aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: bazi nagy görög lagzi 2. [my big fat greek wedding 2] (2016) Richter Géza
2015. november 11. 15:56:48

Kategória: film 6 komment

Annak, akit illet. Én már az elsőtől megálltam a fejlődésben. Arra azért kíváncsi vagyok, a magyar forgalmazásban Még bazibb nagy görög lagzi, Még bazi nagyobb görög lagzi, esetleg Még bazi nagy görögebb lagzi lesz a címe?

UPDATE: A hazai forgalmazó tájékoztatása alapján a film magyar címe Bazi nagy görög lagzi 2. Értjük mi a tréfát.

Címkék

hbo trailer comedy universal sequel romance john corbett rita wilson john stamos nia vardalos freeman film

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr468070650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sidek 2015.11.12. 13:14:28

Ez és a Némó nyomában 2 vetekedhetne, hogy melyikre volt nagyobb szüksége a világnak...

Repce Manó 2015.11.12. 13:28:03

Bazi nagy görög lagzi 2 nem jó címnek?

Richter Géza 2015.11.12. 18:09:09

@Repce Manó: Az első ötletem nekem is ez volt, de a magyar fordítói szokásokat végiggondolva elvetettem :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.11.13. 08:38:54

ejj, értem én, hogy kell a pénz, de ennek is fölös a 2. rész...

Richter Géza 2015.11.13. 10:03:49

@Repce Manó: @Richter Géza: Tévedtem :) . Mondjuk a Freeman Film nem nagyon szokott címfordítással mellélőni.

aronrunning · https://linktr.ee/daniaron 2015.11.13. 12:08:48

Ez pont az a folytatás, aminek megérte nem rögtön, hanem több mint egy évtizeddel később elkészíteni a második részét - ugyanaz a téma, miközben a világ láthatóan erngeteget változott azóta (is)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása