aeon flux

ready for the action now, danger boy?

35. évfordulós alien antológia: itthon is! Zalaba_Ferenc
2014. november 11. 12:15:00

Kategória: bd 15 komment

Bizony. 35 éve is van már, hogy Ridley Scott műfajteremtő (és azt azonnal ki is fektető - mivel máig felülmúlhatatlan) űrhorrora először hozta a frászt a mit sem sejtő nézőkre (no meg Veronica Cartwrightra is, akinek fogalma sem volt arról, hogy abban a bizonyos vacsorajelenetben egy hektoliter vért zúdítanak a nyakába), és eme jeles évforduló alkalmából A nyolcadik utas: a Halál nem csupán a mozikba, de a boltok polcaira is visszatér, méghozzá egy új kiszerelésű Antológia részeként.

bd_alienanthology_35_01.jpg

Tartalmát tekintve az új változat megegyezik a négy évvel ezelőtt megjelent változattal, tehát a kiadvány mind a négy filmet tartalmazza mozis és bővített változatban (az előbbi akár szinkronnal, akár felirattal, az utóbbi viszont csak felirattal), rengeteg extrával felvértezve (ezek nagyja két bónusz korongon kap helyet). Új extrának a különleges nyitású, fektetett kialakítású, zsilipkaput mintázó doboz számít, valamint a következők:

- Alien-képregény
- A mozis plakátok kis méretű változatai
- H.R. Giger speciális látványterveit tartalmazó kártyák

Az 19.990 Ft-ba kerülő kiadvány elvileg pár napon belül kapható lesz itthon.

Kapcsolódó anyag:
Kritika: Alien - A nyolcadik utas: a halál
Kritika: Aliens - A bolygó neve: Halál
Kritika/werk: Alien 3 - A végső megoldás: Halál

bd_alienanthology_35_02.jpg

Címkék

horror sci-fi anniversary alien james cameron ridley scott aliens david fincher sigourney weaver jean pierre jeunet alternative version bd borito fox bd bd hir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr106886757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batboy 2014.11.11. 12:35:20

annyira szomorú, hogy az Aliennek ez már a negyedik vagy ötödik kiadása itthon, míg a Guardians of the Galaxy ki sem jön BD-n.

Értem én a mechanizmusokat, de ez mégis olyan paradox.

purple rain 2014.11.11. 12:36:40

Hát ez olyan elmegy bő nyállal kategória, igazából annyiból jó, hogy jönnek az extra változatok ráadásul nem is drágán! A 4 filmen kívül azonban a többi nem hoz lázba...

De jöjjenek ilyenek ezerszámra, ráfér a piacunkra! :)

LnB 2014.11.11. 12:38:17

Ennyi pénzért szerintem nem is drága. Sajna nincs BD olvasóm.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.11. 12:56:36

@batboy: nagyon csíptem a guardians meg minden, de azért az alien mégis csak egy kult doog, míg az csak egy nyári popcornfilm, nem?

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2014.11.11. 13:05:32

@doggfather: szerintem ezt egyáltalán nem így kell mérni, és szerintem Batboy se ezt vonta kétségbe.

Amúgy az a doboz fél percre izgatott fel, aztán valahogy nem... az Aliennek tényleg van 2-3 évente egy vadiúj kiadása, szóval majd legközelebb.

batboy 2014.11.11. 13:13:04

@doggfather: és ez indokol egy negyedik megjelenést ugyanazon a formátumon két éven belül erre a mikropiacra? nyilván nem, csak hát a kontrakt diktál ugye.

ezt tavaly előtt vettem az xpressen:
i.imgur.com/mCgFU.jpg

nagyon szép és nagyon jó, elégedett vagyok a kiadással, de most már inkább Guardians BD-t szeretnék itthonra. nyilván nem lesz, mert itt meg a számok diktálnak, nem a kontrakt. viszont az Alien esetében hol vannak a számok, amik indokolják a kiadást?

Jester. 2014.11.11. 13:25:50

Korrekt ára van. Ha valaki most kezdi a BD-gyűjtést, annak megéri.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.11.11. 13:49:52

@batboy: Úgy tűnik, az egyik stúdiónak sokkal alacsonyabb a "tolerancia-küszöbe", mint a másiknak, vagy csak úgy vélik, egy Alien elég nagy presztízs-kiadvány, hogy mindig mindenhol ott legyen a piacon, és állandóan újabb és újabb változatokban jelenjen meg.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.11. 14:15:59

@Adam Van Helsing: ezt csak így lehet mérni. Abból hoznak ki bármilyen extrát amiből úgy gondolják, hogy fogyni fog.

@batboy: nem indokolja, de olyan sincs, hogy minden 3. megjelenésre kötelező legyen már kiadni egy marvelt, nem? Valaki valahol úgy gondolja, hogy megéri legyártatni 2 évenként a magyar verziót.

Andrews 2014.11.11. 14:28:19

No ez pont jó be akartam már rég szerezni. Prometheus is megjelenhetne BD-n újra pont lecsúsztam róla....

freddyD 2014.11.11. 18:09:17

Furcsa mód soha semmilyen Alien kiadványt nem vettem meg eddig, ezt mintha nekem találták volna ki. ÉLni fogok vele

Atkakukac1989 2014.11.11. 19:18:10

Én is pont batboy által belinkelt kiadásban gondolkodtam, de ha jön ez, akkor ezt kérem. Furcsa mód nekem sincsenek meg a filmek, holott nagyon szeretem őket, de mindig volt más. :D

Jester. 2014.11.11. 20:49:32

@Andrews: @freddyD: @Atkakukac1989: Akkor meg ne szarozzatok. Rendeljétek meg ész nélkül!

Jester. 2014.11.11. 20:50:26

Nekem csak a negyedik rész hiányzik(?).

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása