aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: a christmas carol (2009) Zalaba_Ferenc
2009. szeptember 14. 08:34:48

Kategória: 7 komment

Zemeckis papa *sóhajt* harmadik motion capture-t felhasználó animációs filmje kétségtelenül jól néz ki (jobban, mint a két előző), de vajh miről fog szólni? Úgy értem, én is ismerem Dickens féle eredetit, de ebben a trailerben csak azt láttam, hogy Jim Carrey felrepült jó magasra, aztán lezuhant, s közben még vicceseket sem mondott.

Címkék

trailer animation jim carrey imax robert zemeckis 3d cinema

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr114537087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vargatom 2009.09.14. 18:40:56

Én bezzeg kimondom: ez is rettenetes lesz... Zombikisfiú, 90-es évek renderelt CD-ROM játékait idéző látványvilág, 3D-vakítás - ezt biza még Carrey se bírja megmenteni. Beowulf is erősen mellément, pedig ott Gaiman írta a forgatókönyvet, meg a Pulp Fiction egyik társszerzője. Polar Express meg egyenesen rettenet. Én nem értem hogy mi ütött Zemeckisbe...

Ismeretlen_1068 2009.09.14. 18:47:27

a BEOWULF nekem nagyon tetszett, habár az AUSTIN POWERS előtti tisztelgést mellőzhették volna. :)

Ismeretlen_62806 2009.09.14. 19:10:43

1. polar expresst egyáltalán milyen indíttatásból néztétek meg? én már a trailert se bírtam ki. 2. a beowulf szerintem is jó.

Ismeretlen_9654 2009.09.14. 19:32:21

a beowulf nekem is kellemes meglepetést okozott, a polár viszont minden tekintetben rossz volt (sztori, giccs-tényező, megvalósítás stb.). emlékszem, annak idején mennyire hype-olták, hogy tom hanks arca él, és hogy ez bizony forradalom. azóta sokat fejlődött a technika, bár a beowulf sem volt ilyen téren mindig meggyőző, én azért nekem azért a benjamin buttonben már egészen tetszett a kis brad pitt mimikája és gesztusai.

Ismeretlen_1068 2009.09.14. 19:41:58

3: karácsony volt... összejött a család... aztán elment mindenki aludni. ne beszéljünk többet erről a filmről. :)

Ismeretlen_1068 2009.09.14. 19:42:44

4: majd az év végén ismét... na jó, nem folytatom. :)

Ismeretlen_9654 2009.09.14. 21:51:19

6: mondjuk az év végére is áll, hogy jól néz ki ugyan, de nem tudjuk, miről fog szólni. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása