aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: the princess and the frog (2009) Angyalosi Ádám
2009. május 10. 13:50:42

Kategória: 8 komment

Lasseter vezetésével a Disney következő, 2D-s meséjével újra ismerős vizekre evez, már ami a külsőt illeti - a legújabb előzetes szerint ugyanis a sztorin Shyamalan unokaöccse ügyködött. A régi Disney csodákhoz fűződő emlékeim miatt eddig nagyon vártam a béka történetét, de ez a trailer, izé... majd meglátjuk. És szerintetek?

Címkék

trailer disney animation

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr324536623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_104405 2009.05.10. 14:50:22

Szerintem rendben van, bár inkább hasonlít az Anasztáziára, mint az Aladinnra. Valószínű, hogy nem fogja megváltani a világot, de remélhetőleg a kellemes szórakozás ígérete mellett elindítja majd az újabb Disney-reneszánszt. Egyetlen, aprócska nyaff: ha végig béka alakban fognak parádézni a főhősök, felvágom az ereimet. Elegem van az állatos/ogrég/halas/autós/madaras/patkányos/szörnyes rajzfilmekből.

dzsilla · http://dzsilla.notwo.org 2009.05.10. 16:51:55

szerintem jó lesz ez. nemrég néztem meg majdnem az összes régebbi disney rajzfilmet asszem a mackó testvérrel bezárólag, úgyhogy fel vagyok készülve mindenre :)

Ismeretlen_1068 2009.05.10. 20:29:58

ugye tudjátok, hogy renegeteget énekelnek majd benne? :) én kiváncsi vagyok rá, de a VOLT után azért nem várok világmegváltást a pixarizált disney-től.

DCIJB 2009.05.10. 20:34:10

A BOLT még nem volt annyira pixarizálva, mint eme rajzfilm, legalábbis én úgy tudom.

gyusi 2009.05.10. 20:37:25

nekem eddig tetszik. kíváncsian várom a folytatást. énekelnek is benne??? remek. kövezzetek meg, de nekem már hiányoznak az éneklős, giccses disney filmek.

Ismeretlen_104405 2009.05.11. 00:27:18

AE: Annál jobb. :-) (Feltéve, hogy jók a dalok.) *előszedi és leporolja a "Betéve Tudjuk A Disney Klasszikus Nótáit Testvériség" és az "Alan Menken, Stephen Schwartz és Hans Zimmer Forevö' Klub" feliratú jelvényeit*

Ismeretlen_112472 2009.05.11. 10:19:16

Jó lesz ez! Én várom. A sztori ötletes, de azt én sem szeretném, hogy végig békák legyenek. :) Hiába... Disney fan vagyok...

Ismeretlen_89754 2009.05.12. 13:22:32

Hiányzott a klasszikus varázslat az utóbbi évekből. Nekem is tetszett az előzetes :) Vicces meg minden, és még szép is, egyszóval várom a karácsonyt :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása