aeon flux

ready for the action now, danger boy?

game trailer: dead space 2 (2010) Zalaba_Ferenc
2010. április 29. 13:54:16

Kategória: 13 komment

Hamarosan ismét telecsíkozhatjuk a nacit (már ha megbékéltünk az irányítással).

Címkék

horror ps3 xbox360 tps pc game game trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr464537980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hahakocka 2010.04.29. 14:24:17

PC-re is jön most végülis vagy sem? Az első része király volt.

Ismeretlen_1068 2010.04.29. 14:30:15

Címkék: game trailer, horror, pc game, ps3, tps, xbox360 Szerinted? :)

Ismeretlen_9654 2010.04.29. 14:31:49

egyelőre nem békültünk.

dr.Fünke 2010.04.29. 17:28:10

Az első játék amitől igazán féltem az első volt. Sajnos nem nagyon tetszenek a játékmenetbeli változtatások a második részben, de majd meglátjuk.

Melllvar 2010.04.29. 20:00:50

Addig volt ijesztő, amíg rá nem jöttem mennyire kegyetlenül erős 1) bányászunk 2) a shotgun-szerű fegyvere. Törékeny hős nélkül elmúlik a varázs. Inkább előveszem a Clive Barker's Undying-ot. Scaaaary! P.S.: azért a Dead Space art designja megér egy misét.

Ismeretlen_9654 2010.04.29. 21:37:53

"P.S.: azért a Dead Space art designja megér egy misét." de tényleg.

hahakocka 2010.04.29. 22:07:54

Igen engem is aggaszt a 2. rész akciósítása. :( Sokkal akciódúsabbra akarják megalkotni.

Ismeretlen_1068 2010.04.29. 22:49:01

"Addig volt ijesztő, amíg rá nem jöttem mennyire kegyetlenül erős 1) bányászunk 2) a shotgun-szerű fegyvere." Ezt a mondatot nem igazán értem. A főhős egy bányász?

nosferatue 2010.04.29. 23:08:27

Főhősünk egy mérnök, akinek a kedvese egy bányászhajón reked. Én sem egészen értem, hogy jön ide, hogy mennyire erős. Igen, az adrenalintól telepumpálva én is szét tudnám taposni egynéhány lény fejét. Arról nem is beszélve, hogy egy játékról beszélünk, ami azért készült, hogy elszakadjunk a fránya valóságtól.

Ismeretlen_1068 2010.04.29. 23:12:53

Nyelvtanilag így se nagyon áll össze a mondat. :) Mindegy, majd Melllvar megmagyarázza.

Melllvar 2010.04.30. 08:27:12

És akkor íme: bányamérnök, asszem ez a magyar szó. Nem győzték mesélni a leírásokban(még azt a ratyi rajzfilmet is megnéztem elötte), hogy itten nem fegyverek meg szpészmörínek vannak, hanem kétkezi munkások meg "szerszámok". Ha kicsit leálltok a henteléssel és megnézitek a "fegyverek" leírását, le vagyon írva melyikkel hogyan lehet köveket aprítani. Hence a bányász jelző. A hangulatról: a játék eleje ijesztő volt szvsz. Főleg amikor menekülni kellett a legelején és csak egy kis vizipisztolyod volt (és gőzöd sem volt az irányításról haha). De számomra eltűnt a varázs, amikor rájöttem mennyit bír az életerő ápgrédelt páncélban. Kb a legerősebb lényeket is lábbal szét lehet kapni. Heccből újrakezdtem és a menekülős jelenetnél széttapostam a félelmetes szörnyeket. Így azért nehezebb izgulni. Megijedni lehet a sarok mögül előugró szörnyecskéktől, de az nekem nem félelmetes, max olcsó ijesztgetés. Megjegyzem nem vagyok ijedős - a Drag Me to Hell-en pl ásítoztam. Kisebbségi vélemény, tudom. De a Dead Space szerintem közelébe sem ér az Undyingnak (reklám helye) vagy egy digitalizált Event Horizonnak (blogger kedvence) fear factor terén. Azt tartom, hogy rendkívül csinoska játék :)

Ismeretlen_1068 2010.05.01. 07:07:06

Azt a rajzfilmet én csak elkezdtem, de amilyen öncélú volt benne a hentelés, legalább annyira gagyi a megvalósítás, szóval félúton feladtam. A játéknak csak a demóját próbáltam, de a rémüldözéshez leginkább görcsölés társult, hogy "most mi a frászt kell itt csinálni?", szóval hanyagoltam. De ugyanígy voltam a RESIDENT EVIL 5-tel is (az én első RE-élményem :), aminek végül nekiveselkedtem és egész tűrhető játékélmény lett belőle. A DEAD SPACE 1-et most már szarért-húgyért adják, szóval lehet, hogy még egyszer rástartolok.

Melllvar 2010.05.01. 09:23:45

már a Dead Space-nek próbáltad a demóját? egy próbát megér, de előre szólok, hogy forgatókönyve nincsen neki -- bármikor nyugodtan abba lehet hagyni, ha megunod ;)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása