aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: wall-e (2008) Zalaba_Ferenc
2008. március 12. 08:00:06

Kategória: 4 komment

a pixarék rendesen kenegetnek: ez már a negyedik előzetes (a bal felső). most már elég lesz, köszönöm, jöhet a film.

Címkék

trailer disney animation pixar wall e

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr704535200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pizsama · http://yofilm.blogter.hu 2008.03.12. 09:09:18

Na végre, egy kicsit többet is mutatnak a filmből, már kezdtem aggódni, hogy csak ketten lesznek! :D Jó lesz ez, bár a burleszk elemek kezdenek kissé soknak tűnni...

DCIJB 2008.03.12. 16:00:10

Ami a Wall-E trailerek számát illeti, tényleg kedzenek túlzásba esni... De legalább a minőség remek, szemben az eddigi Pixar-trailerek 90%-ával. :)

Ismeretlen_1068 2008.03.12. 16:56:36

az elmúlt hetekben újranéztem a ratatouille-t és a cars-t, ez utóbbi legalább annyit öregedett, mint amennyit az előbbi nemesedett. amúgy emlékszem, mennyire semmitmondó volt a fiding nemo előzetese, ehhez képest a film maga volt a mennybemenetel. :)

Ismeretlen_9654 2008.03.12. 18:56:35

szerintem ez durván jó lesz. a látvány szempontjából újra valami forradalmit hoztak létre a pixarnál. szerintem a wall-e nekem tetszeni fog. a carsot nem különösebben szerettem, talán az első csalódásom volt a pixarban, a ratatouille-t pedig még meg sem mertem nézni. pixar ide, brad bird oda, egyik előzetese sem keltette fel az érdeklődésem. persze majd pótolom a mulasztásom.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása