aeon flux

ready for the action now, danger boy?

muszáj? Zalaba_Ferenc
2008. június 09. 23:25:16

Kategória: 9 komment

Címkék

poszter sequel eurocinema zombiemovie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr814535533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n-drew 2008.06.09. 23:32:18

Rec 2? Én már nagyon unom a megzombulós filmeket, bár az első részt sem láttam, szóval ha hülyeséget írok, akkor bocs. (Az előzetes alapján nekem ez jött le.) És még a remake is jön, ha jól tudom.

Ismeretlen_1068 2008.06.09. 23:38:31

jepp, karácsonykor. ráadásul legutóbb romero is zombis áldokumentumfilmet forgatott. aztán ott a cloverfield is... én csak azt nem értem, miért telt el majd' tíz év a blair witch project óta, mire vki lemásolta.

Süti 2008.06.10. 00:20:17

háát. lehet, hogy BWP-t másolták, de akkor sokkal jobban sikerült mint az eredeti :))

Ismeretlen_87620 2008.06.10. 06:35:31

Várom szeretettel, az amcsi remake viszont nagyon scene-to-scene másolásnak tűnik, nem hiszem, hogy sok eredetiséget fog tartalmazni.

Ismeretlen_1068 2008.06.10. 07:03:31

jól össze volt rakva, az biztos, pörög, mint az állat, de mégsem izgultam vagy féltem közben, annyira kiszámítható volt. a bwp lassú volt és sokszor amatőr, mégis a frászt hozta rám ott, ahol kellett. :)

Deadly 2008.06.10. 08:47:54

én emiatt vártam nagyon a [rec]-et: http://filmbuzi.hu/archives/2007/10/26/na-ez-mennyire-utos-rec-trailer/ aztán tényleg nem volt ilyen jó, de egy-két ijesztés és váratlan jelenet azért volt benne. ellenben az amerikai remake bemutatóját láttátok? enyhén spoileres, de csak annak, aki látta az eredetit. aki nem, az úgy se tudja, hogy mire gondolok, de én felröhögtem, hogy pont azt a jelenetet belerakták! :)

Süti 2008.06.10. 11:20:01

én valamiért pont fordítva :) a bwp-n majdnem elaludtam. pedig VHS-ről néztem anno, egyedül, sötét szobában. stb. :)

Tipca · tipca.freeblog.hu 2008.06.10. 17:46:44

Hát, ha be nem is aludtam rajta, de egyszeri megnézésre bőven elég volt a BWP, viszont arra is csak azért, mert valami újat nyújtott a kézikamerával. Sokáig egyébként azt hittem, hogy pont a kézikamera miatt nem szerettem azt a filmet, de aztán megnéztem a Cloverfieldet és Recet (mindkettő nagyon tetszett), és rájöttem, hogy nem, a filmmel volt bajom. Viszont hogy egy Rec2-ből mit lehet kihozni...? Sztem halva született ötlet. Aztán legfeljebb pozitívan csalódom. :P

Ismeretlen_1068 2008.06.11. 08:15:13

kézikamerázott zombik... ez a legújabb trend. a rec és annak amerikai rimékje, valamint folytatása mellett romero is megcsinálta a maga verzióját (diary of the dead), meg van egy zombie diariescímű film is, amely hasonló technikát alkalmaz. én most már azt várom, mikor vándorol át más műfajba ez a fajta áldokumentum. mondjuk kézikamerás akció, kézikamerás vígjáték vagy kézikamerás bírósági dráma! :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása