aeon flux

ready for the action now, danger boy?

bd-hírek: januárban jön a the thing! Zalaba_Ferenc
2011. december 01. 08:13:53

Kategória: 8 komment

A Universal menti a menthetőt: a hálátlanul megbukott és kritikailag is lehúzott The Thing (hát nem pontosan így járt anno Carpenter filmje is?) alig három hónappal a mozipremiert követően, 2012. január 31-én jelenik meg Amerikában DVD-n és BD-n. Ahogy attól féltem, a stúdió még abban se bízik, hogy a film ilyen formátumon új életre kelhet (szemben mondjuk a mozikban szintén bukott Scott Pilgrimmel), ezért nem nagyon kényezteti a vásárlókat extrákkal, de az a kevés legalább érdekesnek tűnik:

  • Commentary with Matthijs Van Heijningen and producer Eric Newman
  • Two behind-the-scenes featurettes:
  • - The Thing Evolves
    - Fire & Ice
  • Deleted/extended scenes

Ez pedig a német BD-borító: az amerikai is kb ilyen lesz.

Ami a hazai megjelenést illeti: mivel a film nálunk is ürességtől kongó termekkel ment, így nem tartom valószínűnek, hogy függetlenként a Budapest Film bevállalna egy lokális BD-t. De DVD-n biztos megjelenik.

Címkék

horror sci fi john carpenter sequel prequel the three musketeers joel edgerton universal dvd mary alizabeth winstead

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr304541127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dirt 2011.12.01. 08:38:57

Kár ezért a filmért,nekem tetszett.Kellemesen csalódtam benne.Főleg , hogy ez egy előzményfilm. 10/7

Horváth Zsolt 2011.12.01. 09:16:01

Egyetértek,nekem is bejött,jól összehozták benne a két részt.Igen 10(7,legalább.Az amerikai kritikusoknak meg,nézzenek inkább Alkonyat-saga-at,végtelenítve,két napon át,utánna talán helyűkön tudják kezelni az ilyen filmeket,amit a zsánerbe tartozó társaihoz képest,legalább nem szúrtak el.Nekem mondjuk vevős lenne bluray-n.

Argento 2011.12.01. 09:36:32

Úgy látom a Dolog filmeknek bukás a sorsa.Sebaj,eltelik majd 10-15 év és ebből is kultuszmozi lesz. :) Sajnálni fogom,ha nem adják ki nálunk BD-n,de akkor berendelem kintről,hogy ez is meglegyen az első mellett,mert polcon a helye. (viszont ahhoz képest,hogy megbukott elég szép induló ára lesz odakint még webáruházban is)

Ismeretlen_1068 2011.12.01. 09:40:37

3: Valszeg pont azért lesz ilyen ára, mert a kiadó tudja, hogy olyan jaj de sok nem fogy majd belőle - akinek meg kell, annak ennyiért is kell. Pl. én. :)

brandon 2011.12.01. 09:59:27

Ha pontokban kéne kifejeznem, hogy mennyire tetszett, akkor én is olyan 10/7 körül lőném be. Sokan szerintem elvből lehúzzák. Tény, hogy semmi eredeti nincs benne, de teljesen korrekt. A jelenlegi mainstream horror felhozatalban meg pláne. Ha megjelenik jó lesz megnézni egymás után a két filmet. Az ürességtől kongó termeket tapasztaltam. Tök egyedül néztem a filmet. Igaz, hogy én 14:00-ás vetítésre ültem be.

Dirt 2011.12.01. 12:35:01

Szerintem akinek meg van a Carpenter féle Dolog az ezt is megszerzi.Én legalábbis biztos.Lehet ,hogy várok amig kicsit leakciozzák de megveszem.:)

gyusi 2011.12.01. 14:10:33

ő nem ember...még nem ez mekkora már. ha nem ismerném a filmet, akkor is kéne. hát még a borító. :D

Argento 2011.12.01. 20:19:35

4: Asszem én sem várom meg amíg leárazzák.Muszáj megnéznem már a jövő hónapban.Azért sajnálom,hogy ennyire fapados lesz,a Digital Copys cuccok hidegen hagynak,inkább tömték volna csurig bónuszokkal,de hát mozibuktánál ne is várjunk ilyet. Rá is szánok majd egy szabad délutánt és egyben fogom megnézni a 2 filmet. ;-)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása