Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

aeon flux

ready for the action now, danger boy?

hallgatnivaló: depeche mode - hole to feed Zalaba_Ferenc
2009. október 01. 11:49:20

Kategória: 4 komment

Lehet, hogy az új Depeche Mode album khm, khm... nem az igazi, de legalább a nótákhoz gyártott klipek ütnek. A HOLE TO FEED négyperceséhez gyártott polgárpukkasztó promó például még a rajongókat is kiborította, ami jó kis fonákot jelent a klip üzenetéhez képest: a j-pop színekbe öltözött haknibanda tanácstalanul toporogva fogadja, hogy ártatlannak szánt daluk micsoda felfordulást okozott a világban - vigyázz, mit üvöltesz a világba, még elhiszik.

Címkék

pop szex depeche mode videoklip

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr534537135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zéé 2009.10.01. 17:18:28

Komoly ez a klip! De a Peace-ről miért nem esett egy szó se? :) Az se rossz azért.

Ismeretlen_82259 2009.10.01. 18:31:53

Elnézést az OFF-ért, de elég durva Avatar képek láttak napvilágot: http://spoilertv-movies.blogspot.com/2009/10/avatar-new-uhq-promotional-pics.html

Ismeretlen_37621 2009.10.05. 14:42:47

hát nemtom nálam ez már közelíti a rammstein pussy szintet

Ismeretlen_89754 2009.10.20. 18:37:12

Hehe, engem is meglepett, hogy milyen hullámokat korbácsolt a klip, én is kiborultam, amikor elsőnek megláttam. Aztán mikor ülepedett az "élmény" már jobban odafigyeltem a dal mondanivalójára és a képi világra, mára már megszerettem, nagyon kifejezi Martin szövegét! A Peace klipje... nem tudom, nekem az olyan tucat és érdektelen alkotás lett, ráadásul a lemez egyik leggyengébb dalához készítették, nem is lett nagy siker.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása