Ha tippelnem kellene, akkor azt mondnám, hogy a következő jelenetet a 4-es metró Móricz Zsigmond körtér és Keleti Pályaudvar közötti szakaszán vehették fel.
gameplay vieo: dead space 2 (2011)
2011. január 11. 12:02:09
Kategória: 8 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr1004539162
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
feri · http://mozisblog.blogspot.com 2011.01.11. 12:13:24
A 4. szinten járok az első részben és nagyon tetszik.
Ennek a videónak az elején még ásítoztam, de a végére már azért imádkoztam, hogy ne legyen túl nagy a PC verzió gépigénye! :)
Ismeretlen_1068 2011.01.11. 12:26:31
Én a hatodik szinten tartok, és ugyan a stuff elég rendesen kiszámítható (ha bemész egy terembe, fel tudod mérni, honnan ront rád a veszedelem), mégis durván beszaratós. Kis adagokban túl lehet élni. :)
goq 2011.01.11. 15:16:44
Nem lesz jó :-/
Pedig azt hittem nem tudják elszúrni.
Semmi félelmetes nincs ebben a Call of Duty 4-5-x szerű scripthegyben :-(
Állandóan csak rohanni kell, áh.
Ismeretlen_1068 2011.01.11. 16:11:03
3: Azért remélem, neked is feltűnt, hogy ez csak egy montázs volt. Oké, a metróban csak előre (és hátra) lehet közlekedni), viszont a damilról való lógás kiszolgáltatottsága és a vele összekötött idegenroham azért elég para, ha jobban belegondolsz. :)
goq 2011.01.11. 17:05:59
Számomra idegesítő lesz, mert feleslegesen nehéz, és valahogy gagyi, hogy az utolsó szörny pont fentről jön. Addig csak szalonnázott a romok között? Szőrszálhasogatásnak tűnhet, de itt a kevesebb több lenne.
Ha megcsinálják, hogy véletlenszerűen előbb is kiszabadulhat a lábam, mint ahogy a script engedi, akkor még szódával elmegy a jelenet. Mellesleg ez utóbbi véletlenszerűséget nem is lenne annyira vészes leprogramozni ... szerintem.
Ismeretlen_1068 2011.01.11. 17:14:50
5: Mert az első rész talán olyan könnyű? :) Ott nem zavart az, hogy a szörnyek mindig akkor jöttek, amikor teszem azt, nem tudtál elpucolni (bezártak egy szobába, amíg tartott a fertőtlenítés vagy időre rohantál az elgázosított térben). Az első részben is minden egyes para meg volt tervezve és ott is egy lineáris vonalat követtél - gyakran a szó szoros értelmében véve.
feri · http://mozisblog.blogspot.com 2011.01.11. 17:20:09
Nem vagyok nagy gamer, a legtöbb játékot easy-n vittem végig, de a cod-nál is meg itt is a scriptelt részek tetszettek a legjobban. :)
Ismeretlen_9654 2011.01.11. 17:54:07
most nézem, hogy le lehet tölteni a demót a networkön.