aeon flux

ready for the action now, danger boy?

a galaxis őrzői: a határ a csillagos ég a magyar mozikban Takács Máté
2014. augusztus 15. 20:16:00

Kategória: film 34 komment

Csakugyan azzal zártam hétfőn, hogy nálunk A galaxis őrzői nem lesz akkora szenzáció, mint a tengerentúlon? A nyitónap eredményeit látva, ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna...

guardians_of_the_galaxy_poszter_reszlet.png

A forgalmazó Forum Hungary nagy elánnal, szuperlatívuszokkal nem fukarkodva tudósít arról –teljes joggal–, hogy A galaxis őrzői mennyi-mennyi rekordot megdöntött idehaza is tegnap, a premier napján. A Disney sci-fi akciófilmjét nem kevesebben, mint 23 ezren nézték meg, ami az idei esztendő eddigi legjobb startját jelenti. Ez bizony két és félszerese az előző Marvel-mozi, vagyis az Amerika Kapitány: A Tél Katonája indításának (8.958 néző), de leiskolázza a nálunk végül 300 ezer néző felett teljesítő Vasember 3.-at (17.318)  és Bosszúállókat (13.185) is – jóllehet, ezek nem iskolaszünetben rajtoltak el. Ja, a bevételt jelentő 33 millió forint pedig a forgalmazó állítása szerint nemes egyszerűséggel a legnagyobb nyitónapi bevételt jelenti a Disney-filmek történetében.

Még ha súlyos rohamnak is volt kitéve a premier napján, A galaxis őrzői bizton számíthat legalább 80 ezer eladott jegyre vasárnap éjfélig, egy kiegyensúlyozottabb forgatókönyv 95 ezret enged meg neki, a legjobb esetben pedig a 100 ezer is megcsíphető. Kemény!

Most már fix, hogy NEKED is meg kell nézned, hogy ne érezd úgy, kimaradtál valami jóból: ide kattintva most nyerhetsz is rá jegyet!

Címkék

disney box office marvel forum hungary box office hazai guardians of the galaxy

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr506607419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deepblue Noir (törölt) 2014.08.15. 20:26:19

semmi gond nincs ezzel, egy bizonyos életkor alatt.
mondjuk a filmipar már annyira cinikus,hogy, legalábbis a kick-ass óta, nincs min meglepődni.
azokon a felnőtteken sem kell, akik elverik a pénzüket egy agresszív, ordító, lövöldöző mosómedvére.
ugyanezek mennek szavazni is, aztán csodálkozunk.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.08.15. 20:35:23

@Deepblue Noir: Tehát te vagy a tökéletes ember. Értem én. Mindenki más, főként az a 23 ezer ember egy utolsó szemét, mert megmerte nézni ezt a filmet.

Thoras 2014.08.15. 21:03:01

@Deepblue Noir: Így van! Mindenkinek négy órás, ködös tájakon játszódó finn drámákat kéne néznie, máris mennyivel faszább lenne minden. Még egy épkézláb párt is feltűnne, akire nyugodtan lehet szavazni.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2014.08.15. 21:22:57

Ez egy meglepően jó kezdés.

A film engem még mindig nem érdekel, de örülök a sikerének.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.08.15. 21:30:32

@Thoras: De érted... végre volt egy kis kockázat, egy kis eredetiség, de továbbra is csak fikázni lehet a képregényes filmeket. Van, akinek semmi nem jó.

zsóka_eszter 2014.08.15. 22:30:36

@Deepblue Noir: gondolom muszáj volt az ilyen egyszerű szórakozási formák (legyen az akár a mosómedve nézegetése, akár szimplán a blog ezen cikkének olvasása) közé beékelni egy kis politikát
taps!
de most komolyan, ne legyünk már sznobok és társai

zsóka_eszter 2014.08.15. 22:33:40

@REMY: hovatovább én tegnap 2x is megnéztem, ráadásul a mai nap helyett, mert nem bírtam megülni a seggemen! légyszi, mondjatok a lelkemért pár üdvözlégyet

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.08.15. 22:43:39

@zsóka_eszter: Én majd hétfőn újrázom, nagyon a hatása alatt vagyok. Imádom :D

zsóka_eszter 2014.08.15. 22:56:24

ó, hát én még elviszem az unokaöcséimet is, mindezt csak és kizárólag az örömÜK érdekében, persze... :)
(és a 3 jegyemmel szépen elballagok a megérdemelt plakátomért is, subidú)

Deepblue Noir (törölt) 2014.08.15. 23:22:32

@REMY:

"a képregények B-filmes sztorik Nem tudtam még úgy képregényt a kezembe venni, hogy ne csóváltam volna a fejem a szimplaságán.
Elég őket kamerás szutyokverzióban megnézni, hogy az ember úgy érezze, átverték a szép csomagolással. komolyan érdekel egy ideje, mit lehet ezeken úgy szeretni."
Kovács Erzsébet, aeonflux

isvean 2014.08.15. 23:27:38

"NEKED is meg kell nézned"
Sir! Yes, Sir!
Ámde: szerdáig nonstop téka, de csütörtökön az első előadáson ott a helyem. kóla, popcorn, mobil feltöltés és előtte/utána plázázás. sima ügy - egy kiskapitalista

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.08.16. 00:12:00

@Deepblue Noir: A filmben rendesen meg van magyarázva, hogy a mosómedve miért olyan, amilyen.

Gallion 2014.08.16. 00:51:34

Ráadásul a mosómedve nem csak lövöldöz, de halál jó vicceket is tol (bár gondolom a viccek is alantosak mint a lövöldözés szóval ezzel keveset mentettem). Én mindenesetre baromi jól szórakoztam. A trailerek alapján erre számítottam a legkevésbé, de ez tényleg az idei év legjobb popcorn mozija.

LasDen 2014.08.16. 01:34:53

Azért ez engem picit meglepett. Tegnap mikor voltam, teltházra számítottam, de helyette alig telt meg a mozi. Először gondoltam nem érdekli az embereket hiába Marvel, de aztán rájöttem, hogy a fél 5-ös kezdés meg a 2D miatt nincsenek annyian. Majd a későbbi 3D-re megy a tömeg...

@Gallion: Nem csak vicceket tol, ő a csapat technikai esze is...:D

Nyílméregbéka 2014.08.16. 01:56:26

Nem csodálkozom az adatokon. Elképesztően jól szórakoztam a filmen, rég volt ilyen vidám két órám, és csak sajnálni tudom azokat akik nem képesek a seggükből kihúzni a fejüket, és saját korlátoltságuk rabjai. De hát nagy az isten állatkertje. :DDD

winterrain 2014.08.16. 05:35:21

A mai modern világban nehéz megtalálni az igazi értékeket. Ha nem vagy biztos a dolgodban erre figyelj:
Ha valami jól néz ki, és jól is hangzik, akkor az jó.

Ez a film jó.

isvean 2014.08.16. 08:50:04

@winterrain: "Ha valami jól néz ki, és jól is hangzik, akkor az jó."
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ezzel az aranyköpéssel indulok hadba a kölcsönzőkért.

(ekkora eget verő ostoba nonszensz baromságot rég hallottam, de feldobta a napomat.köszönöm!)

Kovács Erzsébet 2014.08.16. 11:00:57

@Deepblue Noir: Nana, akkor még fiatal voltam és kellett a pénz! Revideálnám most már ezt a sommás véleményemet. Az igaz, hogy továbbra se én leszek a képregények célközönsége (bár nagy a világ, és még minden megtörténhet), de hol mondtam én, hogy a B-filmek nem jók?
Tudod, veled ellentétben én nem hiszek úgynevezett magaskultúra és popkultúra úgynevezett ellentétében.

Deepblue Noir (törölt) 2014.08.16. 12:18:36

@Kovács Erzsébet:

akkor nem sok értelme van annak, amit írtál:)
mindenesetre semmi köze a magas vagy popkultúrának ahhoz, hogy bizonyos életkor feletti embereket normális esetben nem köt le egy ordító-lövöldöző mosómedve.
hálistennek, még nem vagyok egyedül ezzel a gondolattal:)

Gallion 2014.08.16. 13:01:58

@Deepblue Noir: Picit szomorú, hogy miközben láthatóan szeretnéd piedesztálra emelni saját magad ennyire nem jön össze amiatt hogy látatlanba próbálsz ítélkezni. Aki látta a filmet sajnos pontosan látja hogy azt se tudod miről beszélsz. Ezért nem is lehet megvitatni hogy miért nem "orditozó-lövöldöző" csak a karakter. Nem tudom milyen kor fölött jön az amikor az ember csak olyanról ítélkezik kategorikusan amit ismer, de remélhetőleg már a küszöbén vagy :)

Deepblue Noir (törölt) 2014.08.16. 13:08:39

@Gallion:

Aki látta a filmet sajnos pontosan látja hogy azt se tudod miről beszélsz."

ez pont ugyanaz a magas lóról lesajnáló stílus amit te látni vélsz és kritizálsz. ha akarod nézzed, én meg nem nézek lövöldöző mosómedvét, mert abból már kinőttem, bocs. nem érdekel, nem köt le, nem szórakoztat, igazából nem zavar, ha mást igen, csak sajnos számos más jele is van az infantilis gondolkodásnak, mely sokkal veszélyesebb, ámde összefügg az ilyen mosómedvés-lövöldözős mesék népszerűségével. de ezt már leírtam, meg nem ez a megfelelő terep a megvitatására.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.08.16. 13:21:59

Ha már politika: ez az ország részben azért is tart ott, ahol, mert az emberek olyan dolgokba is szeretnek belefolyni, amiről fogalmuk sincs.

Deepblue Noir (törölt) 2014.08.16. 13:44:18

@Zalaba_Ferenc:

ja, valóban, ha kijön egy új film, mely része egy sorozatnak, a sorozat eddig összes epizódja gyermeteg volt és nem különösebben jó, egyik-másik kifejezetten rossz, és az új film karaktereiből-történetéből adódóan még gyermetegebbnek tűnik és kritikák szerint amúgy sem felhőtlen szórakozás (vö. műdráma vö. filmvilág blog vonatkozó bejegyzése) akkor tényleg kurvára semmi fogalma nincs valakinek róla, csak akkor ha végignézi...elképesztő:)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.08.16. 13:51:05

@Deepblue Noir: Igen, az ilyesmit hívják előítéletnek.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.08.16. 14:37:14

@Deepblue Noir: Amúgy igazad van. Megvilágosodtam. Felnőttem.

Holnap írok is a forgalmazóknak, hogy a blockbusterek helyett nyomassák már a Sátántangót, mert hiába láttam eddig 2x, az országnak szüksége van ezekre a filmekre, mert csak így juthatunk előrébb.

Kovács Erzsébet 2014.08.16. 15:15:27

@Deepblue Noir: Néha reggeli előtt kilenc sületlenséget is összehordok. De már túl vagyok a kávémon, úgyhogy: tessék, alapíts forradalmat! Keresd meg a hasonlóan gondolkodó lánglelkűeket, vesszen Hollywood! Égjenek a multiplexek, lángoljon a celluloid, eresszétek tele golyóval a hitlerképű producereket!
Most már jobban érzed magad?

Gallion 2014.08.16. 15:47:50

@Deepblue Noir: Ja tehát az eddigi Marvel filmekből szürted le hogy a mosómedve csak orditva-lövöldöz? Ez egyre jobb :D

Deepblue Noir (törölt) 2014.08.16. 16:15:52

@Gallion:

brendel mátyásnak sajnos igaza van.

Richter Géza 2014.08.16. 20:49:18

@Deepblue Noir: ha Huber Zoltán 13-án közzétett cikkét említed, akkor valószínűleg szövegértési gondjaim vannak, mert szerintem pont A galaxis őrzőit állítja szembe pozitív ellenpéldaként a komolykodó műdrámákkal amellett persze, h kritizálja a hiányosságait.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.08.16. 21:30:38

Hogyaszongya, Kid Rock azt mondta:

If it looks good, you'll see it.
If it sounds good, you'll hear it.
If its marketed right, you'll buy it.
But...
If its real... you'll feel it.

Ezt a filmet pedig érezni kell nah. :D

Deepblue Noir (törölt) 2014.08.16. 22:39:37

@Richter Géza:

a cikk tartalma általánosságban értendő, nem a galaxis őrzőire vonatkoztatva, csak én nem részleteztem, mert nincs mindig kedvem hozzá.
(ugyanakkor mint látható, vannak akik a gal. őrz. tekintetében nem értenek vele egyet, de ez számomra lényegtelen, akár így, akár úgy, ez már kicsit gáz. de igazából nincs jelentősége, ha ezt szeretik és jól szórakoznak rajta, ám tegyék)

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2014.08.17. 14:07:29

@Deepblue Noir: Hm. És esetleg elárulnád nekem - mert érdekel, tényleg, - hogy szerinted mi az a "bizonyos életkor", amelyik felett már gond ez a film?

Csak mert idén még ennyire jól nem szórakoztam moziban, mint ezen a filmen, és érdekelne, hogy mélyértékélésed szerint benne vagyok-e problémás korban.

Amíg válaszolsz, megyek, foglalok jegyet mégegyszer, mert eszembe jutott a börtönből szabadulós terve Rocketnek, és sírok a röhögéstől XD

exilis 2014.08.17. 15:37:10

Mindig lesznek olyanok, akik a legjobb filmre is azt mondják, hogy az egy nagy nulla. Én direkt meg szoktam nézni az IMDB-n az user kommenteket, és leszűrni azokat akik lehúzzák. Jót szórakozom rajtuk. Pl. A keresztapa szerintetek milyen film? Jó? Pedig vannak akik egész máshogy gondolják:

www.imdb.com/title/tt0068646/reviews?filter=hate

És nincs olyan film, aminél ne lennének hasonlóak.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása