aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: fair game (2010) Zalaba_Ferenc
2010. augusztus 19. 06:40:28

Kategória: 4 komment

Három. Összesen ennyiszer ásítottam, miközben ezt a kétperces trailert néztem, melyben Naomi Watts egy inkognitóban élő nemzetközi CIA-ügynököt alakít, akit egyszer csak lelepleznek. Talán a saját férje (Sean Penn)? Tippem szerint az elkerülhetetlen futkározás előtt az érintettek sokat nyilatkoznak majd a sajtóban, s ezzel már meg is van a legújabb felnőtteknek szóló thrillerünk.

Címkék

trailer thriller naomi watts sean penn doug liman spy movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr874538565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mevrim 2010.08.19. 10:57:57

Hiába, én szeretem az ilyen thrillereket, úgyhogy ezt is biztosan meg fogom nézni. Tippre szerintem a főnöke adta ki, hogy ő ne bukjon le.

Ismeretlen_1068 2010.08.19. 12:56:59

Szerintem a férje lesz a hunyó. Legalábbis a kétszeres Oscar-díjas Sean Penn csak nem fog eljátszani egy halovány másodhegedűst.

Süti 2010.08.19. 14:20:39

hát...háromszor inkább ez, mint egy scott pilgrim...

Ismeretlen_1068 2010.08.19. 14:45:39

Mindennek megvan a maga közönsége... de szerintem ennek sem lesz több, mint a SCOTT PILGRIM-nek. :(

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása