aeon flux

ready for the action now, danger boy?

egy maraton mind felett Zalaba_Ferenc
2012. december 03. 09:10:43

Kategória: film offtopic 31 komment

Holnap jelenik meg a decemberi Vox, benne többek között egy bőséges 2013-as filmajánlóval, valamint a hónap témájaként A hobbitot körbejáró több cikkel. Látom, hogy most furán néztek, hisz az aktuális Vox megjelenésére nem nagyon szoktam felhívni a figyelmeteket, de most az van, hogy A hobbittal kapcsolatos egyik cikket szerény személyem követte el.

Ha minimum egy hónapja követitek a Vox facebook-oldalát, akkor talán emlékeztek még arra az élőben is közvetített napra, amikor a szerkesztőség néhány elvetemült tagja leült, és egyhuzamban lezúzta A Gyűrűk Ura-trilógia bővített változatát. Nos, az az én ötletem volt. Egészen Pontosabban az Empire-től nyertem ihletet, melynek néhány szerkesztője pár évvel ezelőtt lezavarta a teljes Bond-franchise-t, mert ezek nem viccelnek. Mi csak három filmet néztünk meg, igaz ami igaz, ezek jó hosszúak voltak, és az előkészületekkel együtt el is tartott kora reggeltől késő estéig. A cikkem ezt az élményt dokumentálja, és természetesen magukat a filmeket is felboncolja, no nem a szokásos, recenzősz-tehéncsősz módon, inkább érdekes és (remélhetőleg) vicces összefüggéseket feltárva (a jelenlévő szerkesztői négyes hathatós közreműködésével persze), valamint statisztikai adatokat gyűjtve, melyek remek alapot szolgáltathatnak egy emberes drinking game-hez (tudtad azt, hogy A Gyűrű Szövetségében több mint kétszer annyi közeli van a Gyűrűről, mint a másik két epizódban összesen?).

Szóval ha jót akartok - mert remélhetőleg jó lett -, akkor az egyébként is szívvel-lélekkel összehozott újságért most kipengetitek a 777 forintot. Az írásról meg majd küldhetitek ide (is) a véleményeket.

the_hobbit_vox.jpg

Címkék

magazin offtopic hobbit lord of the rings vox peter jackson aeonflux

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr64944389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.03. 09:25:21

777 forint?!

epic, miért 780, ha nincs olyan, hogy 77???
:D:D

Bérgyilkos Bohóc 2012.12.03. 09:34:40

@doggfather: Ezt most nagyon nem értem. Miért ne lenne 77 forint?? Attól még hogy a végösszeget kerekítik 0 vagy 5 felé, az nem azt jelenti, hogy csak 0 és 5 végű árak vannak.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.03. 09:37:02

Ja, ha kártyával fizetsz az újságosnál, akkor arról 777 Ft-ot vonnak le, nem 780-at, és nem is 775-öt (kápében ennyit kellene adnod), no de nem ez a cikk lényege. :)

-creeper- 2012.12.03. 09:45:10

Minden tiszteletem azoké, akik képesek ekkora maratonokat tartani, én sosem lennék rá képes, nagy kedvenc ide vagy oda. Kicsit olyan, mintha kezembe vennék egy macskát, akit a nagy simogatások közepette véletlenül ki is herélnék. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.03. 09:49:51

@Zalaba_Ferenc: persze, hogy nem ez a lényeg, csak feltűnt, mert jól néz ki a 777, csak nem értelmes. :D
a kártyás fizetésnél ok, ott annyit vonnak le (csak fejbe vernek a mögöttem állók a sorban érte)

@Bérgyilkos Bohóc: pont azért, mert kerekítenek 0 vagy 5 felé pont azért csak olyan végű árak vannak.

Adsz 780 forintot, nem kapsz vissza, ergó 780ba került, mert annyi hiányzik a tárcádból, nem?? illetve, ahogy Fernec is írja kapsz vissza egy 10est, tehát 770be került, nem 777be. :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.03. 09:56:46

@-creeper-: Tudom, hogy a fenti sorokból nem ez jön le, de mi határozottan élveztük a megamozit. A cikk is tele lesz nyávogással, de ne dőlj be neki! :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.03. 10:00:20

@doggfather: Figyu, attól még, hogy az 1 és 2 ft-os érméket kivonták a készpénzes forgalomból, és készpénzes fizetés esetén le és fel kell kerekíteni, a pénzügyi forgalomban továbbra is létezik 1 ft, 2 ft, 3 ft, stb., sőt, ezeknek tört része is - de ez utóbbi tényleg mr csak a banki forgalomban jellemző.

(Egyébként a 780-ból nem egy tízest kapsz vissza, hanem egy ötöst.)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.03. 10:04:15

@Zalaba_Ferenc: 5öst igazad van. mikor elküldtem már láttam, hogy nem 10est kellett volna írni. :D

azért nem vagyok hülye teljesen értem én, hogy pénzügyi forgalom meg ilyenek, de ismét el kell mondjam a példát, veszek egy vox-ot, rá van írva, hogy 777, mennyit kell fizetnem???

775. akkor?!

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.03. 10:09:04

@doggfather: Ebben a témában nem nagyon szeretnék többször hozzászólni, de még egyszer, utoljára leírom: ha bankkártyával fizetsz az újságért, akkor 777 Ft-ot fizetsz, ha kápéban, akkor 775-öt. (S abba már bele se merek menni, hogy mi van akkor, ha több olyan cikket vásárolsz, melynek ára nem 5-re vagy 0-ra végződik, ugyanis a boltok tele vannak ilyenekkel.)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.03. 10:14:04

@Zalaba_Ferenc: azért megveszem kivételesen, de csak miattad. :D

mármint a cikked miatt.

freddyD 2012.12.03. 16:37:58

Mint előfizető, várom már, hogy kezemben legyen. Nem csak a cikk miatt, hanem mert a novemberit elejétől végéig kiolvastam (LG reklámcikket kivéve).

Amúgy grat, én képtelen lennék egyhuzamban megnézni 3 4 órás filmet.

Llew 2012.12.03. 21:25:21

Jé, még van VOX és vannak akik 2012 végén még mozis újságot vesznek itthon?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.04. 08:46:05

@Llew: vagy 6 éve vettem az utolsó filmes újságot én is.

freddyD 2012.12.04. 14:05:48

@Llew: Miféle hozzáállás ez?

Llew 2012.12.04. 17:22:59

@freddyD: ahogy wayne kartárs mondja

hozzá teszem, hogy van otthon vagy 6 évnyi Cinema, meg legalább annyi VOX, de az utolsó számot 2009 októberében vettem, előtte félévben már inkább csak megszokásból

freddyD 2012.12.04. 18:17:46

@Llew: Ami a híreket illeti, természetesen egy havi (vagy akár már heti) magazin nem tudja felvenni a versenyt az internettel, de a VOX-ban remek összeállítások,kritikák,interjúk vannak, amiknek ritkán állnék neki online.

Amúgy meg budiolvasmánynak is elsőosztályú :)

Llew 2012.12.04. 22:05:15

@freddyD: a felhagyásba nem igazán a hírek játszottak szerepet, hanem inkább a kritikák kezdtek el nem tetszeni. Az interjúk tényleg jók voltak, de havi 1-2 nekem nem ért/ér ~800 forintot, az 25-50 ilyen olyan film összeállítások meg különösen nem. Az időnként jelentkező TV-s rovat tetszett, de az is olyan felületesnek tűnt 1-2 sorozatblog rendszeres olvasása mellett.

Régen rossz, ha egy újság budi olvasmánynak a legjobb, de oda meg már kitalálták a wifit. :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.05. 10:42:53

@freddyD: "összeállítások,kritikák,interjúk vannak," nah ilyet is találni a neten 1000-et, legalább.

Profit, félprofit, magyart, külföldit akármilyet. Sőt általában a filmes magazinokba íróknak is vannak írásai a neten.

Ezek után fizetni, főleg ennyit, nem is csoda, hogy nem veszik.

Én is ezért nem veszek, se filmest, se zenei magazint, pedig 10 éve mindkettőt vettem rendszeresen.

Ez nem a filmes magazinok, vagy a vox ellen íródott, a tematikus magazinok mind ilyen problémával néznek szembe.

mesterjani 2012.12.05. 21:49:03

Elolvastam az írásod. Nagy Gyűrűk ura rajongó vagyok, féltem milyen lesz. De nagyon tetszett, olvasás közben sokszor felnevettem hangosan. Remélem ezentúl majd többször is lesz írásod az újságban. :D
Egyébként az egész decemberi Voxról elmondható összességében, hogy nagyon jó lett.
Magát a trilógiát már én is végignéztem bővítettben, életem egyik legnagyobb élménye és bár iszonyat hosszú szerintem, csak így egyben kellene megnézni.
A résztvevők bemutatkozójához én hozzáteszem az enyémet, részenként úgy 20-szor láttam a filmeket.
Orksörről egy képet megnéztem volna. :)

freddyD 2012.12.06. 15:20:41

Más előfizető sem kapta még meg az újságot?
Komolyan, a VOXnál egyedül azt rühellem, hogy az előfizető általában 2-3 nap késéssel kapja csak meg :(

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.06. 19:00:59

@freddyD: Én ma szépen kipengettem érte 777 Ft-ot (igen, annyit, mivel kártyával fizettem :). Amúgy a posta a végnapjait éli, szóval nem csodálom, ha mindent késve szállítanak ki.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.06. 19:42:29

@Zalaba_Ferenc: ahhoz képest, hogy nem akarod folytatni a témát, csak odaszúrsz?! :D:D

Holnap megveszem én is, ahogy ígértem.

Gandalf Garaboncias 2012.12.07. 13:23:32

A maratonos cikk igen szórakoztató lett. :0DDD

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.07. 14:45:03

@Pisti, az aragorn: @valinor: Köszi szépen, jól esik. :) Ígérem, legközelebb megfésülködöm, mielőtt lencsevégre kapnak. :)

Takács Máté · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.07. 15:36:19

Három és fél év után újra vettem VOX-ot és tetszik, amivé azóta alakult. Persze a box office-rovat még így is hiányzik, hogy újdonsággal nem szolgálna. :)

Ami pedig a maratonos beszámolót illeti: szórakoztató, és akkor is valószínűsítettem volna, ki írta, ha történetesen nem szerepel ott a szerző neve. A kedvenc szavadat ugyanis kétszer is elsütöd benne. :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.07. 20:17:49

@Takács Máté: Ezt a megjegyzést nehezen tudom abszolválni. :)

mesterjani 2012.12.07. 21:33:12

@Zalaba_Ferenc: Én mindenképpen biztatlak ha van lehetőséged írj a Voxba továbbra is, jó a stílusod, részben ezért követem ezt a blogot is. :D
Egy valamit sajnáltam, kicsit rövid lett a cikk még 1 teljes oldalt legalább elbírt volna. Szerintem neked volt még több ötleted hozzá, de gondolom összejött a karakterszám vagy miként működik ez.
Legolasz nyilvánvaló megállapításain hangosan felnevettem, néztek is rám furcsán a többiek. :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.07. 22:21:42

@valinor: Igen, jól látod: rendesen meg kellett nyirbálnom, de azért remélem, az esszenciája érintetlen maradt. :)

mesterjani 2012.12.07. 22:42:30

@Zalaba_Ferenc: Ha a Vox engedné, itt szívesen elolvasnám a bővített cikket vagy az ötleteket amik kimaradtak. Nem tudom ez mennyire lehetséges. :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.08. 07:57:18

@valinor: Talán majd egy későbbi időpontban. Egyelőre vegyétek-vigyétek az újságot! :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása