aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. szeptember 05. 18:53:15

Kategória: Szólj hozzá!

címszavakban (copyright by newrim):

- szeptember 1-től újrakezdtem a 90 naposat: 5 nap eredménye 1.5 kiló minusz. megy ez. de mehetne jobban is, ha a nővéremék nem állítottak volna be 15 gombóc velencei álommal (nemzetközi díjakat nyert győri fagyi), meg egy nagy tál lazanjával...

- ...továbbá a mogyoró nevezetű kölcsönmacskával, akiről rémtörténeteket meséltek és örömünnepet ültek, hogy végre visszaadhatják, nálam viszont mást se csinál szombat óta, csak alszik és alszik. szegényke, mintha kicsit magányos lenne, hangját se hallani. próbálom néha felvidítani, hajlandó is tessék-lássék játszani, de még vissza kell nyernie a régi formáját.

- úgy tűnik, hogy nem megyek londonba. a kis göndör perpituum mobile inkább itthon keres magának melót, az ötletet szülő emberke meg jól megszervezte magának az utat, amíg franciáztam. amúgy is kéne a pénz, ki szeretném vásárolni a kérót az otp-től.

- újra járok úszni! alaposan kijöttem a formámból, első körben kb. a felét sikerült megúszni a júniusi adagnak, s így is majd kiköptem a tüdőm. ma már jobban bírtam, de úgy beléállt a görcs a combomba, hogy hosszú percekig ki se tudtam jönni a medencéből. tuti azt hitték, épp akkor pisálok bele a vízbe. :)

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr874533722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása