aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. július 22. 20:54:09

Kategória: Szólj hozzá!

colos. van ez a cimborám, aki magassági problémákkal küzd - hogy úgy mondjam. pl. ma sikeresen lefelejlte az előszobában lévő canada dry-os lámpát. eddig ez még soha senki nem sikerült. na most, ezzel a cimbimmel fasírtban voltunk mostanság, mivel elegem lett abból, hogy idegen/idétlen magatartással szétkúrja az egyik kedvenc fórumomat. pedig ő csak egy naiv gyermek volt, aki beszabadult a játékboltba, nem tudta azt ő, hogy ha végzett a játékkal, akkor utána mindent vissza kell tennie a helyére. ez volt az egyik oka a morgolódásnak, a másik meg az, hogy 1-2x felültetett: először vele jártam úszni, aztán szépen elmaradozott, ilyen-olyan kifogásokkal; hívtam hozzám is trécselni, filmet nézni, etc, ezeket még légiesebb indokokkal mondta le - persze rendre azt követően, hogy rábólintott. summa summarum, elküldtem szépen a francba, ma pedig az úszoda felé menetelve hirtelen felindulásból felhívtam és elnézést kértem a hars viselkedésért. ennyi az egész. a magas ember jött volna úszni (jött is, csak dolga miatt késett: mire odaért, én már végeztem a napi adaggal), aztán eljött bevásárolni, segített felcipelni a cuccokat és megnéztük a két hozzászólással ezelőtt méltatott filmet. ennyit kell tenni: felvenni a telefont, s beleszólni, hogy sajnálom. kurva egyszerű: gyakran fogom alkalmazni.

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr504533597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása