aeon flux

ready for the action now, danger boy?

díjszezon: mtv movie awards nyertesek 2009 Zalaba_Ferenc
2009. június 01. 10:55:53

Kategória: 5 komment

Természetesen az MTV Movie Awards soha nem próbált versenye kelni a 123 másik vérkomoly díjátadóval, s inkább fiatalosabb, szellemesebb jelöltekkel, kategóriákkal jelentkezett, de azért ezen díjazottak listája már kimeríti a dedó fogalmát. Szerintem.

Címkék

jim carrey heath ledger ben stiller twilight kristen stewart

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr554536718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hesztia 2009.06.01. 11:39:43

Annak fényében, hogy tegnap próbáltam átverekeni magam az Alkonyaton (csak az 50. percig jutottam sokszori megállítással, a befejezéshez még gyűjtöm az erőt), elég sokkoló ez a lista...

Ismeretlen_1068 2009.06.01. 12:56:30

zsé miatt pár napja adtam neki még egy esélyt. nos, azt a kritikát, amit a bemutató környékén írtam, nyugodtan eloszthatjátok kettővel...

SoZi 2009.06.01. 13:07:03

Szerintem meg csak kezdünk kinőni belőle. Az igaz, hogy azért emlékszem színvonalasabb átadóra is. (Megvan pl az M:i-2 Tom Cruise-Ben Stiller stunt double bejátszás? Vagy a Mártix2 Justin Timberlake verziója?) Egyébként Brüno akciója Eminem ellen megérne egy posztot szerintem. Ha Eminem nem volt beavatva (márpedig a reakcióiból ítélve, és a feka testőreit elnézve nem volt), akkor én leakasztanék pár milliót az MTV-ről egy jó kis per keretében. Enyhén szólva megalázó volt, pedig nem a kedvencem a srác.

Ismeretlen_1068 2009.06.01. 16:19:03

magát a show-t nem láttam (sajna), de ezekért a filmekért max. 14 évesek rajonganak. mondjuk, a félszemmel elkapott műsorok alapján levehető, hogy az mtv-t is már csak gyerekek nézik. ja, s az említett jelenet: http://www.mtv.com/videos/misc/395464/2009-mtv-movie-awards-bruno-presents-best-male-performance.jhtml#id=1611659

Ismeretlen_1068 2009.06.01. 16:20:52

a jelenet biztosan meg volt rendezve, ugyanis eminem nem várta volna ülve, hogy sbc ráereszkedjen, a feka testőrök meg nem érték volna be azzal, hogy kedélyesen tologassák ide-oda a csávót. ha a heyzet komoly lett volna, úgy tépték volna le onnan brünót, mint egy piócát.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása