ha a fenti felbontások valósak, akkor a népet elég rendesen az orránál fogva vezetik, ugyanis a játékok állandóan HD-ről zengedeznek, meg f/s-ről, meg ilyesmiről (a tévém viszont mindig minimum 720p-ként érzékeli a jelet és a felbontást is ennek megfelelően lövi be).

Ismeretlen_139112 2011.03.18. 22:34:03

Számít ez, ha eddig észre se vetted? :) Meg mondom, sokszor ez az ára a multiplatform játékoknál annak, hogy ne kelljen kisebb felbontású textúrát használni, vagy bukni a 30/60fps sebességet. Egyébként még a konzolon belül felnagyítják a renderelt képet és utána kerül rá a GUI, már rendesen 720p-ben, csak aztán küldik ki a tévének. Általában azokban amúgy is elég gagyi az átméretező elektronika. Ha nagyon érdekel, itt a lista: http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46241 Most nézem, a Black Ops nálad konkrétan 960x544, negyede a 1080p-nek ;) Az 1368 meg a korai LCD tévék tipikus felbontása, de hogy miért pont ekkora volt arra érdemi magyarázatot nem nagyon leltem. Állítólag könnyebb volt a gyártósorok kialakítása, mert már megvolt egy része a rendszernek a PC monitorok miatt... na de azok ilyen 17 coll méretűek voltak...

nosferatue 2011.03.19. 09:24:18

Jól néz ki meg hú meg há, de ha nem lesz mögötte tartalom akkor a látványos tömegtermék kategóriát fogja csak gazdagítani. Évek óta nem született olyan fps, ami felvenné a versenyt a HL2 hangulatával, történetével. Nem kell high-end gép ahhoz, hogy jól fusson egy játék. Elég egy tisztességes, jól optimalizált motort alávágni (lásd Bulletstorm és az U3 engine).

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása