aeon flux

ready for the action now, danger boy?

del toro elhagyja a hobbitot Zalaba_Ferenc
2010. május 31. 06:40:10

Kategória: 34 komment

Ez a hét bizony szarul kezdődik. Néhány napja még csak arról esett szó, hogy késik a THE HOBBIT bemutatója (meg hogy nem lesz 3D), ma éjjel viszont eme hírek szállítója, Guillermo Del Toro újabb szomorú bejelentéssel tetézte a fantasyre várók amúgy sem rózsás hangulatát: nem ő rendezi a filmet.

Del Toro eredetileg 3 évre kötelezte el magát a projektnek - három évig élt volna Új-Zélandon -, de a jelenlegi halogatásoknak, bizonytalanságoknak köszönhetően ez az idő akár a duplájára is dagadhat, amit sajnos ő nem engedhet meg magának, mivel számos egyéb olyan projekt sorakozik a naptárában, aminek elkötelezte magát. A Deadline által közzétett bejelentésből kiderül, hogy ez a döntés nem volt egyszerű (hogy is lett volna az...), hisz a mexikói születésű filmes már két évet beletett ebbe a filmbe, amely karrierjének egyik legnagyobb produkciója lehetett volna - és persze, részben az is marad: hisz a forgatókönyv és a világ kialakítása nagyrészt neki köszönhető.

Peter Jacksonnak most új rendező után kell néznie (ő maga nem tudja, nem akarja elvállalni): szerintetek ki tudná helyettesíteni Guillermo Del Toro zsenijét?

Címkék

fantasy guillermo del toro hobbit lord of the rings peter jackson filmhir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr684538140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Royce 2010.05.31. 08:04:29

Talán Tim Burton nem?

gaillard 2010.05.31. 08:54:44

Cuarón or gtfo

Ismeretlen_150947 2010.05.31. 08:59:21

A jó büdös k*rva életbe :@ Majd ezt is megkapja Roland Emmerich, azt b*szhatjuk az egészet... Pedig milyen jó volt olvasni azt a két évvel ezelőtti hírt, amiben Jackson és Del Toro listázta, hogy mire lehet számitan... :( Már szinte magam elé képzeltem a Del Toro-féle világot/hangulatot. Aztán ha egyszer el is készül a film, majd lehet rajta agyalni, hogy milyen is lett volna, HA... Burton az egyik kedvenc rendezőm, nagyon bírom, de valahogy ide, ekkora projektbe nem illik. Szerintem. Most hirtelen senkit nem tudok mondani, aki jó lenne a feladatra :( Remélem Jackson mégis elvállalja, úgyse rendez semmit csak a Tintint buzerálja Spielberg-gel. (Robert Zemeckis-t is tartsák távol. Hol van már a Vissza a jövőbe...)

Locutus · http://locutus.sfblogs.net 2010.05.31. 09:18:16

Mondjuk egy Jean-Pierre Jeunet-féle Hobbitot megnéznék - morbid ötlet, de ha már nem Del Toro vagy Jackson, akkor ki más? Ért a fantáziához, látványban profi, és van annyi egyedi látásmódja, hogy Középfölde ne váljon unalmassá. Persze gyeplő kéne a nyakába, hogy el ne szálljon, de még mindig jobb, mintha Burton kapná a kezébe a karmesteri pálcát.

Ismeretlen_113960 2010.05.31. 09:21:06

Cuaron jó ötlet sztem is. Tim Burtont nem kéne.

Ismeretlen_150947 2010.05.31. 09:28:57

Ha már többen mondjátok Cuarón-t, akkor csatlakoznék én is. Megmondom őszintén nekem is bevillant elsőre a Harry Potter 3 alapján (ami a kedvenc részem). Aztán gondolkodtam, hogy végülis nem ismerem annyira a munkásságát, mert a HP3 mellett csak a Children of Men-t láttam tőle (ami szintén tetszett). Végülis Del Toro/Jackson irányítása mellett még egész jó dolog sülhetne ki az egészből. (és DT egy honfitársának passzolná át a rendezést :))

clive 2010.05.31. 09:31:52

Peter Jackson mellett egyedül Del Torot tudtam volna elképzelni rendezőnek :( Jim Henson sajnos már nem él, de az ő fantasyjeit szerettem és kíváncsi lettem volna, hogy a mai technikával és ezzel az alapanyaggal mit tudott volna kezdeni. Ha abból indulok ki, hogy Ridley Scott nagyon jó Legendát csinált elgondolkoznék rajta is, de ha az utóbbi évek teljesítményét nézem már inkább nem. John Millius Conanjét imádom és fantasy alapműnek tartom viszont alapjáraton szerintem Millius nem tudna ilyen fantasyt csinálni. Neki ezek a férfias, kemény, ölős, harcolós, fegyveres filmek valók. Tim Burtont szeretem, de nem hiszem, hogy belevágna egy olyan történetbe, ami annyira eltér attól az ízlésvilágtól, amiben ő dolgozna. Mert ugye az is fontos, hogy a rendező ne csak jó rendező legyen, de legyen hű az alapanyagtól és ne dolgozza át kénye kedvére. Jean-Pierre Jeunet talán egész jó lenne. Főleg ha kellően a regény adta keretek között marad. Mondjuk eltudnék képzelni egy huszárvágásos húzást, amire senki sem gondolna. Milyen lenne mondjuk Darren Arronofsky vagy Terrence Malick? Főleg ez utóbbira lennék kíváncsi nagyon. Mondjuk, ha a studió nem tudja rábeszélni se Jacksont se Del Torot (amivel azért remélem nem hagynék fel) tuti ilyen Wathcowskikat, Zack Snydert vagy egy-két filmet felvonultató rendezőket fognak feldobni.

Narg 2010.05.31. 09:42:40

Annyira féltem, hogy a köcsög MGM cseszegetései miatt megunja Del Toro, és otthagyja a filmet... Hát meg is történt... És sztem senki se tudná helyettesíteni...

Ismeretlen_1068 2010.05.31. 10:41:29

Cuarón remek ötlet, de én oda merném adni akár Refnnek is. Az a fickó vizuális téren nagyon tud.

Ismeretlen_104405 2010.05.31. 11:03:05

Ó, a francba... Cuarón, Jeunet és Arronofsky érdekelnének, Burtont ide inkább ne.

Ismeretlen_74688 2010.05.31. 11:18:51

Fincher. Franc tudja. VOlt egy fantasy drámája, most jön a tini filmje, aztán egy remake, lehet, hogy a sárkányos fantasy-hoz is ért, ha már thrillert nem csinál.

hamsy 2010.05.31. 11:24:14

michael bay! fél év alatt leforgatná a filmet...

The Man who laughs 2010.05.31. 11:34:39

Hát ez sajnálatos hír. Peter Jackson nyilván tökéletes lett volna, Del Toro meg minimum szenzációs. Hát, Burtont kedvelem, de ide olyan rendező kéne aki nem tér el nagyon az eredetitől, csak, hogy a saját vízióit a vászonra vigye (pont ezért nem tartanám, Gilliamet se túl jó ötletnek pedig imádom a filmjeit). Finchert nagyon szerettem, de az életműve nagyon kilóg, ő (biztos) egy sötétebb hangvételű feldolgozást csinálna, ami elsülne jól és rosszul is. Szerintem végső esetben Zack Snyder se lenne túl rossz ötlet, nem egy világot megrengető rendező zseni, de adaptálni azt tud. (Dawn of the Dead - az eddigi legjobb horror remake és tényleg jó, 300 - szorul szóra vászonra vitte, Watchmen - ez nem tökéletes, de egy 2 órás filmben ennél jobban nem lehetett volna el mesélni) Zemeckis nagy kedvencem és fantasyt is csinált már, igaz az inkább conani (Miliushoz, anyira nem illene) vonalon mozgott. Cuarón se lenne rossz ötlet, a Harry Potter 3 még nekem is tetszett, pedig én egyáltalán nem vagyok HP rajongó (sőt..).

Ismeretlen_1068 2010.05.31. 11:39:36

Szerintem Cronenberg is tudna vele mit kezdeni. Jó ideje kokettál már nagy költségvetésű stúdiófilmekkel (pl. BASIC INSTINCT 2), és a legutóbbi filmjei az átváltozás-témát egészen fogyasztható, kommersz keretek között is eladható körítésben tálalja. A fantázia pedig nála sem akadályozott.

danzig 2010.05.31. 11:58:59

Igaz az esélyesk nem túl vastag listájának nagy részét már ellőttétek , még egy nevet bedobnék: Terry Gilliam...lehet kicsit szürreális lenne, de talán még beleférne :)

galahad 2010.05.31. 12:00:15

az egyik szemem sír, a másik... ha ezek után van akár csak 5% esély arra, hogy Jackson mégis elvállalja a rendezést, akkor ez a nap legjobb híre (részemről sose voltam igazán oda Del Toro-ért, attól még mert vizuálisan jó a faszi...) Egyedül Cuarónnak tudnék igazán örülni - Jeunet-t, Burtont, Gilliamet és a többi szürreális elmebeteget meg tartsák távol ettől a filmtől:)

Helsing · http://helsing.blog.hu 2010.05.31. 12:05:43

nemtom, mit szóltok, de én talán szívesen odadnám Francis Lawrence-nek, bár ő pillanatnyilag másokat csinál, de mindkét eddig filmjét nagyon szeretem, szerintem menne neki. Talán az egész majd visszakerül Raimi-hoz, emlékszem, ő akarta nagyon megcsinálni, most meg, hogy kirúgták a Spidey-ból, talán semmi dolga nincs. Tim Burton valóban nem jó ötlet

Ismeretlen_150947 2010.05.31. 12:17:04

Az egyik felét Tarantino, a másikat Rodriguez :DDDD Viccet félre téve: Fincher, Cronenberg tényleg jó rendezők, de közük nincs az ilyen filmekhez. Tényleg egy nagyobb név kéne hozzá, aki már levezényelt legalább egy hasonló stílusú/műfajú filmet. Már akkor inkább egy Bryan Singer. De tényleg legvégső esetben...nehogy túl amerikás legyen :)

kekec 2010.05.31. 12:30:46

Én igazából csak a film csúszását sajnálom nagyon. Ami Del Torot illeti, az ő kilépését nem különösebben bánom, sosem tartozott a kedvenceim közé. A legjobb persze az volna, ha maga Jackson készítené el a filmet, vagy pedig találna egy olyan szolgalelkű rendezőt, aki teljes mértékben aláveti magát az ő elképzeléseinek. Azaz, mintha csak ő maga rendezné a filmet... Ami azonban még jobban aggaszt, hogy azt is el tudom képzelni, hogy végül ennyi idő- és energiabefektetés után mégsem lesz semmi az egész Hobbit-projektből.

Ismeretlen_150947 2010.05.31. 12:40:19

Szerintetek azt nem mernék meglépni, hogy Neill Blomkamp (District 9) kerüljön a rendezői székbe? Túlságosan kezdő még ehhez? Mondjuk a D9 odabaszott rendesen. A tavalyi TOP 5-ben benne van simán.

Ismeretlen_87470 2010.05.31. 13:55:31

Csupó Gábor? Van fantasy-s tapasztalata. Bár a Holdhercegnőt még nem láttam, a Terabithia nem rossz látványilag, meg más szempontból sem.

Ismeretlen_1068 2010.05.31. 14:19:46

Hát nem tudom, a TERABITHIA fantasy-vonalon annyira volt erős, mint egy Hallmark-matiné. (Erényei máshol keresendők.)

G 2010.05.31. 14:58:28

szerintem is t.g.

homer06 · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2010/05/31/del_toro_elhagyja_a_hobbitot/#comments 2010.05.31. 15:10:34

Személyes véleményem szerint én örülők hogy nem ő foga rendezni, őszintén szólva az utóbbi filmjei nekem egyáltalán nem jöttek.(A faun labirintusát még végig sem bírtam nézni) Persze az is igaz hogy van fantázia a csókában, és hát Jacksontól is csak a gyűrűk ura tetszett, szal lehet hogy nem lett volna rossz. De hogy ki legyen az új rendező? Néhány jelöltem: Zemeckis, Verbinski, Terry Gilliam, Csupó Gábor, vagy Michael Apted.

Action 2010.05.31. 20:09:48

Szomorú, de érthető. Az MGM-et meg be kéne szántani, ha ilyen balfékek. Nem csodálkoznék, ha PJ csinálná a filmeket. A GYU óta úgyse csinált semmi igazán jót.

tristram 2010.05.31. 21:06:19

Cronenberg azért elég lehetetlen ötlet, de amúgy jó kérdés. Nem csodálkoznék, ha előrángatnák Blomkampot.

Ismeretlen_1068 2010.05.31. 22:24:11

Itt is bedobták Refnet: http://thefilmstage.com/2010/05/30/ten-directors-that-should-take-on-the-hobbit/ ...meg még néhányat, akit ti is említettetek. Blompkamp szerintem simán esélyes, hisz PJ protezsáltja.

Ismeretlen_150947 2010.05.31. 22:33:01

A Top 10-et én így szűkíteném: 1. Peter Jackson/Neill Blomkamp 2. Alfonso Cuarón 3. Gore Verbinski 4. Sam Raimi 5. Nicolas Winding Refn Az utolsó úriember filmjeit még nem láttam, de az utóbbi két alkotása listán van. Szóval róla nem igazán tudok nyilatkozni. Képek alapján a vizualitással nincs gond. Viszont szerintem még nem akkora név, hogy rábízzák a Hobbitot. Blomkamp-nek megvan az az előnye, hogy PJ spanja.

DecKarD 2010.05.31. 23:30:20

Szerintem Lucas csináljon belőle animációs tv sorozatot :D:D:D :(

Ismeretlen_1068 2010.06.01. 08:39:10

PJ most azt nyilatkozta, hogy ha nem lenne elkötelezve más produkciók felé, akkor fontolóra venné a filmek megrendezését, csak hogy megmentse a Warner befektetését. Hát, ez nem túl biztató.

Ismeretlen_104405 2010.06.01. 09:34:19

I have a bad feeling about this.

hahakocka 2010.06.01. 12:45:28

http://networkedblogs.com/4nK4g Peter Jackson visszatérhet még Középföldére. Angol nyelvű cikk kb. arról, hogy ha nagyon muszáj, a stúdió érdekeit szem előtt tartva elvállalja, de nem szívesen, különben is, most a Tintin2-vel foglalkozna.

Ismeretlen_1068 2010.06.01. 12:48:40

32: Nem pontosan ugyanezt írtam két hozzászólással feljebb én is? :)

clive 2010.06.01. 18:25:35

Hát Jackson legalább hajlandó már. Nehogy már ilyen Tintinek miatt ne ő rendezze.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása