aeon flux

ready for the action now, danger boy?

élek és szeretek: hamarosan a mozikban! Zalaba_Ferenc
2010. július 07. 12:19:06

Kategória: 8 komment

Mint azt már sejthetitek, van némi érdekeltségem egy magyar filmforgalmazónál - történetesen a CORNERfilmnél. Ezt csak azért nem szoktam nagydobra verni, mert nem szeretném, ha ilyen vagy olyan okból bárki is elfogultsággal vádolna, aminek természetesen van alapja, hisz minden normális ember szereti a saját gyermekét, ugyanakkor ezen a blogon én szeretem egyenlő eséllyel kezelni az engem, minket, titeket érdeklő dolgokat, eseményeket. Nos, ez az intró most azért kellett, hogy értésétek, miért kívánom felhívni a figyelmeteket arra a - szerintünk - nagyon fontos állomásra, amelyhez filmforgalmazónk hamarosan elérkezik.

Augusztus mutatjuk be az Élek és szeretek (YO TAMBIÉN / ME TOO) című spanyol filmet, amely bámulatos természetességgel, könnyedséggel, szívvel, érzelemmel és értelemmel mutat be egy gyakori, ám előítéletekkel kezelt fogyatékkal rendelkező fiút és az ő nagy kalandját a szerelemmel.

Mint azt már sejthetitek, van némi érdekeltségem egy magyar filmforgalmazónál - történetesen a CORNERfilmnél. Ezt csak azért nem szoktam nagydobra verni, mert nem szeretném, ha ilyen vagy olyan okból bárki is elfogultsággal vádolna, aminek természetesen van alapja, hisz minden normális ember szereti a saját gyermekét, ugyanakkor ezen a blogon én szeretem egyenlő eséllyel kezelni az engem, minket, titeket érdeklő dolgokat, eseményeket. Nos, ez az intró most azért kellett, hogy értésétek, miért kívánom felhívni a figyelmeteket arra a - szerintünk - nagyon fontos állomásra, amelyhez filmforgalmazónk hamarosan elérkezik.

Augusztus mutatjuk be az Élek és szeretek (YO TAMBIÉN / ME TOO) című spanyol filmet, amely bámulatos természetességgel, könnyedséggel, szívvel, érzelemmel és értelemmel mutat be egy gyakori, ám előítéletekkel kezelt fogyatékkal rendelkező fiút és az ő nagy kalandját a szerelemmel.

A 34 éves Daniel (Pablo Pineda), zsebében friss egyetemi diplomával munkát szerez egy segélyszervnél Sevillában, és az az első dolga, hogy beleszeret Laurába (Lola Duenas), az elbűvölően közvetlen, ám meglehetősen zavaros szerelmi életű kolléganőjébe. Daniel és Laura között szoros barátság alakul ki és a fiú elhatározza, hogy színt vall, csakhogy Daniel Down-kóros és kettejük kapcsolatát sem munkatársaik, sem családtagjaik nem nézik jó szemmel. Nem mintha ez őket egy csöppet is érdekelné.

Vajon képes-e a szerelem ledönteni egy testi-lelki korlátot? Erre a kérdésre keresi a választ Antonio Naharro és Álvaro Pastor szívvel és humorral teli, spanyolosan őszinte romantikus filmje, főszerepben Pedro Almadovar „másik” múzsájával, az eme filmben nyújtott alakításáért Goya-díjat kapott Lola Duenasszal (Volver, Megtört ölelések), valamint a szintén Goya-jelölt Pablo Pinedával, aki valójában is Down-kóros, így nem csoda, hogy szívét-lelkét beleadta ebbe a kivételes filmbe.

A tervek szerint a filmet augusztus 19-én mutatjuk be, először a Művész mozi, aztán más filmszínházakban is. A magyar nyelvű előzetes, a plakátok és egyéb promóciós anyagok hamarosan elkészülnek és folyamatosan posztolom is őket ide. Titeket csupán arra kérnélek, hogy jegyezzétek fel magatoknak ezt a filmet és ha úgy adódik, nézzétek meg. Szerintünk egyedülálló élménnyel lesztek gazdagabbak.

Csatlakozz te is a CORNERfilm facebook oldalához!

Címkék

comedy drama romance aeonflux eurocinema cornerfilm yo tambien

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr714538336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n4nom4n · http://n4nom4n.tumblr.com/ 2010.07.07. 12:26:49

nem lesz egy könnyű film szerintem ! de megnézzük !

Ismeretlen_140561 2010.07.07. 12:33:10

Vaó! Ilyet már szerettem volna látni. :)

Ismeretlen_1068 2010.07.07. 12:42:06

1: Ha hiszed, ha nem, én is pont ugyanezt mondtam, mikor kezembe nyomták a film megtekintőjét, de aztán azon kaptam magam, hogy 2-3 perc alatt benyel az egész és az utóbbi évek egyik legérzékenyebb és legszellemesebb szerelmes filmjével lehetek gazdagabb. Naná, hogy egyből ráizzítottam a többieket, hogy ez a film kell nekünk, s íme. Most csak annyi a dolgunk, hogy legyőzzük az emberekben azt az előítéletet, ami bennünk is megvolt. Karikacsapás. :)

Jack Skellington 2010.07.07. 12:42:10

Nem könnyű, de nem is nehéz film! Engem 3 perc után beszippantott...fantasztikusak a színészek, nem véleletlen a Goya díj! Hajrá Daniel! :-)

Ismeretlen_1068 2010.07.07. 12:43:22

Hehe, bemutatom nektek Jack Skellingtont, a CORNERfilm másik felét. :) Egy húron pendülünk, már ami ezt a filmet illeti. :)

afterward 2010.07.07. 13:05:17

Ez engem nagyon érdekel. Én megnézem és viszek pár embert. Csatlakoztam a fészbúk oldalhoz is:)

anita 2010.07.07. 13:33:19

Én is meg fogom nézni, az tuti. :)

Ismeretlen_109339 2010.07.20. 10:33:28

Diszlexiás vagyok, ezért vagy hatszor nekifutottam a történet ismertetőjének, de még mindig nem vagyok benne biztos, hogy jól értem. Daniel Down-kóros, és egyetemi diplomája van? Mondjátok, hogy félreértettem valamit... Oké, tudom, hogy a film lényege nem ez, hanem az érzelmek, de én dolgoztam Downosokkal, és egészen más tapasztalataim vannak erről az állapotról. Bár tény, hogy rengeteg szeretet van bennük, édesek. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása