aeon flux

ready for the action now, danger boy?

miben sántikál j.j. abrams? (frissítve!) Zalaba_Ferenc
2010. május 04. 14:23:24

Kategória: 20 komment

Lehet velem vitatkozni, de J.J. Abramsnál tehetségesebb filmes jelenleg aligha sertepertél Hollywood környékén: előbb a televíziózást bolygatta meg a LOST-tal, majd megmutatta, hogy kell elstartolni egy víruskampányt a CLOVERFIELD-del, legutóbb pedig a STAR TREK-be pumpált szemtelenül friss vért.

A hírek szerint hamarosan megint dobbant egy nagyot, az Amerikában május 7-én debütáló IRON MAN 2 előtt ugyanis levetítenek egy új előzetest, amely Abrams titkos projektjét leplezi le. Az internet korában nem könnyű titkolózni, a SUPER 8 fedőnevű projektről mégsem lehet tudni szinte semmit sem: beszélnek itt CLOVERFIELD 2-ről, vagy PREQUEL-ről, mi több, az is szóba került, hogy Abrams csupán egy teasert rendezett egy olyan filmhez, melyet majd valaki más hoz a tető alá.

Nem tudom, ti hogy álltok hozzá, de én alig várom a pénteket. :) Újabb fejlemények az "elolvasom" után!

Lehet velem vitatkozni, de J.J. Abramsnál tehetségesebb filmes jelenleg aligha sertepertél Hollywood környékén: előbb a televíziózást bolygatta meg a LOST-tal, majd megmutatta, hogy kell elstartolni egy víruskampányt a CLOVERFIELD-del, legutóbb pedig a STAR TREK-be pumpált szemtelenül friss vért.

A hírek szerint hamarosan megint dobbant egy nagyot, az Amerikában május 7-én debütáló IRON MAN 2 előtt ugyanis levetítenek egy új előzetest, amely Abrams titkos projektjét leplezi le. Az internet korában nem könnyű titkolózni, a SUPER 8 fedőnevű projektről mégsem lehet tudni szinte semmit sem: beszélnek itt CLOVERFIELD 2-ről, vagy PREQUEL-ről, mi több, az is szóba került, hogy Abrams csupán egy teasert rendezett egy olyan filmhez, melyet majd valaki más hoz a tető alá.

Update: Nem megerősített források szerint a SUPER 8 (munka)címre keresztelt film tényleg CLOVERFIELD-folytatás lesz, egészen pontosan egy előzményfilm, amely valamikor a 70-es, 80-as években játszódik majd és néhány fiatalról szól, akik Super 8-as kamerával játszadoznak és az egyik felvételen észrevesznek egy idegen lényt.

Ugyanakkor könnyen lehet, hogy ez a film lesz az a már megszellőztetett Spielberg/Abrams kollaboráció, amely az előbbi 70-es, 80-as években készült filmjei előtt tiszteleg: egy alacsony költségvetésű az "anti-AVATAR", ha úgy tetszik, melyben mindennapos emberek különös eseményekkel szembesülnek.

Címkék

cloverfield spielberg viral marketing jj abrams filmhir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr964538007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aang · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2010/05/04/miben_santikal_jj_abrams/#comments 2010.05.04. 15:57:00

Úristen a CLOVERFIELD mekkora egy fo.volt, te jó ég! Szerintem a csóka csak sorozatokban tud nagyot alkotni(lost, alias), habár a startrek nem volt rossz, de az újranézési faktora majdnem 0(kétszer láttam, de harmadjára már úgy feszengtem mint törpe a magas piszoárban) A mission impossible 3 meg egy közepes Alias epizód 2 órába sűrítve, szal szerintem maradjon a tv-nél.

Ismeretlen_9654 2010.05.04. 15:58:24

szeretem a filmjeit, a sorozatai viszont hidegen hagynak.

Ismeretlen_1068 2010.05.04. 16:00:29

A CLOVERFIELD kitűnő szörnyfilm volt. Trendkövető, mégis önmagában egyedülálló élmény. Végigzizegtem. :)

Ismeretlen_14454 2010.05.04. 16:52:37

Imádom J.J. Abramst, a sorozatai fenomenálisak. A Lost korszakalkotó, az Aliast ugyan nem néztem, de a Fringe szintén elképesztő jóra sikeredett. Utóbbi szerintem nagyon underrated, most megy a 2. évad, és az a sztori, amit összehoznak benne... Szóval nagyon kíváncsi vagyok erre a titkos projektre!

Ismeretlen_16964 2010.05.04. 16:59:08

Star Trek nem rossz, M:I3 kicsit overrated, de a Cloverfield tényleg jó kis ride volt. Ha kiderül, hogy amiatt nem láttunk eddig folytatást/prequelt, mert az elsőt is jegyző potenciális rendező valami mással volt mostanság elfoglalva, én sikítva falnak rohanok. Legalább ötször.

Conjurer 2010.05.04. 17:35:51

A Cloverfield 2008 egyik leggyengébb filmje volt. A Star Trek meg egy közepes "egyszernézhető" filmecske.

Ismeretlen_9654 2010.05.04. 18:23:11

ehhez képest már háromszor néztem meg a star treket, pedig én aztán nem voltam soha fan.

Ismeretlen_129996 2010.05.04. 19:56:59

a star trek isteni, és a cloverfield is nagyon jó. a m:i3 szerintem a széria legjobbja volt, a sorozatai közül nekem az alias kimaradt, a lost korszakalkotó, a fringe pedig az áltudományos marhaságai ellenére is szerethető, bár olyan fantasztikusnak azért nem mondanám.

Ismeretlen_14454 2010.05.04. 20:44:33

8: nyílván áltudományos a Fringe, ez már a címéből is kitalálható:-D Viszont a háttérsztori, ami az egész mögött meghúzódik, az szerintem marha nagy! Ráadásul a karakterei (elsősorban Walter Bishop) elképeszőt jók!

B. 2010.05.04. 23:59:56

A Lost minden idők egyik legtúlértékeltebb "hype" sorozata (másik példa a BSG "remake"), a Fringe-t valamiért én is bírom, főleg az öreg prof miatt , ő elviszi a hátán az egészet, de nem vagyok benne biztos hogy valaha újra fogom nézni a már látott részeket. Az MI:3 a széria leggyengébbike, a Star Trek elsőre jónak hat,sőt élvezetes kis mozi, de tipikusan felejthető alkotás-hiába a friss vér, ha egyszer annyira jellegtelen volt az egész-, a Cloverfield meg valahogy nem tudom...meg van dvd-n itthon, többször meg is néztem, de valahogy a végén mindig olyan "ennek a filmnek semmi értelme nincs " érzésem van...sokan többnek hiszik mint ami valójában: egy borzasztóan primkó szörny-film aminek tulajdonképpen nincs semmi története és ha a vége nem lenne a látványért se lenne érdemes nézni.

Nostro · http://tokeletrash.blogspot.com 2010.05.05. 01:43:57

A Cloverfield bőven lehetne túlértékelt, de nem az. Valszeg mert rendkívül kortárs cucc. Ugyan én nem éreztem közvetlenül a kinti közhangulatot, de simán elhiszem, hogy ez a film kordokumentum, és profin reflektál arra amivel az amcsi emberek akkor el lehettek foglalva. Mint szörnyfilm pedig zseniális.

Ismeretlen_1068 2010.05.05. 06:11:09

Ráadásul baromi olcsó volt - még ilyet is lehet Hollywoodban - és tele van gyönyörű pillanatokkal, a szemszög miatt pedig elképesztően hitelesnek tűnik, már ha hagyod, hogy magával ragadjon.

Ismeretlen_14454 2010.05.05. 11:56:22

10: hogy mondhatsz ilyet a Lostra, pláne a BSG-re? A Lostnak egyetlen hibája, hogy az idők során a párbeszédek eléggé kiszámíthatóvá váltak, de azontúl a történet valami elképesztő epikus. Az újragondolt BSG-re ez hatványozottan igaz, ráadásul ott még a párbeszédek is normálisak. Nemtom mennyit láttál ezekből a sorozatokból, de sajnálom, ha neked csak annyi jött le, hogy túlértékeltek.

Ismeretlen_1068 2010.05.06. 10:37:24

Új fejlemények: 1. A SUPER 8-nak semmi köze nincs a CLOVERFIELD-hez. 2. Aki kíváncsi, itt elolvashatja a trailer szkriptjét: http://www.slashfilm.com/2010/05/06/exclusive-jj-abrams-super-8-teaser-trailer-description-revealed/

Ismeretlen_25084 2010.05.07. 08:27:15

a lost-ot az első évad végén kaszáltam (kösz, nekem a madzagmézezés nem adja), alias-t soha nem néztem, a filmjeit pedig kivétel nélkül mind untam. (mind közül a cloverfield volt a legrosszabb.) csoda, ha ezek után az N. szuperprodukció már nem tud lázba hozni?! de azért nektek jó szórakozást hozzá! ;)

Gonzo 2010.05.07. 08:38:09

christopher nolan, jason reitman, robert rodriguez james cameron ezek szerint nem hollywood környékén sertepertél. amúgy meg: cloverfield: 10/8 M:III: 2 star trek: - alias: :o))))))) lost: - 2

Ismeretlen_14454 2010.05.07. 10:28:43

Ezek után mondja azt valaki, hogy a Lost overrated, tulajdonképpen mindenki utálja; csak azok szeretik, akik nézik:-(

Vanice 2010.05.07. 12:15:41

http://www.youtube.com/watch?v=NECsrx7VC3I

Ismeretlen_25084 2010.05.09. 09:56:30

17: Azok se mind. Ismerek olyan embert, aki hozzám hasonló módon utálja, viszont kidobottnak érezné az eddig belefeccölt időt, ha nem nézné végig. Úgyhogy már csak dacból is kiváncsi rá, mivel szúrják ki a szemét a végén. amúgy korábban a fringe-t kihagytam: a pilot szórakoztató volt a maga módján, de sorozatként már nem láttam benne fantáziát (tudni kell, hogy az x-aktákat is gyűlölöm), úgyhogy meghagytam egy egyszeri tv-filmes élménynek, s nem néztem tovább. ahogy hallom, jól tettem.

brown 2010.05.10. 21:59:05

Szerintem a Cloverfield egy ál-dokumentarista baromság, kb. azon a szinten, mint anno a Blair Witch volt...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása