aeon flux

ready for the action now, danger boy?

szókátrány: mostanság látott filmekről röviden Zalaba_Ferenc
2008. május 12. 08:21:48

Kategória: 10 komment

[rec]: vizsgafilmnek tökéletes lenne, hisz ügyesen felépített, irigylésre méltóan gazdaságos darab jól körvonalazott játékszabályokkal, amúgy meglehetősen amatőr húzás még egy kézikamerás (zombi)horrorral előállni, mikor már a könyöködön jön ki az egész. és haha, mindjárt kész az amerikai remake.
eagle vs shark: napoleon dynamite új-zélandra költözött, ott kettéosztódott, majd belehabarodott a másik oldalába. vagy valami ilyesmi. ez a változat sokkal inkább fáraszt, semmint szórakoztat.
earth: az észbontóan szép planet earth sorozat másfél órás kivonata az elmaradhatatlan szánkózó jegesmacikkal, zöld üzenettel, david attenborough helyett patrick stewarttal. digitális minőségben kápráztat, de ha megvan otthon dvd-n, még inkább bd-n, akkor nem fogsz olyan nagyot nézni.
kurozu zero: a crows című manga prequeljét takashi miike álmodta nagyvászonra. sok-sok japán középiskolás szépfiú féltucat bandába verődve üti-veri egymást bő két órán át. közben felváltva drámáznak és idétlenkednek. 30 perc alatt elveszítettem a fonalat.
el orfanato: soha nem értettem azokat a szellemeket, melyek bonyolult sportot űznek abból, hogy a világunkkal kommunikáljanak, miközben a jelek szerint sokkal egyszerűbben is el tudnák mondani, mi bajuk van. ennek ellenére jó kis kirakós játék, s kettőt is kapsz a pénzedért: találd meg az összes filmes referenciát, amiből az árvaház merített!

Címkék

kritika kritika szokatrany

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr774535420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83946 2008.05.12. 11:39:33

REC nekem nagyon bejött, kis költségvetés, jól átgondolt munka! Egyszerű volt de mégis végig izgultam:)

Ismeretlen_1068 2008.05.12. 11:41:27

sajna az összes ijesztést előre fixáltam, de tényleg rendben össze van rakva.

é 2008.05.12. 15:21:37

El orfanato nagyon alul van értékelve. Az a fajta közhelyes mozi, ami a kliséket (egységes stílusba foglalva) a saját javára tudja fordítani. A befejezés pedig... hujjuj. 10/10

Ismeretlen_1068 2008.05.12. 16:36:49

a befejezés SPOILER bevezető a másvilág c. filmhez SPOILER OFF, amúgy tényleg kemény. kár, hogy addigra már elveszítettem a kapcsolatot a filmmel.

q 2008.05.12. 18:07:37

Erre való a következő nézés...

Ismeretlen_23120 2008.05.12. 18:21:26

a [rec] szerintem még mindig életképesebb film volt, mint a giccses és melodramatikus el orfanato, amiből már nekem is elegem volt egy idő után. pedig a faun labirintusát és a más világot is szeretem, de valahogy ezeket a gótikus típusú, stilizált és érzelmes kísértetfilmeket most már unom. jobban mint a kézikamerázós cuccokat.

Ismeretlen_1068 2008.05.12. 19:14:01

szása: kemény volt a befejezés, meg a nagyis jeleneteket bírtam, de a film összességében nem okozott annyira maradandó élményt, hogy még egyszer nekiveselkedjem. ahogy hardfloor írta: elég már a "shyamalan" filmekből. a másik két kézikamerás zombifilmet se nagyon kívánom megtekinteni, ha ez megnyugtat. :)

t 2008.05.12. 19:46:11

Rég volt már, hogy küzdöttem azért, hogy a nekem tetsző filmek tetsszenek másnak is, úgyhogy... megnyugtat. :-)

Ismeretlen_1068 2008.05.12. 19:51:41

viszont hadd ajánlam figyelmedbe a belső tenger c. filmet, amiben belén rueda szintén nagyot formál. van benne kisgyerek is. :D na jó, nincs.

p 2008.05.12. 19:58:21

A**hole :D Na jó, nem.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása