aeon flux

ready for the action now, danger boy?

dali, a vérszívó Zalaba_Ferenc
2008. október 30. 07:48:00

Kategória: 4 komment

Robert Pattison, a hamarosan bemutatandó TWILIGHT sápadt arcú hőse másik idei filmjében valszeg nem lesz "sikoly üzemanyag", sőt meglehetősen úgy fest a Salvador Dali ifjú éveiről szóló LITTLE ASHES-ben, mintha csak Gomez Addamsnk öltözött volna egy középiskolai jelmezbálon. De ez csak az én véleményem.

trailer: the day the earth stood still (2008) Zalaba_Ferenc
2008. október 30. 00:09:30

Kategória: 3 komment

Néha igenis van létjogosultsága a remake-nek. Főleg akkor, ha az amerikaiak saját hazájuk (látvány)termékét dolgozzák fel újra. Öt percnyi TDTESS gyönyörűség - és ezúttal Gort is megmutatkozik. Azt csak remélni merem, hogy a mondanivaló nem fog elsikkadni a pusztítás hátterében.

joaquin phoenix visszavonul Zalaba_Ferenc
2008. október 29. 17:09:06

Kategória: 13 komment

legalábbis ezt nyilatkozta egy gálaesten. szerintem ez kurva nagy szívás. nagy zsenit veszítene a filmvilág, ha tényleg igazat mondott.

trailer + poster: the international (2009) Zalaba_Ferenc
2008. október 29. 09:47:02

Kategória: Szólj hozzá!

Annak ellenére, hogy ezt már mind láthattuk korábban, szerintem újra meg akarjuk majd nézni. :)

menj a pokolba! Zalaba_Ferenc
2008. október 29. 09:31:20

Kategória: 12 komment

Két Pókember között Sam raimi végre visszatér ahhoz a zsánerhez, amelynek karrierjét köszönheti: a Drag meg to Hell (2009) mocskos kis horrorfilm lesz (ezek a rendező szavai), amelyben egy cigányasszony megátkoz egy banki tisztviselőt (Alison Lohman), amiért az nem engedélyezi egy ingatlanra vonatkozó hitelkérelmét. Igen, igen, a válság már a mozikba is betör. A megátkozott nő élete innentől kezdve pokollá változik, még a férje (Justin Long) sem hisz neki, s hogy az átkot megszüntesse, el kell érnie a rendezőnél, hogy rúgja ki Kristent a Pókember 4-ből. De az is lehet, hogy nem. Egy kivétellel vadi új képek a 2009 májusában debütáló filmből. Bonusz infó: Bruce Campbell kameróról egyelőre nincs hír.

négy kép az angels & demonsból Zalaba_Ferenc
2008. október 28. 08:11:07

Kategória: 9 komment

A Da Vinci kód ugyan alig volt kevesebb egy frissen lerakott gőzölgő rakás nokedlinél, de szemtelenül sok pénzt hozott a konyhára, így mi sem természetesebb, hogy Brian Grazer producer, Ron Howard rendező és a főszerepet alakító Tom Hanks folytatja az agyafúrt(?) teológiai krimit, melyhez ismét Dan Brown fantasy-ját veszik alapul. A folytatás igazából a Da Vinci előtt játszódik, s ezúttal egy titokzatos szektáról, az Illuminatiról szól, amely történetesen a Vatikánban üzemel.

Grazer producer azt ígérte, hogy ez a film akciódúsabb lesz, kevesebbet fognak benne szövegelni, illetve ha a szereplők kinyítják a szájukat, akkor azt mozgásban teszik. Ez a magyarázkodás kissé megmosolyogtató, de majd meglátjuk (2009 nyarán). A beérkezett képeken mindenesetre futkároznak is (Tom Hanks és új oldalbordája, Ayelet Zurer), nyomoznak is és Ewan McGregor is ott feszít a reverendában.

box office magazin: blockbusterek magyarországon VII. Takács Máté
2008. október 27. 12:03:11

Kategória: 10 komment

A 2000-es évvel folytatódik a hazai sikerfilmek áttekintése, és ez az év az elmúlt és elkövetkezendő pár esztendő ha nem is mély-, de láthatóan leggyengébb pontját jelenti. 16 filmre váltottak 200 ezernél többen jegyet, s ebből mindössze öt esik az első hat hónapba. Az év bajnoka magasan tornyosul a mezőny felé, hiszen jó' egy évig volt műsoron - nem kevesebb idő kell a Római Birodalom megdöntéséhez.

2000 a filmszínházak számát és összetételét is alaposan átrendezte. Utolsó üzemévéhez érkezett a fővárosban az Alkotás, a később más formában újranyitó Duna, a Flórián, a Horizont, a Hunyadi, a Metro, az Olimpia, a Sport, és a SOTE sem tart már 2001-ben éjszakai filmvetítéseket. Szaporodtak viszont a plázakeretek közé szorítottak száma: május végén nyitott meg Óbuda első multiplexe az Eurocenterben; ezzel a Hollywood Multiplex már harmadik bástyáját helyezte el a táblán. Két hétbe sem telt, és "próbahetével" - korábbi filmek kedvezményes árú vetítésével - megkezdte működését a Mammut Budai Moziközpont a Budapest Film gondozásában, majd június 22-től már a legújabb produkciók peregtek itt is. Ez a mozi - immáron Palace-ként, de régi szellemiségéből még megőrizve ezt-azt - a főváros második leglátogatottabbja manapság. Az áprilisban indult Rózsadomb mozi tiszavirág-életűnek bizonyult, míg a nézőket decembertől fogadott Cinema City VIP, később Új Udvar, néhány évig bírta a gyűrődést, s elsőként dobta be a kesztyűt a nagyok közül az alacsony látogatottság miatt.

2000, 2/1
Január első hete rögvest az év egyik szenzációját kínálta a magyar közönségnek. A HATODIK ÉRZÉKben az Oscar-díjra jelölt Haley Joel Osment látta a halottakat, a filmet azonban korántsem kísértetjárta termekkel vetítették: már az első héten tekintélyes nézőszámot parancsolt magának az InterCom bemutatója, és népszerűsége hétről-hétre utánozhatatlanul alacsony szinten csökkent, akárcsak az Egyesült Államokban a múlt év késő nyarán-kora őszén. Három hétig őrizte az első helyet a budapesti toplistán, a hónap végén pedig már 100 millió forint felett járt bevétele - figyelemreméltó eredmény az átlagban 600 forint alatti mozijegyárak mellett. Az országos 480 ezer lelkes néző az éves ezüstéremhez juttatta Bruce Willist, aki két éve már az ARMAGEDDONnal is egészen hasonló eredményt ért el, míg a tengerentúlon éppen ezzel filmmel aratta mindmáig legnagyobb sikerét - pont mikor egy kisfiú kivételével mindenki levegőnek nézte. A HATODIK ÉRZÉK joggal csatlakozott a kilencvenes évek maradandó alkotásai közé. Két hét múlva forradalmi hangulat köszöntött be, igaz, a legtöbben továbbra is a Willis-film nagy csattanójára voltak kíváncsiak. A JEANNE D'ARC, AZ ORLÉANS-I SZŰZ a mindig megbízható történelmi műfajt hozta el a közép-kelet európai szegletbe. Senki nem vette rossz néven, hogy Luc Besson először az univerzum tökéletességét testesíttette meg Milla Jovovichcsal, most pedig az egyik legünnepeltebb francia nemzeti hős szerepét osztotta rá, különösen az a 134 ezer mozilátogató, aki a nagyvászonra szegezve tekintetét bírta ki a 160 perces történelemórát. Január végén Brad Pitt és Edward Norton tartott egészen sajátos foglalkozást; a HARCOSOK KLUBJA leszorította a toplista éléről a HATODIK ÉRZÉKet és országos szinten 145 ezer klubtagot nyert meg magának, amivel David Fincher harmadik legjobb nevezésének örvendhetett a magyar ringben A VÉGSŐ MEGOLDÁS: HALÁLt és a HETEDIKet követve. Szintén 27-én került a hazai nézők elé Szabó István legnagyszabásúbb rendezése, A NAPFÉNY ÍZE. A három órás történelmi tabló Golden Globe-jelölések sokaságával felvértezve vágott neki hosszú útjának, aminek végéhez érve csupán pár száz fő hibádzott a 200 ezres klubba való bebocsátáshoz.

A kellően zsúfolt februári felhozatal számos díjnyertes és -esélyes produkciót tartogatott, ám a százezernél többeket megmozgató három címből csak egy esik ebbe a kategóriába. 10-én hozta be a UIP a STIGMATA című thrillert, másfél hónappal csupán az ÍTÉLETNAP premierjét követően, azonban a hazai közönség fogékony volt az újabb ördögi játszmára. Miközben Patricia Arquette-ből valami egészen csúnya lett, a forgalmazó máris prezentálta az AMERIKAI SZÉPSÉGet is. Az öt Oscar-díjat nyert alkotást úgy falták a magyarok, ahogy ma már nem tennék - és nem is teszik - más hasonló jellegű filmmel. Nem kevesebb, mint 324 ezer illető napjának lett fénypontja Lester Burnham két órába sűrített élete és halála. Ezzel a '90-es évek "legjobb film" kategóriában győzelmet arató filmjei között a hatodik helyet foglalja el a TITANIC, a FORREST GUMP, a SCHINDLER LISTÁJA, a FARKASOKKAL TÁNCOLÓ és A BÁRÁNYOK HALLGATNAK mögött. Egyedül a NINCS BOCSÁNAT nem bírta belasszózni a százezer jegyváltót a tíz alkotás közül; a következő évtizedben ez már a MILLIÓ DOLLÁROS BÉBInek, az ÜTKÖZÉSEKnek és a NEM VÉNNEK VALÓ VIDÉKnek sem sikerül. A hónap utolsó hetében a SIVATAGI CÁPÁK ragadták magukhoz a vezető pozíciót, s miközben "elloptak egy háborút", aranyat érő műfajkeveréket szállítottak le, amire 137 ezren haraptak rá.

Márciusban először A CSONTEMBER, majd a KETTŐS KOCKÁZAT ismételte meg Clooneyék számait a felnőtt közönség élénkségének köszönhetően, mígnem egy digitális kisállat ismét moziba kényszerítette őket - ezúttal a gyerekekkel együtt. A STUART LITTLE, KISEGÉRre 269 ezer jegy kelt el, ami jól bizonyította, hogy így tavasszal az egereknek szezonjuk van, hiszen két éve az EGÉRTANYA aratott sikert ugyanekkor, azzal is, hogy főszereplője kevesebbet - semennyit sem - beszélt. A vizuális effektjeiért Oscar-díjra jelölt családi mozi folytatása két és fél évvel később sehol sem tud felérni elődjéhez, nálunk is 47%-kal kevesebben fogadják el másodszorra is, hogy a Little család természetesnek vesz soraiban egy rágcsálót. A hónap második felében még A PARTot és AZ ÁLMOSVÖLGY LEGENDÁJÁt tüntette ki kiemelt figyelemmel a magyar közönség. Leonardo DiCaprio bekattanása és Christopher Walken fejvesztettsége mozgalmas három hónapot zárt le, s adta át a teret a jóval lassabb április-június időszaknak. A tavasz középső havában csupán az InterCom két premierje bírt százezernél többeket a mozikba csábítani. A VELEM VAGY NÉLKÜLED Bruce Willis leggyengébb eresztése AZ UTOLSÓ EMBERIG óta, míg a TOY STORY - JÁTÉKHÁBORÚ 2 egészen méltatlan módon volt kénytelen vereséget szenvedni a magyar porondon, s noha az erőtlen kezdést hosszas kitartás követte, több mint 30 ezerrel kevesebb szék volt foglalt vetítései alatt a négy évvel korábbi első részhez képest, s így a Pixar sereghajtója vált belőle Magyarországon.

Májusban a fellendülést a 11-én bemutatott TÖK ALSÓ hozta el néhány egészen gyenge hét után, s Rob Schneider első tökölése bizony 180 ezer látogatóig vitte, nem csoda hát, hogy megbélyegezték e szóval a további sikerek reményében (csoda, hogy nem lett a BIG STANből mondjuk TÖKETLEN FEGYENC). A következő héten aztán rohamra indultak a nézők, méghozzá a legfrissebb szuperprodukcióra, a csupán két hetet késő GLADIÁTORra. A szintén 5 Oscar-díjat nyert alkotás 270 millió dollárt gyűjtött az Észak-Amerikán kívüli piacokon, s bizton állítható, ez az összeg ma módfelett nagyobb lenne. Itt, a Kárpát-medencében azonban méretes, a Római Birodalom nagyságához illő teljesítmények fűződtek Maximus bosszújához. Az első héten a fővárosban 62 ezren bonyolódtak bele az epikus proporciókba, és ez a szám alig akart lohadni hétről-hétre. Ahány dombra épült Róma, annyi héten át tartott a UIP bemutatójának uralkodása, amit a forgalmazó egy újabb sikere szakított meg július elején, de erről majd később. A GLADIÁTORt 2001 márciusában, az Oscar-gála kapujában újra műsorra tűzték a mozik, így egészen hosszú időt töltött a nagyvásznon, nem csoda hát, hogy mire az utolsó kardcsörte is elnémult, már 746 ezren fordultak meg a nézőtereken, méltó helyre, az éves lista első helyére emelve, egyúttal húsz esztendő második legnézettebb "legjobb filmjévé" avatva Ridley Scott rendezését. Május egy hangos sikollyal ért véget, s ellentétben a világszerte tapasztalható trendekkel, nálunk a SIKOLY 3 vált a széria legnézettebbjévé.


Júniusban a UIP számára a menthetetlenül romantikázó fiatalokkal teli RÁD VAGYOK KATTANVA ismételte meg tökéletesen a menthetetlenül fogyatkozó fiatalokat felvonultató horror nézőszámát, míg az ugyanakkor rajtolt A MARS MENTŐAKCIÓ, ugyan módfelett több patrónust gyűjtött, mint az eljövendő A VÖRÖS BOLYGÓ, 112 ezres legénységnél kifulladt, Gary Sinise pedig nem fulladt meg. Egy héttel később, 15-én egy mélyen ülő gombszemekkel megáldott, határozott állú, mulatságos pizsamát viselő játékszer pattogott be a magyar mozikba. A TIGRIS SZÍNRE LÉP első volt a sorban a Micimackó Baráti Kör tagjainak mozis bevetései között, s a nyár folyamán minden héten számottevő emberi egyed jelentkezett az ugróiskolába. Így esett meg, hogy mire minden gyerkőc levonhatta a tanulságot barátságról, elfogadásról és egyéb Disney-féle nyalánkságokról, már 206 ezren huppantak bele a matinés székekbe. És bár az eredeti, '88 decemberétől vetített MICIMACKÓ már egy hónap alatt jóval több érdeklődőt vonzott, a későbbi MALACKA, A HŐS és MICIMACKÓ ÉS A ZELEFÁNT, bár továbbra is közkedvelt célpont lesz a családok számára, a 200 ezres határt nem tudja megközelíteni.

2000 első félévének tíz leglátogatottabb filmje a végső országos nézőszám alapján így fest:
helyezés, film (végső országos nézőszám) forgalmazó

1, Gladiátor (746 460) UIP
2, Hatodik érzék (480 042) InterCom
3, Amerikai szépség (342 441) UIP
4, Stuart Little, kisegér (269 080) InterCom
5, Tigris színre lép (206 123) InterCom
6, A Napfény íze (199 787) InterCom
7, Tök alsó (179 998) InterCom
8, Az Álmosvölgy legendája (173 410) UIP
9, A part (164 473) InterCom
10, Stigmata (148 218) UIP

folytatása következik

a cikksorozat első része (1997/1)
a cikksorozat második része (1997/2)
a cikksorozat harmadik része (1998/1)
a cikksorozat negyedik része (1998/2)
a cikksorozat ötödik része (1999/1)
a cikksorozat hatodik része (1999/2)

box office: jó fűrész hsm-ritmusra jár Takács Máté
2008. október 26. 20:40:14

Kategória: 11 komment

Az amerikai mozik bevételei, 2008. október 24 - 26.


A csúcson
A nagy füsttől nem láthattuk a lángját a HIGH SCHOOL MUSICAL 3: VÉGZŐSÖKnek (High School Musical 3: Senior Year). Ott van az, határozottan ég, de a 42 milliós nyitóhétvégét látva szó sincs bárminemű rekord-döntésről (jó, jó, musical ilyen sok pénzt nem látott még három nap alatt, de ez izzadtságszagú kategória). A nyitónapon közel 17 millió dollár értékben váltottak jegyet a Disney fejőstehenére, de a további két napon eléggé megcsappant a közönség (péntekről vasárnapra 42%-ot csökkent a bevét). A 11 milliós költségek ismeretében azonban kár is arról beszélni, hogy mindenhol többet jósoltak a filmnek, főleg úgy, hogy teljesítményének hála az elmúlt év azonos hétvégéjét az idei jócskán felülmúlja. A VÉGZŐSÖKről napvilágot látott újságírói vélemények kicsengése egészen megdöbbentő módon pozitív irányt vesz, ami alaposan megrengetheti az eddig kitartónak bizonyult, szavuknak hitelt adók bizalmát is, lévén ezzel Clint Eastwood és Guy Ritchie új moziját utasítja maga mögé. A HIGH SCHOOL MUSICAL 3: VÉGZŐSÖK gyorsan letáncolja magát majd a toplistáról, de egy 80 millió dollárt megszavazhatunk neki.

További új országos bemutatók
Tiszta sor volt, hogy a Disney viszi a pálmát a hétvégén, az viszont már kevésbé volt fix, hogy a Lionsgate ötödszörre villant ugyanazzal. A FŰRÉSZ V erőlködés nélkül mutat fel 30 milliót ennyi év után is az első hétvégén és ez már egészen frenetikus, tekintve, hogy a legutóbbi eresztés a korábbiaknál módfelett kisebb sikert aratott a nézők körében. A helyzet most is úgy áll, mint a negyedik epizód esetében, ám ahogy a kritikusok rávilágítottak: az mindenképp okos húzás volt, hogy kevesebb a tortúrapornó és nagyobb a fókusz a bűnügyi szálon, de ettől függetlenül nem kímélték a 10 millióból összedobott thrillert. A másodnapi negatív változás minden eddiginél nagyobb a sorozat történetében, s hasonló arány várható a heti szintű változásokban is. Legeslegjobb esetben a nyitány megduplázása várható végösszegnek, ami hatszorosa a büdzsének. Unokáink is látni fogják.

Hánytatott sorsú az Edward Norton és Colin Farrell főszereplésével készült A ZSARUK BECSÜLETE (Pride & Glory) című bűnügyi dráma. A Warner/New Line Cinema tologatta a bemutatót a valódi okok megnevezése nélkül, amivel igencsak magára haragította Gavin O'Connor rendezőt. Végül a mostani dátum mellett döntöttek, az elvárások alapos csökkentésével. Ennek fényében a 6,3 millió dolláros bevétel nem lepett meg senkit semmilyen szempontból, persze önmagában gyenge adat; még a filmre kísértetiesen emlékeztető AZ ÉJSZAKA URAI is többre volt képes egy évvel ezelőtt. A 30 millió dollárnak jó, ha a felét látja viszont a stúdió a moziforgalmazásból.

Jelentősebb új limitált bemutatók
Végre bemutatóhoz érkezett Clint Eastwood első idei rendezése, az ELCSERÉLT ÉLETEK (Changeling). A filmet májusban jól fogadták Cannes-ban, ám ezt követően a kritikusok alaposan elfordultak tőle. Meglepő felállás, az ellenkezőjéhez szoktunk. Az Oscar-esélyeket márpedig alaposan aláássa a Rotten Tomatoes-on látható 52%-os mutató, ami a box office kilátásokat is nehezíti. Most még, 15 moziból, kiemelkedő átlagot produkált a Universal filmje; a félmillió dollárt a következő hétvégén már több mint tízszer ennyi filmszínházból gyarapíthatja a hozzánk februárban érkező alkotás. Az idei bevetés nem jött össze a KARÁCSONYI LIDÉRCNYOMÁS 3D-s változatának, ellentétben az elmúlt évekkel: nem sokkal több, mint ezer dollárt gyűjtött össze mozinként, ellenben a SYNECDOCHE, NEW YORK, a LET THE RIGHT ONE IN és a NOAH'S ARC: JUMPING THE BROOM tízezer felett.

Korábbi filmek
A MAX PAYNE - EGYSZEMÉLYES HÁBORÚ felé, ahogy az sejthető volt, az érdeklődés erőteljesen visszaesett; most a 30 millió kapujában áll, még a dobogón. A SASSZEM eddigi legjobb heti változásán van túl, s a százmillióra esélyei megszilárdulni látszanak.

Ami jön
A jövő héten több mint 3000 moziban csinálja Zack és Miri a pornót, és szélesedik a SPÍLER és az ELCSERÉLT ÉLETEK.

A Top 10
1. High School Musical 3: Senior Year ($42.0M/$42.0M)
2. Saw V ($30.1M/$30.1M)
3. Max Payne ($7.8M/$29.9M)
4. Beverly Hills Chihuahua ($6.9M/$78.1M)
5. Pride & Glory ($6.3M/$6.3M)
6. The Secret Life of Bees ($6.1M/$19.3M)
7. W. ($5.1M/$18.5M)
8. Eagle Eye ($5.1M/$87.9M)
9. Body of Lies ($4.1M/$30.9M)
10. Quarantine ($2.6M/$28.8M)

updated: 2008. október 28. 14:32

A bejegyzéssel a BOX OFFICE rovat egy éves fennállását ünnepli itt az aeonflux blogon. Remélem, hogy többeknek nyújtott hétről-hétre hasznos, de legalábbis átfutni érdemes olvasnivalót és fog is a jövőben!

trailer: harry potter and the half-blood prince (2009) Zalaba_Ferenc
2008. október 26. 20:36:40

Kategória: 6 komment

Film nincs, trailer van, méghozzá egész jó. Csak a srácok ne lennének egyre rondábbak angolosabbak.

albumkritika: extrawelt - schöne neue extrawelt (2008) Zalaba_Ferenc
2008. október 26. 07:10:18

Kategória: 16 komment

Elektronikus zene kockázatok és mellékhatások nélkül. Nincsenek kockázatok, mert a jól körbejárható Extrawelt hangzás a germán duó bemutatkozó albumának minden impulzusában ott van, s nincsenek mellékhatások sem, hisz ettől a kompilációtól senki olyanból nem lesz rajongó/fogyasztó/befogadó, aki korábban már ne lett volna az.

Úgy tűnik, az Extrawelt előzenekaraként is aposztrofálható MidiMiliz karcos techno/trance hatperceseitől az olyan meghatározó Extrawelt-nótákon át, mint a Soopertrack, Titelheld és a Fernweh a Schöne Neue-ig hosszú és lankás út vezet. A jelszó a visszafogottság. Kellemesen lágy, váratlan és izgalmas fordulatoktól mentes, könnyen megemészthető és felejthető szerzemények sorakoznak az albumon, amely sorszámozása csak halovány koncepciót mutat (középtájon mintha elszabadulna valami vadság - a Must Attack és Trümmelfeld kettőse kapcsán -, de ezt aztán elmossa az elektronikus eső).


Must Attack

Első meghallgatással természetesen élvezkedtem: minden egyes új megoldást, új hangsort az újdonság izgalmával jártam körül, de már akkor is olyan érzésem volt, hogy éhes maradtam a lakoma során: második próbálkozásra már precízebb dekonstukcióra készültem, de még így is csak derékig sikerült merülnöm a tech-hullámokban. Tulajdonképpen a dobok (Extrawelt esetében nyugodtan beszélhetünk dobjátékokról is) teljesen a helyükön vannak, a basszus is ott teszi jelenlétét, ahol kell, de összességében hiányzik az a húzóerő, ami kirángatná ezt az albumot a hálószobából és megrengetné a táncparkettet, mint ahogy tette azt tavaly novemberben az A38-on.


Wolkenbruch

quantum of solace karakterposzterek Zalaba_Ferenc
2008. október 25. 09:52:31

Kategória: 8 komment

Vajh ezek az embereket tudnak mosolyogni is?



frissült a terminator salvation blog Zalaba_Ferenc
2008. október 23. 09:30:49

Kategória: 3 komment

Hosszú hallgatás után tegnap éjjel McG új bejegyzéssel frissítette a T4 blogot. A cikkből kiderül, hogy a forgatással végeztek, most kezdődik az aprólékos utómunka, új effektusok, megoldások kutatásával, fejlesztésével együtt. A filmet a T2 vágója, Conrad Buff szeleteli fel élvezhető darabokra, a két főszereplőt alakító Christian Bale és Sam Worthington pedig elégedett az eddig látott anyaggal (merjék azt mondani, hogy szar).  A direktor új bejegyzésének legfontosabb része talán a film sztorija:

"Most importantly, Christian and Sam bring power to the rolls of John Connor and Marcus Wright. This is a story of two destinies colliding. Connor is part of a resistance comprised of the ethnicities that make up the globe. This film is so much more that just Los Angeles. It reflects the global crisis of man, all of man versus machine."

Szóval Cameron kismiska volt, hm?

poster: gran torino (2008) Zalaba_Ferenc
2008. október 23. 09:18:40

Kategória: 10 komment

December 17-én mutatják be a mozik Clint Eastwood új filmjét, a Gran Torinót, amely valószínűleg a moziikon utolsó filmje lesz - színészként. Eastwood egy rasszista koreai háborús veteránt játszik, kinek kocsiját (a címszereplőt) megpróbálja ellopni egy koreai tinédzser (annak bandája unszolására), mire Eastwood elhatározza, hogy ráncbaszedi a környéket. Végtére akár Dirty Harry 6 is lehetne, nem igaz? A Warner díjszagot érez, ezért itt többről lehet szó. Befutott az első kép és poszter, szemezgessétek!

trailer: bioshock 2 Zalaba_Ferenc
2008. október 22. 22:55:40

Kategória: 9 komment

PS3-ra még csak a napokban érkezik/érkezett meg az első rész (XBOXerek nem röhögnek): a demót végigizgultam, s le a kalappal: elképesztő fílingje van, újításairól, történetéről nem is beszélve. Fogalmam sincs, hogy hová tart az első játék (és ez maradjon is így, amíg ki nem viszem), de amit én láttam belőle, annak egy vízalatti város adott otthont. A készülő folytatásban úgy tűnik, kijutunk a szárazföldre.

poster: watchmen (2009) Angyalosi Ádám
2008. október 22. 20:35:50

Kategória: 2 komment

Watchmen-hetünk újabb állomásához érkeztünk. A befejezés leírása itt, az új trailer emitt, a plakát alant található. Holnap is jövünk valamivel (legfeljebb saját készítésű lesz :)).

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása
Mobil