aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: heroes s3 Zalaba_Ferenc
2008. augusztus 14. 08:13:26

Kategória: 2 komment

ha még valaki rá van kattanva: hamarosan folytatódik a heroes. a harmadik évad alcíme: villains, ez pediglen egy új trailer régi és új képsorokkal.

Címkék

heroes superhero tv trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr764535755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süti 2008.08.14. 10:52:44

elkezdtem nézni a második évadot és pár rész után feladtam. egyszerűen nem köt le.

Ody 2008.08.14. 18:29:09

Én is úgy jártam mint süti. A második évad negyedik részéig bírtam aztán jött a cancel.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása