aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. december 17. 22:12:57

Kategória: Szólj hozzá!

sajna, a chi5 bulit kénytelen vagyok kihagyni: egyrészt eléggé el vagyok pilledve (azok a fárnya tokaji borok :), másrészt az A38 csak limitált férőhellyel bír, a 250 elővételes jegyet már rég elkapkodták, a buli kezdete előtt 1-2 órával kiszórt 100 jegyért meg vérre menő a küzdelem folyik, illetve folyt (mondjuk, az egyik lány felajánlotta, hogy szervál nekem belépőt, de csak nekem, ami azért gáz, mert nem egyedül érkeztem volna), harmadrészt lesz egy találkám holnap délelőtt, amit már egy ideje tologatok, s morc lenne az illető, ha megint lemondanám. summa summarum, nem leszek ott, mikor kevin és tsai elfúják a gyertyát a chi recordings születésnapi tortáján. remélem, azért anjáéknak sikerült bejutniuk, én meg hallgatok egy kis tippert lefekvés előtt. :)

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr824533977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása