aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: god of war III (2009) Zalaba_Ferenc
2009. február 13. 18:28:24

Kategória: 16 komment

Kijött a GOD OF WAR III első ún. cinematic trailerje. Most nem kezdem el a "PS3 exkluzív" féle kántálást, hisz mindnyájan tudjátok, mit jelent ez a cím a játékvilágnak, inkább csak azon szomorkodom, hogy mikor fogunk mi olyan filmet látni, ami ennyie jól bánik az audiovizuális elemekkel. Büntetés felsőfokon.

Címkék

ps3 hack n slash game trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr44536317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cortez 2009.02.13. 18:45:41

Igaz, hogy a Final Fantasy XIII régebb óta készül, de sokkal jobban is néz ki ennél.

Ismeretlen_1068 2009.02.13. 18:53:10

a fenti videó a játék motorjával készült, szerintem elképesztően fest. ami pedig a FFXIII-at illeti, végig se néztem az előzetesét, pedig HD-ben szívtam le a PSN-ről. nézd meg HD-ben: http://www.gametrailers.com/player/45513.html

Ismeretlen_1068 2009.02.13. 18:56:24

itt meg vannak szarul kinéző képek a játékból: http://www.hardwired.hu/g.php?idgs=1074&img=47158 itt meg van egy "rövid" preview: http://ps3.ign.com/articles/954/954097p1.html

Cortez 2009.02.13. 19:27:03

Nem fogjuk egymást meggyőzni, szerintem az FF XIII (karöltve a Versusszal, ami talán még jobban fog büntetni, mint az eredeti) is jobban néz ki, mint a GoW III, és nálam jóval előbb szerepel a "várólistán". Nem azt mondtam, hogy a GoW "csúnya", mert nagyon jól néz ki. A képeket már láttam, de azért köszönöm :) Mindenesetre annak örülök, hogy ilyen minőségű játékok jelennek PS3onlyként, ráférne a piacra, mert eddig az X360nak áll a zászló.

Ismeretlen_87470 2009.02.14. 00:52:11

A földről kellett összeszednem az államat, akkorát ásítottam. Sajna az ilyen játékok már semennyire nem kötnek le, legyenek bármilyen szépek is. Nyomogasd megfelelő ütemben a gombokat, és látsz valami szép animációt. Holy crap. Sajna szinte minden mostanság megjelenő játékból egyszerűen kiírtották a gondolkodást meg a humort. Az egyetlen játék, amit igazán várok, az a Brütal Legend, kizárólag Tim Schafer miatt. És az lesz mindkét platformon, csak a békesség kedvéért.

Melllvar 2009.02.14. 09:38:06

Arcpirítóan rossz "színészetben" es cheesy one-linerekben Hollywood bőven tart már itt ;) Amúgy egyet kell, h értek az előttem szólóval: agyatlanok -ergo unalmasak- ezek a játékok már nekem. PCsként meg merem kockaztatni, hogy a konzolos játékok a kontroll miatt agyatlanabbra terveződnek, meg ugye itt van ez az átkozott attention deficit disorderes "casual gamer"-eknek fejlesztő trend a maga agyatlan 4-5 órás játékidejével. PS.: ezt a kesztyű-dolgot most így komolyan? Lassan Kevin Sorbot is kezdem a görög mitológia hagyományőrzőjének látni...

Ismeretlen_1068 2009.02.14. 10:38:34

srácok, ez egy hack n slash játék, s mint olyan, nem az a kifejezetten agyburjánoztató... ellenben bürál nehéz tud lenni. a ninja gaiden sygma totálisan leizzasztott, pedig ott is csak gombokat kellett nyomogatni, így minden egyes kivitt pályát, legyakott (fő)monsztát igazi diadalként éltem át, s ha nem sikerült, akkor jó, ha nem volt senki a közelemben. :) ezek a játékok erről szólnak: adrenalin adrenalin hátán. negatív példát én is tudnék említeni arra, hogy a szépség nem segít a rossz játékmeneten: a PRINCE OF PERSIA-ban egyszerűen nem lehet meghalni, s ez szerintem oltári nagy faszság. a humor kapcsán említhetném az UNCHARTED-et, amiben gyönyörű one-linereket hallhatsz, s az is csak egy gombnyomogatós cucc. egyébként nem tagadom, öreg fejemre casual gamer lettem, szóval az ilyen megyünk és ölünk jellegű cuccok pont nekem valók.

Ismeretlen_87170 2009.02.14. 12:18:49

Én megrögzött Final Fantasy fanként is istenítem ezt a cuccost... még az első rész demójához volt szerencsém PS2-n, zseniális!!! Kegyetlen nagy hangulata van, olyan erőteljes, dinamikus játék, hogy szétrobbansz a tv előtt, plusz tényleg kihívás! Éppen ezért is volt zavaró a Diablo 3mat érő pár negatív hang itt, az ugyanez (pontosabban a GoW ua., mint a Diablo :)), csak lényegesen komplexebb háttérrel, de hasonlóan egyszerű játékmenettel... Egyre több név tenné indokolttá a PS3 vételét.

koki 2009.02.14. 14:23:11

dugjatok többet / verjétek többet, kevesebbet játszatok ilyen szarokkal

Ismeretlen_87170 2009.02.14. 14:35:51

biztos, hogy nekünk kellene többet dugnunk és nem annak, akinek egy vérben és belekben gázoló hack'n'slashről is a szex jut az eszébe? ;)

Ismeretlen_88360 2009.02.14. 18:52:38

ez a derék szem-eszegetős varjú a jóöreg diablo I introjára emlékeztet, mintha ott is hasonló jelenet lett volna. off - ami különösen idegesítő a konzoloknál, az exclusive címek létezése, ugyan van xbox is, de a gta-s kaland után nem szívesen veszek rá semmit, pedig a left 4 dead,a gta4 meg fallout 3 DLC-je nem ártana.

Ismeretlen_93066 2009.02.14. 22:06:16

kegyetlenül ütős ez a trailer. btw, rajtam kívül senki sem várja tűkön ülve a jövő héten megjelenő Street Fighter 4-et? :)

Ismeretlen_1068 2009.02.15. 12:53:26

mac: engem csak az xbox exkluzív termékei idegesítenek, a többit magasról. :) na jó, egy HEROES igazán jöhetne már konzolra. nem értem, miért nem gondolkodnak el rajta.

Ismeretlen_1068 2009.02.15. 12:53:51

kazama: no, ha valaminek nem látom értelmét, az a verekedős játék, sz'al...

Cortez 2009.02.15. 13:52:54

Abban azért reménykedem, hogy a legutóbbi, PSP-s cím után valamiféle normális játékidőt is kanyarítanak a játékhoz, mert a GoW: Chains of Olympust szégyenszemre 4 óra alatt bőven végig lehetett tolni, pedig mennyire epicnek volt beharangozva.

porter 2009.02.17. 12:47:40

ez előzetes annyit elért nálam hogy újra neki álljak az Uncharted-nak :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása