aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: warm bodies (2013) Zalaba_Ferenc
2012. november 08. 21:26:58

Kategória: film 10 komment

A mindenit! Ezzel a filmmel idáig azért nem foglalkoztam, mert mindenhonnan az jött, hogy mivel a vámpírszerelem már lejárt lemez, most jön a zombiszerelem, és hogy ez mennyire abszurd. S ez igaz is, de aztán kijött ez az előzetes, ami nem csupán jópofa, szellemes, de még eredeti filmet is ígér... Így aztán ez a zomcom máris felkerült a várólistára.

Címkék

trailer comedy john malkovich romance zombiemovie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr1004897954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsedáj 2012.11.08. 21:40:45

Lehet ez a zombis film jobb lesz, mint a World War Z.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.11.08. 21:41:42

@Dzsedáj: Én is ezen filóztam... főleg, hogy elvileg hamarosan befut az első trailer. :)

AldoWinnfield 2012.11.08. 22:03:25

Tényleg nem tűnik rossznak, csak nehogy az legyen belőle, hogy mostantól majd meg lehet gyógyítani a zombikat minden filmben...

Lazók György · https://filmekapolcrol.blog.hu/ 2012.11.08. 22:04:30

A Fifti-Fifti rendezőjétől, jó lesz ez.

TomPowell25 2012.11.08. 23:29:11

Fene se gondolta volna az eddigiek alapján, hogy ilyen jópofa lehet ez a film. Most már nálam is felkerült a várólistára. Nicholas Hoult-ot meg már a Skins óta nagyon komálom, és ahogy elnézem itt is remek lesz (amilyen pofákat vág, azon jókat mosolyogtam).

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2012.11.09. 08:53:42

Wow. A leírások meg a képek alapján valami Alkonyat szerű nyálas-sírós-szerelmes-dögö, csillogó szombis tini nyálra számítottam de ez a trailer NAGYON pozitív csalódás.

Nem veszi komolyan magát, és a poénok is kellemesek. Csak nehogy a trailerbe belekerüljön az összes.

Nem hittem volna, hogy ezt mondom de a World War Z melett ez is nagyon várós lett ezután a trailer után.

szkristof92 2012.11.09. 08:58:53

Jézusom ez tényleg jónak néz ki! Nem is gondoltam volna, igaz a Fifti-Fifti rendezője hozta össze.

Drex 2012.11.09. 20:41:24

Ez szerintem k*rva jó lesz,a WWZ meg a trailer alapján nagy csalódás,de zombi témában legjobban jelenleg a Maggie-t várom.

bfrenk 2012.12.14. 10:07:57

Kellemes csalódás volt most nekem ez a trailer, aszittem valami Twilight-hülyeség lesz ez is, pedig nem. Ez sokkal jobb lesz!

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása