aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. december 17. 22:01:14

Kategória: Szólj hozzá!

ruff day. mivel délután vendégsereglet özönlötte el szerény lakom, délelőtt takarításra adtam a fejem, s gondoltam, most az egyszer csináljuk meg normálisan, ne söpörjünk mindent a szőnyeg alá, mint mindig. szóval jó öt órás masszív takarításba fogtam, amelynek központi részét képzete a cd-k és dvd-k összerámolása, mert a kisebb-nagyobb tornyokba álló médiumok lassan átváltoztatták a szobámat manhattan makettjévé. szortírozás melett portörlés, porszívózás, kád/csap/wc-sika, tűzhely- és hűtő letakarítása, felsöprés és felmosás, edények elpakolása volt napirenden, de hiába minden sürgés-forgás, az egyik (természetesen nőnemű) vendégemnek az volt az első dolga, hogy kiszúrja a fritőzt, amit történetesen most töltöttem fel új olajjal, sz'al eszem ágában nem volt kipucoválni. ó, ti nők, képesek vagytok ártatlan mosollyal az arcotokon kettéharpani a gyenge férfi gerincoszlopát! :)

frat pack triót nyomtam le a társaság torkán (süti pedig hozott egy nagy rakás pogácsát, amely annyira nagy sikert ért el, hogy a kajarendelés el is maradt): a 40-year-old virgin 135 perces, bővített változata másodszor is simán lecsúszott, habár egy-két új jelenetet kár volt belekalapálni az amúgy sem rövid játékidőbe. az anchorman-ről már rengeteget rizsáztam, a társaság ugyan fenntartásokkal fogadta, volt olyan, aki egyenesen rühellte, de én azt mondom, rég nem láttam ennyire merész, frissítően debil, ugyanakkor félelmetesen okos komédiát - rövid időn belül negyedik alkalommal. :) egyedül a wedding crashers (szintén bővített változata) okozott csalódást; nem is értem, mi ez a nagy felhajtás körülötte, 200 milliós bevétel amerikában és dícsérő szavak mindenfelől: ez a film nem több, mint egy ügyes ötletre (amely 20 perc után teljesen irrelevánsá válik) épített tökátlagos vígjáték a szokásos klisékkel és mérsékelten vicces jelenetekkel. azért washingtont jó volt újra látni. :)

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr984533976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása