aeon flux

ready for the action now, danger boy?

zack snyder rendezi az új supermant Zalaba_Ferenc
2010. október 05. 08:08:22

Kategória: 29 komment

Bizony, bizony. A csupasz férfitestek (és újabban baglyok) filmesztétikai szempontból belassult nagymestere, Zack Snyder dirigálja a MAN OF STEEL-t, a Warner által ismét újraindított Superman-franchise 2012-es installációját. Tegnap még Darren Aronofsky-ról pusmogtak, de aztán valószínűleg újranézték a FOUNTAIN-t, és úgy döntöttek, Superman legyen inkább izmos, semmint kattant.

A film keresztapja továbbra is Christopher Nolan, a forgatókönyvet David Goyer szállítja, a főgonosz pedig Zod generális lesz. Egyébként nekem az ég világon semmi ellenvetésem nem lenne, ha megint Brandon Routh öltené magára az S-es sztreccsruhát.

Címkék

superman zack snyder christopher nolan superhero filmhir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr204538774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_9654 2010.10.05. 08:32:00

akkor készüljünk fel a gyorsított/lassított pofonokra. brandon routh tényleg jó superman volt, nem rajta bukott el a superman returns. a zack & miri óta meg aztán igazi zseni. :)

hamsy 2010.10.05. 08:42:57

nekem sincs kifogásom Brandon Routh-al jól állt neki a kék harisnya. írjunk snydernek levelet! :)

Ismeretlen_139112 2010.10.05. 09:26:55

Pedig ha valamihez muszáj most már hozzányúlni, az a kék sztreccsruha...

Ismeretlen_1068 2010.10.05. 09:28:30

3: Az előző filmnek sok baja volt, de szerintem a ruha nem nézett ki rosszul.

Ismeretlen_139112 2010.10.05. 09:50:44

A másik, amit ki kell végre vágni, az a "felveszem a szemüveget és senki nem ismer fel" álca. Nolanról van szó, rebootot akarnak, az meg látszik hogy a kék pizsama pimpelése nem bizonyult elégnek Singer esetében... Komolyabban hozzá kell nyúlni a külsőségekhez, az alapokból (felsőbbrendű ember a mi kis bolygónkon) ennél sokkal többet is ki lehet hozni. Akármekkora ikon is lett a piros fürdőgatyával, túl fogja élni az újragondolást szerintem, sőt...

jimbo 2010.10.05. 10:01:19

vargatom: lehet, hogy azt fogják csinálni, mint a green lantern esetében, hogy cgi gunya hogy idegenebben nézen ki?

Ismeretlen_1068 2010.10.05. 10:05:33

6: Miért kéne idegennek kinéznie? A gúnya a Földön készült. Ami a színvilágot illeti: nincs vele semmi baj, nem azért bukott el a Singer-változat, hisz Spider-Man kék-piros cuccát is bírta a közönség. Viszont nem tetszett nekik az in medias res kezdés, a humor és a feszültség hiánya, meg a lagymatag tempó...

clive 2010.10.05. 10:08:39

A Fountaint ne piszkáld minden idők egyik leggyönyörűbb legjobb filmje. :P Aronofsky élete filmje eleddig. Singeres verzióban azt azért becsültem, hogy úgy rebootolt, hogy akár folytatásnak is tekinthető és az ilyet tudom becsülni, hogy nem tekinti semmisnek az előző Superman filmeket.

Ismeretlen_1068 2010.10.05. 10:13:15

8: Szerintem egy szépen összecsomagolt nagy semmi, de most nem ez a lényeg: Aranofsky csináljon inkább ROBOCOP-remake-et, annak nem ártana az alternatív megközelítés. A Superman túlságosan univerzális hős ahhoz, hogy tehetségtől függetlenül ne egy popcorngyáros kezébe kerüljön.

Géza77 2010.10.05. 10:15:15

Kedves aeon_flux! Hónapokkal ezelőtt megkérdeztem tőled, nincs-e valami ötleted, hogyan tudnám megvenni a Jó, a rossz és a csúf Blu-Rayt. Akkor azt felelted, hamarosan újra kapható lesz. Pár hete rákérdeztem, akkor azt felelted, a francia kiadáson van magyar hang, vegyem meg azt. Mindkét állításod hazugságnak bizonyult. Nem tudom mire volt ez jó neked, de remélem örömödet lelted abban, hogy becsaptál kétszer is!

Ismeretlen_1068 2010.10.05. 10:35:30

10: Ne haragudj, de nem volt szándékomban becsapni téged (te nyaggattál, hogy segítsek, nem én mentem oda hozzád azzal a szándékkal, hogy majd most jól átverlek). Én azt az információt kaptam, hogy lesz a filmből utánpótlás, még most is azt mondják, hogy be van rendelve, ugyanakkor azt az infót is kaptam, hogy a francia kiadáson rajta vagyunk (ami már csak azért is értelemszerű, mert a magyar kiadáson van francia nyelv és felirat). Ezek szerint megrendelted és nincs rajta szinkron? Vissza lehet küldeni az amazonnak (ha tőlük vetted).

bronttox 2010.10.05. 11:52:36

Hát nekem nagyon is lenne bajom ha ebben a formában játszaná Brandon, szedjen fel vagy 20 kiló izomzatot , Superman hol van ábrázolva ilyen véznának? Magas nagyon izmos emberke akit lehetetlen legyűrni, Brandon meg úgy néz ki mint egy nyáltenger aki egy taslitól elszáll... szerintem...

Ismeretlen_139112 2010.10.05. 11:54:34

Snyder csak rendezni fog, ahhoz meg ért; sztem legalábbis nem mondhatnánk egyik eddigi filmjére se, hogy korszakalkotó forgatókönyveket rontott volna el valami kontármunkával. A pizsamás-alsógatyás figura pedig ma már inkább komikus, és semmiképpen sem komoly, könyörgöm ez valami hetven éves design :) A Nolan-féle Batmannél azért nem volt a külsőben feltűnő a váltás, mert már Burton behozta a fekete testpáncélt a szürke sztreccsruha helyett és volt mire építkezni. Vagy ott van Wolverine, aki az Xmen filmek talán negyedében ha felveszi a még így is teljesen átdesignolt ruháját, a többiben meg atlétatrikóban nyomul. Egyszerűen ezek a könnyű megrajzolhatóságért kitalált képregényes jelmezek nem férnek már bele nekem egy értelmes filmbe és szerintem sokan így vannak ezzel. Szóval ez a film akkor lehet sztem jó, ha merészek lesznek és új dolgokat mutatnak, ez a pirosköpenyes-repkedős téma már sokszorosan ki lett merítve szerintem, meg a szemüveges újságírós jólelkű alien is, valami új és bizony kicsit darkos kell az új évezredhez.

Ismeretlen_139112 2010.10.05. 11:56:19

12: Routh sztem legalábbis okés színész, próbáld megnézni más filmekben/sorozatokban is. Izom meg nem kell több, sőt, már így is teljesen hiteltelen volt a Clark Kent figura a bodybuilder testalkattal...

Ismeretlen_1068 2010.10.05. 12:29:21

12: Szerintem Routh nem nézett ki olyan rosszul "fénykorában": http://www.diggstars.com/images/celebs/sc3/5912/large_routhb06-thumb.jpg

thedistance 2010.10.05. 13:24:20

Hasfalrepesztő komment a rottentomatoes-ról: "Lets just hope that Jimmy Olsen doesn't suddenly get the urge to savagely beat Lois Lane and then attempt to rape her." :))) Nekem már kezd kicsit elegem lenni ebből a "még a tököm is legyen darkos" trendből, ráadásul Supermanhez szerintem abszolút nem passzol ez a megközelítés. A Pókember és a Vasember is világszerte rajongással fogadott sikerfilmek voltak (az első részekről beszélek), egyiket se nevezném darkosnak, szóval senki ne mondja, hogy egy képregényfilm-franchise életben tartásához manapság elengedhetetlen ez a hangvétel. Routh-ot tökéletes Supermannek és Kentnek tartom, de nem fűznék vérmes reményeket a szerepeltetéséhez, Snyder máris nyilatkozott: "isn't likely". http://www.cinemablend.com/new/Zack-Snyder-Says-It-s-Unlikely-That-Brandon-Routh-Will-Play-Superman-Again-20992.html És ne legyen igazam, de már előre tartok tőle, hogy a nagy rebootolás és modernizáció jegyében John Williams témáinak is búcsút inthetünk.

Ismeretlen_105814 2010.10.05. 14:15:54

16 : És az miért baj? Danny Elfman témáinak is búcsút inthettünk 2005-ben, és finoman szólva nem történt katasztrófa. Az újrakezdés pedig nem feltétlenül jelenti azt, hogy valami "darkos" kell, hogy legyen, egyszerűen reálisabb, hihetőbb, fogyaszthatóbb. És ez nagyon helyes, egy Nolan-Snyder koprodukció eleve jó esélyekkel indul, és Superman figurájának is jót fog tenni egy kis vérátömlesztés.

thedistance 2010.10.05. 15:20:21

17: Minden tiszteletem Danny Elfmané, de az ő Batman-témái messze nem forrtak annyira egybe a karakterrel, mint Williams Superman-témái. Elfman zenéjét nem hogy 2005-ben, hanem már 1995-ben, az első rendezőváltásnál lecserélték, Williamsé túlélt négy rendezőt és harminc évet. Nem bánom, jöhet a vérátömlesztés, de ha Routh-ot nem is, akkor legalább a milliók által imádott és időtlen idők óta Supermanhez kapcsolt fanfárt hagyják meg a magamfajta "maradi" rajongók kedvéért:) Nolant ismerve erre sajnos kevés esélyt látok.

bronttox 2010.10.05. 16:28:27

15: Igen, szép szálkás izomzat, modell alkat típus nem épp Acélember akkor se. Christopher Reeve is jó választás volt, rendesen férfias izomzattal, ő róla elhitte az ember abban a jelmezbe hogy kettétöri az embert mint egy ropit, de Tom Welling is darabosabb és inkább hihetőbb szerintem mint Brandon.

Action 2010.10.05. 17:23:54

Kíváncsian várom Snyder Superman-jét, de sztem is ráférne egy kis darkosítás. Superman-nel az a baj, h ő az abszolút jófiú, nincs semmi defektje, az meg, h civilben nem ismerik fel, az inkább röhejes. Routh jöhet, de a csaj legyen egy karakteresebb színésznő, ne vmilyen csinos semmi. Nehéz dolguk lesz a készítőknek, mert a legutóbbi S-film is inkább középszerű volt, mint jó.

Ismeretlen_139112 2010.10.05. 19:28:21

Akkor mi nem ugyanazt a filmet láttuk, mert Routh szerintem akkora volt mint egy ház, főleg amikor Clark Kentként rohangált fel-alá öltönyben vagy ingben, úgy nézett ki mint egy bodybuilder... Szerintem alapjaitól kéne újragondolni az egészet, ez az újságírós civil alteregó is a negyvenes-ötvenes években még érdekes meg izgalmas volt de ma meg már dögunalom, telefonfülke sincs, satöbbi satöbbi.

Ismeretlen_1068 2010.10.05. 19:55:11

A csávó 191 cm magas.

The Man Who laughs 2010.10.05. 20:19:22

Nekem a Returns-sal se volt, olyan sok bajom, mint másoknak, egyszer bőven nézhető volt, de aláírom, hogy valóban sokszor leült a sztori. Viszont ezt így mindenképpen várom, Zack Snyder, Christopher Nolan és David Goyer is sikeresen adaptáltak már képregény filmet a nagy vászonra. Annak ellenére, hogy Nolan a jobb rendező, örülők annak, hogy Snyder rendezi, az ő stílusa szerintem jobban illene Supermanhez. Mindenképpen várom a filmet.

hamsy 2010.10.05. 20:57:32

ja az újságírás már tényleg elavult dolog, az internet korában már iskola sem kell hozzá. legyen akkor helyszínelő! :D úgyis van belőle egy rakás széria és tök népszerű frencsájz!

Ismeretlen_1068 2010.10.05. 21:19:55

Igazából az Iron Man sárga-vörös ruhája is gagyi, nem csak a Spider-Man kék-vöröse, Thor köpenyéről már nem is beszélve. Szerintem ha radikálisan hozzányúlnak Superman gúnyájához (és a légkörét is túl darkosra veszik), akkor azzal megölik az egész hőst.

Ismeretlen_139112 2010.10.05. 22:12:06

Nem a színek vele a fő baj, hanem az egész idejétmúlt úgy ahogy van. (egyébként mintha lenne valami ifjú supermanos tévésorozat, amiben tíz éve rohangászik Clark Kent civilben, nem ebben a pizsamában, Smallville asszem?) De ha már itt tartunk - a Spiderman mindig is komolytalan volt, szerintem az első két film is gyenge és a harmadikat meg se néztem már. Iron Mannél pedig azért hasonlítsd már össze az első képregények cuccát a mai atom hightech szereléssel - nagyon is alaposan modernizálták, ahogy kell, és az überharsány playboy jellemhez még megy is az arany-metálvörös kombó. De egy komoly, megfontolt szuperembert nem lehet nem kiröhögni, ha a sztreccsruhára kívülre veszi fel az alsógatyáját meg a kiscsizmáját. Egyébként meg a vita valószínűleg eleve parttalan, mert Nolant és Snydert ismerve szinte biztos, hogy a látványt el fogják kapni, kellően modern lesz a jelmez is meg minden, és mégse fog miatta háborogni senki (Batmobil-tumbler első reakciókra emlékszünk még?). Inkább a sztori az, ami nagy kérdés, meg hogy milyen témákat akarnak feszegetni, bár valószínűleg egyszerűbb és kevésbé komor film várható, mint az új Batmaneknél.

Ismeretlen_139112 2010.10.05. 22:13:40

Ja és a Thor jelmez is elég nevetséges szerintem :)

hamsy 2010.10.05. 23:07:02

Batmobil-tumbler? na ott lett elrontva Nolan Batmanje.

Ismeretlen_66823 2010.10.06. 16:36:47

Áh én csalódtam, mert Snydernek nem különösképpen jöttek be a filmjei. Nekem mindegyik túl kocka, a Sucker Punch se érdekel annyira, meg számomra mind a 300 mind a Watchmen mint film lelketlen volt (oké lehet jönni, hogy milyen jó adaptációk, meg akármilyen is fasza a watchmen világa, Snyder változata mint film nem volt több mint a képregény vizuális, látványorgiális megelevendése, ami ugyanigy igaz a 300-ra és valszeg a a Sucker Punchra) (magamba ugy neveztem el Zack Snydert mint a geek-ek Michael Bay-e) Szóval én Duncan Jones-nak szurkoltam, de hát ehhez még "amatőr". (a studió szemében talán)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása