aeon flux

ready for the action now, danger boy?

louis leterrier rendezheti a fantasztikus utazás újráját Zalaba_Ferenc
2010. október 23. 13:47:12

Kategória: 9 komment

A mindig bennfentes Deadline információi szerint a James Cameron bábáskodása alatt készülő FANTASTIC VOYAGE-remake rendezője az a Louis Leterrier lehet, akinek legutóbbi munkája, a CLASH OF THE TITANS elég rendesen megkapta a magáét Camerontól - az utómunkával összekalapált, egyébként elég szánalmas 3D-nek köszönhetően. Valószínűleg a két direktor megbeszélése ennek ellenére mégsem fulladt kurvaanyázásba, ugyanis Darren Aronofsky-t, Timur Bekmambetovot, Tarsemet és Paul Greengrasst megelőzve Leterrier tűnik a jelenlegi befutónak a nagy melóra.

Aki ne ismerné az eredetit: egy tudósokból álló csapatot mikroszkopikus méretűre zsugorítanak, aztán egy speciális jármű fedélzetén befecskendezik őket egy halálosan beteg fickó vérébe, hogy odabent hajtsanak végre egy életmentő beavatkozást. Az eredeti (1966-os) változat trükkjei már a nyolcvanas években is megmosolyogtatóak voltak, de az szinte biztos, hogy a Cameron támogatásában 3D-ben és belövés pillanatától kezdve full CGI-ben készülő újra azért majd megállja a helyét. A Fox produkciójában készülő nagyköltségvetésű darab forgatása 2011. elején kezdődhet.

Címkék

remake fantasy sci fi james cameron louis leterrier 3d cinema fantastic voyage

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr924538851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süti 2010.10.23. 14:32:21

ilyen volt az Innerspace c. film is :)

Ismeretlen_63220 2010.10.23. 15:21:23

1: Ezt akartam én is felhozni. A Vérbeli hajsza (gratulálok ezúton is a fordítónak) az egy másik történet?

Ismeretlen_1068 2010.10.23. 15:26:51

2: Nem hivatalos remake. Egyébként elég idétlen film, még egy dramaturgiai szempontból tejesen felesleges ittas táncjelenet is van benne - mondjuk, az ilyesmi a 80-as években valamiért kötelező volt. :) Mondjuk, az a legcikibb rész, amikor a Martin Shortba pumpált mini Dennis Quaid megnyom egy-két gombot, mire Martin Short feje a THE MASK-ban (vagy a JACOB'S LADDER-ben :) látott effektusokkal kísérve totálisan átváltozik valami mássá. Egyébként a magyar cím szerintem találó. Érted, "vérbeli", benne van a vérben. A "belső űr"-re valószínűleg özönlöttek volna a nézők. :)

Ismeretlen_63220 2010.10.23. 16:06:36

3: értem én, épp az a baj, hogy értem :) Mondjuk én azt kb. 20 éve láttam, és kábé annyira halovány lehet, mint az emléke :)

Ismeretlen_87377 2010.10.23. 21:34:24

Osmosis Jones fehérvérsejt-detektív története volt még egy nagy testen belüli idétlenség, ha emlékeztek. :)

partychoke 2010.10.23. 21:52:19

hú, pedig tarsemtől ezt megnézném

galahad 2010.10.23. 23:05:15

a Vérbeli hajsza jó kis film volt emlékeim szerint... mondjuk én is 15 éve láttam nagyjából :) amúgy megtalálták az eddigiek közül a legszarabb rendezőt a projekthez, gratulálok (bár Bekmambetovtól se lettem volna felvillanyozva)

batboy 2010.10.24. 10:38:34

értem én hogy Cameron meg 3D, de honnan szednek még egy ilyen effektet? http://i167.photobucket.com/albums/u124/crankychimp/Celebrity%20Autos/raquelwelch.jpg :D

Ismeretlen_1068 2010.10.24. 10:52:04

Tiszta Ari Gaynor, csak itt fekete hajjal. http://images.askmen.com/celebs/women/actress/ari-graynor/large_image-1.jpg

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása