aeon flux

ready for the action now, danger boy?

szereposztó dívány: x-akták [the x-files] (2016) Richter Géza
2015. április 01. 17:41:39

Kategória: tv 11 komment

Bár az új hatrészes évad bemutatási dátuma egyelőre még csak tipp, David Duchovny tegnap este a Late Show With David Letterman vendége volt, és arra a kérdésre, miszerint ki fog vele és Gillian Andersonnal tartani a sorozat folytatásában, a következőt válaszolta:

"Mitch Pileggi, és a Cigarettázó Férfi – ha ez bárkinek bármit mond – vissza fog térni."

Szerintetek melyik régi szereplő(k)re számíthatunk még, illetve ti ki(ke)t látnátok szívesen viszont Skinneréken kívül? Monica Reyes-t? John Doggettet?

x_files.jpg

Címkék

fox horror sci-fi tv show sci fi david duchovny tv sorozat x files gillian anderson chris carter robert patrick annabeth gish tv hir mitch pileggi

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr487327436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazók György · https://filmekapolcrol.blog.hu/ 2015.04.01. 17:53:47

SPOILER: A Cigarettázó férfi nem halt meg a sorozat végén? Nekem úgy rémlik.

TommyFCIM 2015.04.01. 18:05:03

@Lazók György: Jól rémlik. Felrobbant a végén talán, de amúgy is olyan stádiumba volt a rákja, hogy már alig élt..

Atkakukac1989 2015.04.01. 18:24:36

Ezek szerint nagyon sokáig fog élni a Cigarettázó ember, mert én úgy emlékeztem, hogy pár éve meghalt. De egyértelműen örömteli, ha egy ilyen alapkarakterre igényt tartanak.

Már csak a forgatókönyv legyen jó. Maradjanak az ufós szálnál, az elég érdekes több évadra is, nem kell sok hülyeség, meg túlírás lesz belőle. Csak a jó öreg Árnyékkormány stb.

batboy 2015.04.01. 20:14:46

igennnn! Monica Reyes, John Doggett és William nagyon üdvös lenne.

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.04.01. 21:10:07

Reyes, Doggett naná hogy kell! Külön egyéniségek voltak, én őket is nagyon bírtam. Szerintem nem lett rosszabb velük a sorozat, max csak más, esetleg szokatlan.

Sorozat vége SPOILER:
Az a helyzet, hogy Cancerman nagyon meghalt. Alapsoan elbántak vele a készítők, nem tudom, milyen írói húzást hinnék el a visszatérésére. (Esetleg földönkívüli klón??)
Ugyanígy a Lone Gunmen csapata. Nem voltak a kedvenceim, de sajnáltam őket.

Laslo_ 2015.04.02. 17:25:28

Kicsit OFF, de a magyar keresztségben de The Smoking Man mindig Cigarettázó Férfi volt? Mert nekem "Bagós" rémlik, bár akkora X-akták rajongó sose voltam, de emlékeim szerint a negyedik évadig nagyjából követtem a sorozatot.

Richter Géza 2015.04.02. 17:29:17

@Laslo_: most, h írod, nekem is Bagós rémlik.

Oktogon8 2015.04.07. 14:02:57

@SoZi:

The Lone Gunmen pilot epizódja 2001 márciusában a World Trade Center ellen repülőgéppel elkövetett támadásról szólt :O

en.wikipedia.org/wiki/The_Lone_Gunmen_(TV_series)

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.04.09. 12:55:20

@Oktogon8: Igen, tudom, elég durva egybeesés. Ha jól emlékszem vmi werkfilmre, volt is belőle problémájuk...
Egyébként jó sorozat? Még nem vettem rá magam, hogy megnézzem. Azt tudom, hogy az X-aktákban volt a befejező epizód is.

@Laslo_: Igen, mindig "a bagós" volt. De valahogy ezt ügyesebben csinálták a szinkronosok, mint az eredetiben, mert a szövegkörnyezetben inkább jelzőként használták a szót, nem pedig direktben névként, mint az angolban.

Oktogon8 2015.04.10. 15:38:34

@SoZi:

Egy rész alapján szerintem önmagukban nem annyira jók.
Az a rész kuriózum volt.

Laslo_ 2015.04.14. 19:53:12

@SoZi: Kösz, akkor mégsem képzelődtem! :)
Igen én is így gondolom, nekem már az angol eredetiben is művinek hat a neve, Cigarettázó Férfiként meg végképp.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása