A Variety éves jelentése alapján ismét a The Walking Dead nyerte a fikciós tévésorozatok bevételi versenyét, de mindent összevetve, a zombisorozat is a dobogón végzett az NBC vasárnapi és az CBS csütörtöki focimeccs-közvetítései mögött. Erre természetesen számítani lehetett, hiszen hiába ér el nagyobb nézettségeket egy-egy másik sorozat, Rick és társai egy jól körülhatárolt réteget ültetnek a képernyő elé, ami a reklámügynökségek számára vonzóbb ajánlatot biztosít. Olyannyira, hogy a tavalyi évadban egy félperces reklámcsomagért 326.000 dollárt kérhetett a szériát sugárzó AMC, de ez az összeg idén már 413.695 dollár lett. A The Hollywood Reporter kalkulációja alapján, miután a Darabont-éra idején általános 3 millió feletti gyártási költségeket ezen határérték alá sikerült süllyeszteni, a show epizódonkénti tiszta bevétele elérte a 8 millió dollárt, amely összeg az új tarifával már 10 millió körül járhat, és ebben még nincsenek benne sem a más csatornáktól kapott utósugárzási bevételek, sem a VOD-szolgáltatóktól kapott pénzek (tavaly a Netflix 1,3 milliót fizetett epizódonként), de még csak a külföldi értékesítésből befolyt összegek sem.
Természetesen nem csak a The Walking Dead képes ilyen hollywoodi szuperfilmeket is megszégyenítő eredményt produkálni. Kattintás után megtaláljátok a legkelendőbb sorozatok friss toplistáját, és azt is megtudhatjátok, milyen összegekre számíthatnak a csatornák legígéretesebb újoncai.
Félperces reklámhely-árak a 2014/15-ös szezonban - a reality-ket és a sportműsorokat kihagyva. (Figyelem, a megadott árak reklámcsomagként értendők!)
1. The Walking Dead - 413.695
2. The Big Bang Theory (hétfő) - 327.888
3. The Big Bang Theory (csütörtök) - 322.891
4. Modern Family - 226.935
5. State of Affairs - 224.060
6. Scandal - 217.423
7. The Simpsons - 205.885
8. The Blacklist - 200.166
9. Gotham - 192.111
10. Sleepy Hollow - 188.232
11. New Girl - 176.000
12. The Following - 168.437
13. 2 Broke Girls - 166.533
14. How to Get Away with A Murder - 164.938
15. Gracepoint - 162.717