aeon flux

ready for the action now, danger boy?

3 új eclipse plakát! Zalaba_Ferenc
2010. május 19. 23:54:08

Kategória: 8 komment

Jól lenéznek téged a fotoboltozott fiatalok. (És vicces az "elolvasom" utáni LAND OF TEH DEAD "hommage" is.)

Jól lenéznek téged a fotoboltozott fiatalok. És vicces azaz utolsó plakáton tetten érhető LAND OF TEH DEAD "hommage" is.

Címkék

vampire poszter sequel romance twilight kristen stewart teenager flick

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr974538087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hamsy 2010.05.20. 08:26:24

a 2. és 3. képen meg kik vannak?

Ismeretlen_140561 2010.05.20. 12:00:07

A 2. képen a Volturi klán Aro nélkül, akiknek a könyvben a 420. oldalig se hírük, se hamvuk, bár egy fejezetet kihagytam, a harmadik képen lévő figura személye számomra is rejtély. Szerintem valami kóbor újszülött vámpír.

SoZi 2010.05.20. 12:37:51

"Egy fejezetet kihagytam"????? Egy filmnél megértem, kimentél pisilni... De egy könyv attól még nem lapozódik tovább. Félelmetes volt és továbblapoztál? Megrágta a farkasember a fejezetet? Szemedbe lógott a hajad? Elvitte a cunami? Véletlenül kínai volt egy fejezet? Mi történt?! Mi? Mi? Mi? :D No offence, pls!

Ismeretlen_140561 2010.05.20. 13:39:08

Hiányzott a közepéről 40 oldal! Láttam már ilyet, vissza kellett küldeni az xpress-nek. Természetesen nem magamnak vettem a könyvet, hanem lány ismerőseimnek rendeltem, és az egyik volt olyan nagylelkű és kölcsönadta nekem. Ám amíg az Újhold 8 napig tartott nekem, addig a Nap két-három hét után is csak félig fogyott el, így visszaadtam neki, mert nem haladok vele, és nekem is volt más dolgom is, illetve Asimovék is megjelentek születésnapomon. A múltkor pedig ismét kölcsönkaptam a Napfogyatkozást, ám nem onnan folytattam, ahol anno félbehagytam, ami azért mindegy, mert nem nehéz elveszíteni a fonalat.

SoZi 2010.05.20. 15:24:15

okéoké :) értelek. csak viccesen hangzott :)

Ismeretlen_140561 2010.05.20. 18:20:20

Ha beleolvasol a könyvbe, akkor látod, hogy nem olyan vicces, hanem mindjárt evidens, hogy a férfi olvasó kihagy egy-egy oldalt vagy fejezetet. Nem szőrös embernek való:)

Locutus · http://locutus.sfblogs.net 2010.05.20. 22:36:18

Az elsőről csak nekem jutott eszembe a jó öreg Tarantino-s trunk shot?

hamsy 2010.05.20. 22:44:50

"Természetesen nem magamnak vettem a könyvet, hanem lány ismerőseimnek rendeltem" haha! jó duma! :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása