Puzsér Róbert, a híres(?) filmszakértő(?) a Mokka vendégeként lerántja a denevérleplet Christopher Nolan Batman-franchise-járól (miután levetítik az Arkham Asylum előzetesét a The Dark Knight Rises első trailere gyanánt). Jól figyeljetek oda, ugyanis kemény tények hangzanak el.
magyarvalóság: "a batman egy tévedés"
2011. február 19. 10:58:55
Kategória: 75 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr194539321
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
exile 2011.02.19. 11:08:30
Nem jutok szóhoz...
Ismeretlen_62927 2011.02.19. 11:08:43
Nem fogok ráguglizni: ki a faszom az a Puzsér Róbert? A villából jött ki mostanában? Vagy a Megasztárban szerepelt?
Infy · http://infyblog.avpuniverzum.hu/ 2011.02.19. 11:24:55
Megnéztem, de egy Batman rajongó vagy értelmes ember se nézze meg, mert most kb. ki akarom végezni ezt a **** Puzsér Róbertet.
Egyrészt bemutatják a Barkman: Arkham City előzetést mint a film előzetes. Azt mondja Heath Ledger halála miatt lett sikeres a második film és ezért imádták világ szerte. Most kb. nyilvánosan bocsánatot is kérhet a családjától.
Azt mondja nem lehet komolyan venni ezt az egészet és, hogy ezt a lakkruhás szuperhősösdi egy vicc, meg lehet előjönnek egy olyan húzással, hogy a második rész kiamaradt nyers anyagaiból vágnak be részeket, hogy Heath Ledger-el csalják be az embereket a moziba, mert amúgy nem lesz sikeres. Ez a tapló **** fel sem fogta a Batman filmek lényeg, egy fél mondatot sem tudott értelmezni a belőlük, olyan szánalmas sötét ***** és köben az a másik két sötét ***** még röhög is a hülyeségein. Úgy ment be oda, hogy nem is érdekli az egész és ilyen értekezik az új Batman filmről.
Ez most olyan volt, mint a retek klub futballhuligános műsora az alaptalan tényekkel és számokkal valamit külföldi film és videóbejátszásokkal.
Amúgy ez a Puzsér Róbert egyáltalán nem filmszakértő, mindennel foglalkozik csak filmekkel nem, ergo a TV2 lökte oda, hogy ócsárolja a Batman-t, csak nem tudom ebből mi hasznuk?????????
Kinyílt a bicska a zsembe.
Chrissssss 2011.02.19. 11:25:09
Én sem jutok szóhoz... nem is értem..
Milyen film kritikus az, aki egy CGI játék trailert nem tud megkülönböztetni egy film trélertől?????????
Nemértem... Puzsér Róbert... ki a ****** ez???
Ismeretlen_1068 2011.02.19. 11:28:43
A TV2 végül is elérte a célját, ugyanis beszélünk a témáról, ráadásul blogunk történetében valószínűleg most először linkelünk be bármit is a tévéadó programjából.
Mondhatni: "gotcha". :)
Ismeretlen_122737 2011.02.19. 11:28:52
Hát engem is végletekig felhúzott, bár tegyük hozzá, lehet, hogy a TV2 célja alapból ez volt (lásd: index Top10 legtúlértékeltebb film).
Mindenesetre ami engem kiborít, az a televíziózás felelősségének a félredobása. A véleményt szinte le is lehet szarni, hiába bicskanyitogató a normális filmszeretők számára, de konkrét TÉNYEKET mondanak be, amik őrületes fasságok. Amikor az idióta műsorvezető elmondja, hogy "de ugye Christopher Nolan NYILATKOZTA (lol!!!), hogy Heath Ledgert bele akarják tenni a 3. filmbe", akkor kábé lefordultam a székről... sajna mondjuk nem a nevetéstől.
feri · http://mozisblog.blogspot.com 2011.02.19. 11:29:42
Puzsér nem látott még soha akciófilmet, és nem tartott még képregényt sem a kezében, így azért elég nehéz lehet szegénynek...
Ismeretlen_1068 2011.02.19. 11:30:12
6: Lehet, hogy mégsem (lett volna) olyan nagy az a médiatörvény? :)
Ismeretlen_122737 2011.02.19. 11:30:42
5: engem csak az érdekelne, hogy míg interneten lehet botránykavarás céljából fasságokat leírni, addig a televízióban (ami szerintem egy nagyobb felelősség) vajon ezt megengedhetik-e maguknak.
Action 2011.02.19. 11:33:11
Szörnyű az egész, kétszer álltam neki, annyira szar. Ráadásul a pali azt se tudja, miről beszél igazán.
:(
Ismeretlen_1068 2011.02.19. 11:34:35
9: Miért vagy úgy felháborodva? A Budapest TV-ben már távműtétet is végrehajtottak. :)
chris92 2011.02.19. 11:36:07
Nem tudom eldönteni hogy ebben a videóban mi a nagyobb epic fail:
-A szerkesztők véletlen vagy érzésem szerint teljesen szándékos baklövése, hogy egy videojáték előzetesét prezentálják, mint filmelőzetes.
-Vagy Robi barátunk, aki olyan beszólásokat ereget, hogy az ember legszívesebben szájba csapná egy féltéglával.
A lényeg viszont tényleg el lett érve: beszélünk a témáról és jól fel is lettünk agyilag húzva....hát igen a drága szeretett média.:)
Ismeretlen_140561 2011.02.19. 11:36:33
Ez is egy vélemény, ráadásul szerintem van is benne valami.
Ismeretlen_122737 2011.02.19. 11:36:49
11: :-D
Hát tudod, mint elhivatott Christopher Nolan-rajongó, valahol gondolom érthető a dühöm:-D A dühömet ráadásul az is hatványozza, hogy igazából nem is akadhatnánk ki, mert érződik, hogy szándékosan egy ilyen faszfejet hívtak meg a műsorba, mert tudták, hogy majd ótvaros baromságokat fog mondani. És az, hogy rettentet dühös vagyok, de nincs jogom ezt kiadni magamból, ez az elfojtás az, ami még inkább frusztrálttá tesz:-D Csak ezért vagyok kiakadva, de nagyon.
Ismeretlen_1068 2011.02.19. 11:38:25
13: Szerintem leginkább az, hogy félelmetes logikával összeszedett érvekkel támasztja alá a hülyeséget. :)
Ismeretlen_122737 2011.02.19. 11:39:29
15: igen, szóval nem a véleménye a baj, azt leszarom, csak a mögötte meg-nem-húzódó következetesség, felhalmozott tényanyag és ismeret, valamint logika...
Ismeretlen_169693 2011.02.19. 11:39:53
- Jó napot, egy jegyet kérek!
- Oda-vissza?
- Nem. Csak oda.
A Demcsák Zsuzsával kéne agyonverni a másik kettőt.
Ismeretlen_1068 2011.02.19. 11:40:19
14: Egy kicsit utánaguglizva látszik, hogy ez a Puzsér igazi megmondóarc - ebből csinált magának karriert a rádióban is. És ugye, most is beszélünk róla. :)
Ismeretlen_122737 2011.02.19. 11:44:18
18: jó, hát mondjuk te raktad ki az oldalra:-P
Ismeretlen_1068 2011.02.19. 11:46:42
19: Igen, de azért a kommentek, like-ok, reloadok mennyisége is elég sokat mond. :)
Ismeretlen_122737 2011.02.19. 11:47:57
20: jah... na mindegy, én inkább a greater good kedvéért mostantól nem kommentálom a dolgot:-D
Ismeretlen_140561 2011.02.19. 11:48:57
Azon csodálkozom, hogy ha valaki ellentétes véleményt mond, akkor mennyire könnyű felháborodást kelteni!
Szerintem további buktatókat is megemlíthetett volna, bár én is nagyon szeretem A sötét lovagot, de annyit nem ér, hogy kiakadjak, mert valakinek nem tetszett.
Meg én már lefutottam más Batman és képregényrajongóval ezeket a köröket.
Ismeretlen_122737 2011.02.19. 11:51:08
22: (na jó, UTOLSÓ kommentem a témában, de csak a blog iránti tiszteletből kifolyólag:-D) Figyi, értsd meg, nem az az objektíven is belátható baj ezzel az egésszel, hogy Puzsérnak nem jön be a Batman-univerzum, hanem az, hogy orbitális baromságokkal támasztja alá a több sebből vérző véleményét. És ez se nem újságírói, se nem műsorvezetői, se nem szakértői magaviselet.
Ismeretlen_140561 2011.02.19. 11:55:10
23: akkor ezeket elemezzük már, mert bár én sem értek mindennel abszolút egyet, de nem érzek orbitális baromságokat.
Ismeretlen_63220 2011.02.19. 11:58:32
Nem lepődtem meg. Akinek kettőnél több agysejtje van, és vigyázni akar rájuk, az ne nézzen kertévét.
tristram 2011.02.19. 12:02:00
Volt már szerencsém hallani Puzsért ezelőtt a műsor előtt is, van valami filmes műsora az egyik rádióban. Már ott sem értettem, hogy miért pont neki kell ott lennie. Filmtudományi szakképzésről tucatjával kerülnek ki a "filmes szakemberek", úgy, hogy meglehetősen szűk ez a szakma. Ehhez képest azt a kevés helyet sikerül betölteni ilyen és hozzá hasonló dilettánsokkal. Mert ez az ember tényleg az a kategória, aki helyett én is bármikor felkészülés nélkül beülhetnék a stúdióba és tartalmasabban tudnék megszólalni. Amúgy a stílusát sem bírom. Az meg rejtély, hogy a műsorszerkesztők, hogy gondolták a trailert, a műsorvezetők hogy gondolták, hogy csak nettó faszságot képesek kiejteni a szájukon. Tudom, hogy a Batman egy súlytalan téma, lehet könnyed stílusban beszélni róla, de azt is lehet úgy, hogy valós dolgok hangozzanak el és érdekes, tartalmas legyen a beszélgetés.
Ismeretlen_29159 2011.02.19. 12:02:51
Retardált ez az ember, tény, de nem is ezzel van a gond szerintem (ha nem tetszik neki a TDK, hát nem tetszik), hanem hogy gyakorlatilag hazudnak és fiktív dolgokat állítanak be hírként...
Ismeretlen_32319 2011.02.19. 12:05:11
hát ez zseniális! :D
azt hiszem el kéne kezdenem tévét nézni! :D
DCIJB 2011.02.19. 12:34:08
Nem nézem meg. Utálom a magyar tévét, mindegy, hogy melyik adóról van szó. Ha bekapcsolom a tv-t, a CNN megy.
frmn 2011.02.19. 12:52:33
Nekem van szerencsém személyesen is ismerni PR-t. Nem egy rosszindulatú gyerek, de már az egyetem előtt, alatt is ugyanilyen nagyhangú volt és mindig az volt a célja, hogy valamit nagyon megmondjon. Az volt számára a lényeg, hogy a véleménye eltérjen másokétól és lehetőleg minél több embert kiakasszon. Vitatkozni teljesen felesleges és értelmetlen vele.
Mondjuk azt nem értem, hogy adhatta a nevét ahhoz, hogy leadják egy játék trailerét mint filmelőzetest ő pedig arra reagáljon, mert nem hülye gyerek és kizárt, hogy ezt ne vette volna észre.
Ismeretlen_1068 2011.02.19. 13:04:39
30: Már vártam, mikor veszed szárnyaid alá. :)
Teszem azt, ha valaki hülye a játékokhoz és teljesen felkészületlenül éri egy ilyen előzetes (amelynek a végéről azért "ügyesen" levágták a teljes címet), akkor gondolhat arra, hogy ez egy animációs teszt, egy pre-viz vagy valamilyen hollywoodi tótumfaktum promóciós munkája.
És abban is van némi igazság, hogy Heath Ledger halála sajnos jót tett a film nézettségének (mint ahogy tette azt a Dr. Parnassuss esetében is), de kizárólag ennek betudni egy ekkora sikert szerintem balgaság - a riportban elhangzó más tárgyi tévedésekről nem is beszélve.
Ronin 2011.02.19. 13:29:08
Ez az ember egy idióta. Csak flegmán összehord hetet-havat, anélkül, hogy felkészült volna a témából. Érdemes figyelni az arcán, hogy milyen semmibe vevő vonások ülnek rajta, különösen, amikor azt mondja, hogy "Hát, ez egy rossz vicc, ugye!" És ma az ilyet nevezik filmszakértőnek. Ez a rossz vicc, nem a 10. legnépszerűbb film helyezés. És Demcsákék sem sokkal jobbak ennél a pöcsnél, mert ha kicsit utánaolvasnak, tudnák, hogy Nolan Ledger iránti tiszteletéből nem hozza vissza Jokert, és már tudható Macskanő és Bane feltűnése, nem szólva az őket játszó színészekről. Meg egy ilyen pocskondiázót "filmSzakértő" titulussal illetni és olyat mondani, hogy "ásó meg zseblámpa kéne hozzá"... Na, jó. Amúgy csak én látom bele, vagy a férfi műsorvezető (Pachmann Péter?) a "beszélgetés" végén tényleg burkoltan elmarasztalja a hét mellélövőjét?
Szárnyati Géza 2011.02.19. 13:42:05
Meghívhatták volna Vezekényi Lacikát is, ha jól tudom, ő is special effectezi a filmet
frmn 2011.02.19. 13:54:02
31: Dehogy veszem a szárnyaim alá :) Pont azt mondom, hogy eladta magát két fillérért. Mondjuk egyszer találkoztunk vee és akkor eléggé panaszkodott, hogy kéne neki egy olyan munka, ami fizet is valami pénzt :)
Helsing · http://helsing.blog.hu 2011.02.19. 14:00:45
én ezt nem hiszem el...
mármint hogy ilyen van.
hol lehet ezt a faszit megverni?
Ismeretlen_1068 2011.02.19. 14:18:10
34: Ha valaki feltűnik egy ilyen műsorban, az vagy azért teszi, hogy magát népszerűsítse vagy azért, mert fizettek érte. Az utóbbit meg tudom érteni - és erről szerintem Tyler is tudna mesélni. :)
Süti 2011.02.19. 14:32:01
szánalmas.
janivankenobi 2011.02.19. 14:52:02
Ránéztem a naptárra és láttam, hogy nem április 1 van. De ez még áprilisi tréfának is rossz lenne. Ha ő filmszakértő ennyi tudással akkor én nem is tudom mi vagyok. :P
Helsing · http://helsing.blog.hu 2011.02.19. 15:04:42
ez olyan, mint amikor a kisvuk kapcsán a producer hosszan ecsetelte egy interjúban, hogy mennyire sikeres a film mindenhol, és hogy simán pixar színvonal.
hesgotcancer · http://hesgotcancer.blog.hu 2011.02.19. 15:30:03
Azért ez a műsor alapból megéri a pénzét. Pachmann Péter a felpuffadt, kialvatlan fejével (ő lenne az ész?) meg Demcsák (ő lenne a szépség?), akit valszeg azért tettek be, hogy mindenféle kilógó testrészeit mutogassa (egyébként hányinger a nő). A Robika teljesen beillik közéjük.
buckhurst 2011.02.19. 15:49:08
hát ez szíven ütött, ugyanis ezt a puzsért egy kifejezetten intelligens és rokonszenves embernek ismertem meg. a meditációs könyve is kellemes volt. szomorú vagyok.
Gameface 2011.02.19. 17:09:50
ha valaki összefutna vele pesten, ruházza már meg, vagy inkább vigye el betonozni.
Ismeretlen_76970 2011.02.19. 21:03:45
Jajanyám, ezen nehogymár ennyire begerjedjetek. Egy pöcs tévén, pöcs sávban, pöcs műsorban...Kétmillió ilyen van per nap.
A csávó egyébként nem teljesen hülye a filmekhez (bár ez a produkciója most kritikán aluli), a stílusa viszont mindig is gyomorforgató volt. Nulla befogadókészség, 100% önimádat. Klasszikusan az az ember, aki második nézésre sem változtat a véleményén egy filmmel kapcsolatban a nyilvánosság előtt, miközben otthon, sunyiban megteszi...
frmn 2011.02.19. 22:07:33
43: Talán te is ismered? :)
Ismeretlen_141758 2011.02.19. 22:18:55
Nyilván polgárpukkasztás volt a cél, és ez be is jött nekik. Ez a produktum egyértelűen egy cikuszi produkció volt, az emberek meg (köztük én is) benyalták, és eldurrant mindenki agya; teszem hozzá jogosan! Televízióban nem lenne szabad ilyen volumenű dolgokat műsorba tenni. Neten egy 120. rangú blogon még csak-csak elmenne, ott is menne a fujjolás meg a köpködés, de hogy televízióba...??? :-O
Amúgy meg valaki baromira tisztában van azért a dolgokkal (pl: ellenfelek a TDKR-ben), mert a beszélgetés alatt a háttérben a tévén a Bronson-ból (Tom Hardy) is voltak jelenetek. Véletlen? Nem hinném...
Ismeretlen_178753 2011.02.19. 22:52:31
no többször kifejtettem már nemtetszésemet nolan batmanje iránt és ez a faszi nagy vonalakban el is mondja. hogy ki ez nem tudom, nem is érdekel. érdekes ezek a hozzászólások. ledegradálni valaki olyat, aki ki meri mondani, hogy ledger halála jót tett a filmnek, szerintem legalább, akkora szemtelenség, mint batmant lakkruhás félbolondnak nevezni.
a bevágott traileren és azon kívül, hogy batmant, mint képregényt fikázza, meg pár faszságot, azért van némi igazság a mondanivalójában. egyrészt batman, vagyis bruce wayne nem az a megtestesült szuperhős, mert a méretes bankszámláján és a hacukáján kívül semmi sem különbözteti meg egy átlag embertől. nincsenek "képességei" csak kütyüi. aztán Nolan újragondolása és a "valósabb" megközelítése batman életének, sem jött be nekem. kezdve a batmobillal (ez mai napig szívfájdalmam)! ja, igen, az hogy nem jön be még nem jelenti feltétlenül azt, hogy rossz lenne, de nem gondolom feltétlenül jó húzásnak, főleg a nagyon realizált világ miatt amibe belefér egy olyan marhaság mint, hogy a batmobil átalakul batpoddá. ilyen még egy transformers szintű (haha persze mert abban átalakulnak az ótók, de attól függetlenül, nem a filmkészítés magasiskolája egyik rész sem) filmben elvisel az ember, de ebben nem feltétlen. aztán heath ledger halála, kimondva vagy nem kimondva is, de elég nagy hájpot jelentett a filmnek, ami a pénztáraknál meg is mutatkozott, és erre még gusztustalan módon rátettek egy lapáttal, hogy az oscar gála előtt még visszalökték a mozikba a filmet, ledger posztumusz oscarjától nem is beszélve. lehet hogy jól játszotta Joker-t de ezért ha élt volna, biztos hogy nem kap oscart. aztán abban is igazat adok neki, hogy ennek a filmnek szerintem sincs semmi keresnivalója minden idők 10 legjobb filmje között, mert a begins-t és a tdk-t is egy pokolian jól összerakott akciófilmnek tartom, de sem képregény adaptációnak, sem mint batman filmnek nem tartom jónak. és mint olyat, hogy képregény adaptációtól, nem tudok jelen esetben elvonatkoztatni, merthogy a film elején a DC comics logo szerint a képregényből született a film, addig a transformers és a g.i.joe elején, oda van írva, hogy a Hasbro figurái voltak a kiinduló pontok (azok valamelyest bűnbocsánatot nyernek emiatt), így pedig batmannak nem tankja van, hanem szép csinos hosszúkás batmobilja...
egyébként jó pénzért én is elmondom a véleményemet bármelyik filmről élő adásban, hol lehet jelentkezni?
Ismeretlen_178753 2011.02.19. 23:05:33
11.
a múltkor a retken is megcsinálták, VV Lacit gyógyította meg egy fószer a mosógép fűtőszálával! az is távoperált, meg kitisztította a gerincét, majd visszazárta! :DD
Ismeretlen_62806 2011.02.19. 23:35:29
"ledegradálni valaki olyat, aki ki meri mondani, hogy ledger halála jót tett a filmnek, szerintem legalább, akkora szemtelenség, mint batmant lakkruhás félbolondnak nevezni."
vagy akkora, mint a "degradált" szó elé egy nyelvtanilag tök helytelen igekötőt tenni. :))
(az egyébként vitathatatlan, hogy Ledger halála növelte a hypeot, de a riport egyáltalán nem erről szólt, sőt, az elemlámpás beszólás több, mint tiszteletlen volt.)
holden 2011.02.20. 08:10:54
A legidegesítőbb ahogy idiótán röhögnek a faszin.. atya ég..
Gameface 2011.02.20. 10:11:45
mostantól hívjuk úgy a faszköszörűt, hogy... Fehér Armond.
Ronin 2011.02.20. 10:39:10
50: Remek ötlet.
ddarko 2011.02.20. 10:42:09
46: Azért egy szuperhős elsősorban attól szuperhős, h képes feláldozni az egész életét a jó ügyért. A képességek, ilyen szempontból szerintem másodlagosak, és ahogy írtad bruce waynet semmi sem különbözteti meg az átlag embertől, kivéve azt h, tele van pénzzel és mégis egyszerűen nem képes elfogadni az igazságtalanságot. Szerintem épp ezért sokkal könnyebb azonosulni vele mint pl supermannel és sokkal érdekesebb karakter is.
Ismeretlen_151352 2011.02.20. 10:45:53
50:
:DDDDD
Ez a "kritika" most valóban Armond bácsival volt egy szinten, tegnap már írtam is mailt a TV2-nek (választ biztos nem fogok kapni, de csakazértis).
46:
hamsy, nem azzal van a gond, hogy nem tetszett neki a film, hanem a stílusa és a felkészületlensége finoman fogalmazva hagy kívánnivalót maga után, a poénkodás Ledger halálával pedig tiszteletlen és nem való TV képernyőre. Batman pedig rég nem egy karikatúra, mint ahogy ő azt állította, de ebbe most nem menjünk bele....
g 2011.02.20. 12:23:33
Röhej. Röhej, hogy most az egész internet ki van akadva Puzséron. Ti tényleg ilyen vallásos áhitattal isszátok Batman szavait? :D Azt hittem, csak Amerikában tekintik Bibliának ezt a baromságot.
Milyen felkészültségről beszéltek? Mit kellett volna elmondani erről a primitív, 10 éveseknek való témáról? Kellő komolysággal (komolytalansággal) volt kezelve a téma, szellemesen, provokatívan. Ezt érdemli BETMEN. Ezt érdemlik a rajongói is. Puzsér meg magasan a legjobb rádiós az elmúlt tíz évben.
Ismeretlen_122737 2011.02.20. 12:27:00
46: látom, te is nagy szakértő vagy. Igen, szerintem is: a "hős" definíciója az, hogy legyenek szuperképességei, bravó. És bár a "hős" eredeti értelmezésében a görög félistenekre vonatkozott, ma már ettől elvonatkoztatva bárki lehet hős: egy tűzoltó, egy mentős, vagy csak egy fiatal srác, aki megmentett egy idős nőt a kirablóitól. Örülök, hogy ekkora irodalmi hozzáértéssel kezeled te is a témát, nyilván a hősség legelső kritériuma, hogy tudj repülni, és jöjjön lézer a szemedből.
elsőpost · http://kattra.hu 2011.02.20. 12:50:54
54: az a lényeg, hogy akkor te is megértetted, miről szólt a film.
Ismeretlen_141758 2011.02.20. 12:52:45
54: Kezetfoghatsz ezzel a Puzsér csókával, gratulálok neked is. Az, hogy esetedben sem volt gyerekszoba és 8 évesen már a felnőttéválás is utolért, arról nem mi tehetünk.
Az meg, hogy az embereknek megvan a véleménye egyes dolgokkal kapcsolatban, nyilván nem büntetendő annak kinyilvánítása, csak a "HOGYAN" a nagyon nem mindegy...
Ismeretlen_16964 2011.02.20. 13:17:22
54: tégla van köztünk. Sipirc innét! :)
Ronin 2011.02.20. 13:29:47
54: Ha esetleg eddig nem tudtad, elárulom, hogy az érvekkel támogatott diskurzus és az érvek nélküli nagyképű pocskondiázás (mint a tiéd) között ég és föld a különbség.
g 2011.02.20. 13:31:04
Jóisten gyerekek...
Volt egy tipikus TV2-színvonalú riport a gagyi reggeli műsorukban. Szar volt, bekamuztak egy videojáték-trailert. Ez van. Gáz.
Puzsérnak ettől függetlenül igaza van. Egy szuperhősmozit ennyire lehet komolyan venni. Az, hogy a magyar nyelvű onlány sajtó attól van lehalva, hogy egy arc nagyvonalakban elmondta, mi is a probléma ezzel a koncepcióval, abszurd. A stílusról lehet vitázni, szerintem jópofa, szerintetek primitív. Szerintem meg a Nolan-féle Batmanek primitívek. Jobban mondva, nem azok. Nagyszerű hollywoodi akciófilmek, de ennyi. Számtalan Sötét Lovag-fannal beszélgettem már, de egyikük sem tudta elmagyarázni, mitől olyan kiemelkedő remekmű ez. Kétszer néztem meg, nem rossz képregényadaptáció. De ennyi. Meg egy bambi.
másodikpost · http://megneztedmar.hu 2011.02.20. 13:34:18
60: mondom én, hogy megértetted!
g 2011.02.20. 13:45:47
61: Rábasztam. Magyarázd el, mitől remekmű! Kérlek!
Ismeretlen_180231 2011.02.20. 13:49:30
60: Már, hogy lenne primitív Batman karaktere?
Egy rakás képregényíró kezelte batman karakterét úgy, h az a felnőtt olvasók számára is hordozzon mondanivalót. Szerintem Nolan is sokat megmutat batman "belső" vívódásából, amit egy 13 éves gyerek nem biztos, h tud értékelni. Szerintem neked nem sikerült megtalálni a szuperhős film mögött rejlő igazi mondanivalót. Tipikusan nem hollywoodi akciófilm...
g 2011.02.20. 13:53:39
63: AAAaaah, indulattól mentes válasz. Mint egy falat kenyér, kösz!
Nem globálisan Batman karaktere primitív. Képregényhős-körökben nyilván nem az. Magát a témát tartom túlhype-oltnak, túlságosan komolyan vettnek. A magam részéről kénytelen vagyok 3 lépés távolságot tartani egy Batman-film cselekményétől, sajnálom.
Ismeretlen_180231 2011.02.20. 14:10:11
Igazából engem nem a véleménye háborít fel igazán (persze, sztem hülyeségeket beszél), mert azt tiszteletben tartom, de ez az arrogáns stílus egyszerűen szánalmas és látszik, h semmi tiszteletet nem mutat a téma iránt. Plusz a média úgy kezeli, mint valami szaktekintélyt.
Ismeretlen_25084 2011.02.20. 14:36:30
Én már csak azért is örülök ennek a videónak (azon túl, hogy piszok jól szórakoztam rajta :D), mert így legalább végre megtudhattam, nem vagyok egyedül azzal a véleményemmel, hogy a TDK bizony egy kifejezetten szar film, és tényleg semmi keresnivalója az IMDB Top250-ben.
És mielőtt még megkapnám én is a savat, igen, átjött a mondanivalója, csak épp pont leszarom, nekem ez a fajta öncélúság egyáltalán nem adja.
Emellett biztos vagyok benne, hogy a harmadik rész ugyanolyan filmtörténeti mérföldkő lesz, mint a Mátrix 3.
Ismeretlen_122737 2011.02.20. 14:52:55
66: Sötét lovag vélemény-generátor: "A Sötét lovag szar film, mert..."
1. "... semmi keresnivalója az IMDb Top250-ben!"
2. "... csak Heath Ledger halála miatt volt sikeres!"
3. "... semmi keresnivalója az IMDb Top250-ben!"
4. "... semmi keresnivalója az IMDb Top250-ben!"
5. "... csak Heath ledger halála miatt volt sikeres!"
6. "... semmi keresnivalója az IMDb Top250-ben!"
Gameface 2011.02.20. 16:07:19
a TDK nekem se a szívem csücske, 6 pontos. valahogy nem tud behúzni nolan kimért, hideg, precíz stílusa. de nem is erről van szó. hanem hogy batman karakterét nézi szarba.
leforgatnám a Gyilkos tréfát. csak Gordon helyett Puzsér ülne a hullámvasúton.
Ismeretlen_25084 2011.02.20. 19:27:51
67: Na látom, valakinek megint sikerült besérülnie. :P
"A Sötét lovag szar film..." PONT. Nem kell hozzá kockákat dobálni, hogy kiderítsük miért.
Ismeretlen_1068 2011.02.20. 19:32:51
Mint a legtöbb sci-fi, ami megmaradt az emlékezetben, a képregények és a képregényfilmek akkor jók, ha nem (csak) arról szólnak, hogy egy gumiruhás őrült megmenti a világot, hanem emberekről: vágyakról, félelmekről, társadalmi pozíciókról, szerepvállalásról, hitvallásról, stb. Az X-Men pl. mindig is a homoszexualitás szimbóluma volt, a Pókember a felnövekvésé, a Batman pedig a félelmekkel való szembesülésé.
Ismeretlen_1068 2011.02.20. 19:42:57
Megjegyzem, jobban örültem volna, ha ez a téma is legalább akkora vitát és like-olási hullámot indít el, mint az, hogy egy egoista fazon marhaságokat beszél egy hollywoodi produkcióról:
http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2011/02/17/filmforgalmazas_2011_lefele_a_lejton/
Persze, nem tagadom, hogy a két dolognak köze van egymáshoz. A nép mozizás helyett inkább otthon marad és a tévét nézve várja a botrányt.
Gonzo 2011.02.20. 23:31:26
egy olyan csatorna, ahol főműsoridőben, hírek, akarom mondani tények címszó alatt arról megy 5.6 percig a riport, hogy két kutya rettegésben tartja a kis falut, vagy ahol az megy 4.5 percig, hogy egy sárkányrepülős fenn akadt egy fán, mindehhez pachmann "jólakotthülyegyerekarcú" péter asszisztál, ott sztem egy ilyen nyilatkozat egy "filmszakértő"-től nem is rossz, sőt, igazán, de igazán átlagon felüli. :o). na ennyit a tévé kettőről. megjegyzem, ma már mindenki filmszakértő, aki tud két összett mondatot mondani egy filmről. blogok, rádióműsorok ide, újságok, tévéműsorok oda. most jöhetnék, hogy tarr 2 díjat is nyert a hétvégén, de látom, ez most menőbb téma, szóval csak ennyi akartam. :o)
efiksz 2011.02.21. 19:11:58
Hatalmas vagy Robi! Pont ezért szeretünk:)Így kell ezt csinálni. Lett is száp nagy viszhangja:)
g 2011.02.24. 01:35:25
Reakció:
http://www.youtube.com/watch?v=2BWqlAJ4vvs
O 2011.02.24. 09:48:12
Hajrá:D:D
Egy film kritikust láthatunk ahogy egy JÁTÉK bemutató után elkezd beszélni a filmről!! hahóóó ennyire gyík h nem vette észre ez nem egy film?bár az én pici pónim kritikáját sem kérdezném meg mert a végén kiderülne h nem is pónik hanem valami elmegyógyintézetből szabadult kutyák...