aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: újabb parajelenségek [paranormal activity 2] (2010) Zalaba_Ferenc
2010. október 01. 21:35:35

Kategória: 3 komment

Ha a film is olyan izgalmas lesz, mint ez az előzetes (OMG, becsapódott egy ajtó!), akkor már az eső részt sem nézem inkább meg.

Címkék

horror trailer mockumentary

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr264538759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_140561 2010.10.01. 22:10:31

Ja, igen! Én is ugyanilyen szkeptikus voltam a filmmel kapcsolatban, de korábban a The Descent óta nem paráztam úgy, mint ezen a filmen.

Süti 2010.10.02. 10:31:31

az első nagyon hatásos volt. remélem ez is az lesz.

Ismeretlen_77710 2010.10.03. 17:00:19

Hát nem tudom. Én egy percig se féltem (nem azért, mert szuper-hérosznak tartom magamat) a filmen, sőt dühített, mert átvertek elég csúnyán. Néhány jelenete kifejezetten nevetséges volt, egyetlen hatásos jelenet talán a kép a padláson dolog volt.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása