aeon flux

ready for the action now, danger boy?

az első vázlat a cars 2-ből Zalaba_Ferenc
2010. január 25. 23:42:30

Kategória: 8 komment

Személy szerint nem várom remegő térdekkel a CARS 2011-re ígért folytatását - az első rész a mai napig a legkevésbé kedvelt Pixar-filmem (a maga 7-8 pontjával :), ettől függetlenül akár szépen ki is nőheti magát a produkció; a megpedzegetett történet erről regél (csak aztán nehogy 'bloated sequel' legyen belőle, azaz mindenből túl sok, a'la RIDDICK), mi szerint Lightning McQueen bejárja a fél világot, többek között versenyzik a Fuji lábainál, Japánban (lásd képünket), lenyomja a Le Manst Párizs mellett, furikázik a Fekete-erdőben (Mater pedig bedobja magát az Oktoberfesten), Németországban, letud egy futamot Olaszországban is, végül a cselekmény Londonban kulminálódik. Lesz itt pop- és nemzetkulturális poénkodás ezerrel..

Címkék

animation pixar sequel cars film kep

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr914537577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_9654 2010.01.26. 08:02:17

leszállhatna a pixar a folytatásokról. ráadásul ez a filmjük tényleg a leggyengébb.

Süti 2010.01.26. 08:18:10

az incredibles után, a pixar második legjobb filmje a cars. 100% of korsz. a leggyengébb az up, 60%

Ismeretlen_9654 2010.01.26. 08:58:09

a hihetetlenben egyetértünk, de az up szerintem az egyik legjobb. nála a cars egyértelműen a legrosszabb, egy kínszenvedés volt végignézni. a lecsón legalább elszórakoztam.

Süti 2010.01.26. 09:56:48

nekem is volt kínszenvedés. öreg húzza a lufis házat, a gyerek idegesítő, a madár seggfej és a kutyák sem viccesek. alig vártam, hogy vége legyen :)

Ismeretlen_1068 2010.01.26. 10:05:15

az én értelmezésemben: az öreg imádni való, a háza csodálatos metafora, a gyerek édes, a madár szellemes, a kutyák viccesek és sehol se egy idióta poén.

Ziz 2010.01.26. 10:31:55

Zokogtam az Up elején, és a szégyentölcséren azóta röhögök. Verdákat pedig a gyerekek imádják, én spec. nem láttam.

Süti 2010.01.26. 22:47:19

5.: asszem nem ugyanazt a filmet láttuk :))

Ismeretlen_9654 2010.01.27. 09:21:54

a verdák nálam egy nagyon rossz viccnek számít. na abban az öreg tényleg seggfej és unalmas. a fiatal pedig nagypofájú és nem vicces, mint ahogy senki más sem abban a filmben. és ne jöjjön nekem senki azzal, hogy nem is akart vicces lenni az autók, mert az akart. egyedül a megvalósítás méltó a pixarhoz.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása