aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: bioshock 2 Zalaba_Ferenc
2008. október 22. 22:55:40

Kategória: 9 komment

PS3-ra még csak a napokban érkezik/érkezett meg az első rész (XBOXerek nem röhögnek): a demót végigizgultam, s le a kalappal: elképesztő fílingje van, újításairól, történetéről nem is beszélve. Fogalmam sincs, hogy hová tart az első játék (és ez maradjon is így, amíg ki nem viszem), de amit én láttam belőle, annak egy vízalatti város adott otthont. A készülő folytatásban úgy tűnik, kijutunk a szárazföldre.

Címkék

ps3 fps xbox360 bioshock game trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr214535970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_88360 2008.10.22. 23:28:57

zseniális játék, még xbox-on toltam végig anno - collector's edition, big daddy figura minden, kár hogy azóta rájöttem hogy ps3 100x jobb (nem csak a BD miatt) és azóta kihúzva porosodik valahol a 360.

Linkovic Csumoszky · geekz.blog.hu 2008.10.23. 13:05:27

Mitől is jobb a PS3? És főleg mitől jobb 100x?

Ismeretlen_1068 2008.10.23. 14:05:25

nem tudom, hogy jobb-e, sok időt nem töltöttem egy xbox társaságában, de a tavaly májusban vett PS3 újra meg újra képes meglepni.

Ismeretlen_1068 2008.10.23. 14:06:55

mondjuk, tényleg kiváncsi lennék olyasvalaki véleményére, aki mindkét konzolt nyüstölte.

Ismeretlen_88360 2008.10.23. 19:51:07

nekem akkor telt be a pohár, mikor meglett a gta4, az olvasó sz*rrá karcolta a lemezt, aztán nemes egyszerűséggel elszállt az alaplap, utána a szervízes móka ment, végül meguntam az egész 360-at, úgy ahogy van/volt. hozzáteszem múltkor megvettem az orange box-ot hozzá,lévén mindenkinek jár még egy esély,az csak szimplán nem indult el. ennyi bőven elég volt gates úr csodálatos konzoljából. a ps3 csendes, gyors, egyszerűbb kezelni és nem utolsó soron bd-t is eszik.

Ismeretlen_85452 2008.10.24. 14:01:40

Akkor valoszinüleg hozzád valamelyik első szériás X360-as jutott el. Nekem másfél éve van és soha semmi baj nem volt vele. Az oly sok helyen felmerült zajosságot sem észleltem.

Ismeretlen_1068 2008.10.24. 14:05:56

bomarr: a red eye probléma elég hírhedt volt xboxer körökbe és még most is felüti fejét. persze, hallottam már meghibásodott ps3-ról is, de ennek száma elenyésző a tönkrement xboxokhoz képest. az van, hogy a microsoft egy bfejezetlen konzolt dobott piacra.

Ismeretlen_85452 2008.10.24. 14:20:46

Ismerőseim között is van, akinek volt korai X360-asa és pár héttel a vásárlás után tönkrement, ami a nonsense kategória. De -szigoruan csak a saját és szüken vett környezetem tapasztalatai alapján- a későbbiek kellően strapabiroak és nincs velük semmi probléma.

Ismeretlen_88360 2008.10.24. 19:31:01

persze, ez még rendben is lenne, csak az a része nemtetszik hogy megveszel valamit, elb*szódik úgy hogy nem is tehetsz róla, előbb utóbb elmegy az ember kedve az egésztől. persze hogy befejezetlen, előbb ki akarták hozni mint a ps3-t, kár hogy nem igazán jött össze. a ps-nél úgy veszem észre télleg minőséget kapsz a pénzedért. bomarr, neked szerencséd van, de szerintem előbb utóbb valami elszáll - a hűtő és a meghajtó gyakori problémák.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása