aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer + poszter: x-men - az eljövendő múlt napjai [x-men: days of future past] (2014) Zalaba_Ferenc
2014. március 24. 14:10:00

Kategória: film 41 komment

Ez. Epikus. Lesz. (Az "elolvasom" után magyar előzetessel és egy vadi új plakáttal.)

poster_x-men_daysoffuturepast03.jpg

Címkék

trailer marvel hugh jackman halle berry bryan singer x men ellen page superhero ian mckellen james mcavoy patrick stewart nicholas hoult michael fassbender jennifer lawrence peter dinklage time travel trailer magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr235876780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szkristof92 2014.03.24. 14:14:46

Csak legyen ennyire hangulatos és epikus.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2014.03.24. 14:17:07

utolsó mondattól rendesen koppant az állam
hacsak fele ilyen jó lesz a film, már nyertünk

stikli0 · http://filmkupac.tumblr.com 2014.03.24. 14:18:44

Magneto hangja ebben a trailerben finoman szólva mellément. Ettől eltekintve epikusnak néz ki.

m.martin91 2014.03.24. 14:26:15

@stikli0: Egyenesen katasztrofális!!! Harsányi Gábor az. Ezt nem gondolhatják komolyan!

Egyébként a film pont úgy néz ki, amilyennek képzeltem. Ennek ütnie kell!! NAGYOT!

Andrews 2014.03.24. 14:27:15

Azért ment mellé mert sajnos a nagyszerű Helyei László nemrég meghalt. :(

A film viszont tényleg jónak néz ki! Én vártam szerettem mindig is az X-meneket! Ez úgy néz ki epic, hangulatos és mondanivalókkal teli lesz!

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.24. 14:42:53

@stikli0: @m.martin91: Szerintem teljesen vállalható. Fassbenderhez inkább kellett volna egy valamivel karakteresebb hang.

m.martin91 2014.03.24. 14:44:44

Így "ötvenszer" újranézve, szinkronkedvelőként mondom, hogy sajnos most szétalázták a magyarokat. Harsányi Gábor borzasztó Magnetoként, ez nagyon remélem hogy csak egy véletlen, hogy éppen őt hívták be. Hujber Ferenc hozta a formáját, mint mindig. Jellegtelen semmi, amit művel.
Sinkovits-Vitay Andráson kívül senki nem tudja felvenni a versenyt az eredetivel.
Persze, nyilván néhány perc állhatott a magyar színészek rendelkezésére, de a filmben ettől sokkal, sokkal jobb teljesítmények kellenek. És egy épkézláb hang az öreg Magnetonak. Gondolom arra esély sincs, hogy a fiatal Magneto is kapjon egy normális hangot.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.24. 14:47:05

@m.martin91: Vicces, hogy Vitay-t említed: affektáló hangjával gyakorlatilag képes volt nekem ellenszenvessé tenni Wolverine figuráját, no de én gyorsan ki is szállok a szinkronvitából, mert csak arról tudnék beszámolni, hogy egy szinkron mennyire zavaró az eredeti hangzok képest - kicsit vagy nagyon. :)

stikli0 · http://filmkupac.tumblr.com 2014.03.24. 14:48:00

@Andrews: Köszi az infót, ezzel nem voltam tisztában. Nekem még mindig bántja a fülemet, felhívva a figyelmet Fassbender hangja is megér egy misét.

m.martin91 2014.03.24. 14:56:04

@Zalaba_Ferenc: Ez érdekes meglátás. Nyilván nem vagyunk egyformák, de szerintem Sinkovits-Vitay András jobb, mint Hugh Jackman. Persze az is lehet, hogy mivel én így szoktam meg, nekem meg azért Jackman a furcsa.
Egyébként én szívesen venném, ha elmondanád, hogy ki mennyire zavaró. Harsányi Gábor McKellen-hez képest egészen más, nekem vállalhatatlan. Egy nagyon mély hang kellene ide, nem a komédiás Harsányi.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.24. 15:02:39

@m.martin91: Na várj, kihez képest mást, Helyey-hez vagy McKellenhez? Nem mindegy. :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.24. 15:03:53

@m.martin91: Azzal pedig vitatkoznék, hogy Harsányi szimplán komédiás: az egyik legmerészebb, egyben legjobb húzás volt szerintem az, hogy anno ő szinkronizálta Michael Douglast az Összeomlásban. Gyönyörűen visszaadta a figurában ketyegő bombát.

tumi 2014.03.24. 15:07:27

Fassbender és McKellen maygar hangja a trailerben elég béna. Hujber már a First Class-ban is mellélövés volt. Remélem a végleses szinkronban Anger Zsolt vagy Nagy Ervin lesz Fassbender hangja, McKellen-é meg lehetne Tordy Géza.

Ettől függetlenül nagyon város a film.

m.martin91 2014.03.24. 15:08:21

@Zalaba_Ferenc: Mindkettőhöz. McKellen hangja brutális, Helyey-nek is mély, de neki azért játékosabb volt. Harsányi sehogy nem jön a képbe. Emellett úgy gondolom, hogy a figurának tekintélyt kell kölcsönözni, ezt Helyey megtette, Harsányi nem tudja. Nincs meg hozzá a mélysége.

mesterjani 2014.03.24. 15:12:30

Végre lesz egy x-men amit nem fogok unni. :)

szepherceg 2014.03.24. 15:26:41

Nagyon várós!! Hát én is csak az elődeimet tudom ismételni, a film EPIC a szinkron...szégyen:D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.24. 15:32:04

a trailer nagyon jó, de a poszter nem tetszik, zsúfolt, nem?!

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2014.03.24. 15:39:17

@doggfather: nem az a baj, hogy zsúfolt, hanem hogy halálgagyi

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2014.03.24. 15:59:46

Ez most komoly, hogy annyit sem lehet, hogy ha már X-mEn a cím, akkor a bemondó ne X-mAn-t próbáljon kiejteni?

Lazók György · https://filmekapolcrol.blog.hu/ 2014.03.24. 16:00:50

Jennifer Lawrence rendesen túlnőtt Halle Berry-n a khm... plakáton.

TomPowell25 2014.03.24. 16:35:20

Nos, nem mondom azt, hogy libabőrös lettem, de nagyon hangulatos kis poszt apokaliptikus előzetes. Reméljük, a film is ilyen lesz.

Ami a szinkront illeti: ez nyilván nem a végleges verzió. A Fassbender-Hujber párosítás továbbra sem a legjobb, de a kontinuitás miatt gondolom maradt Hujber, akivel sokakkal ellentétben nekem nincs bajom. Viszont tény, hogy mind a karakterhez, mind a színészhez jobban illene mondjuk egy Viczián Ottó, legalábbis a Prometheus-ban telitalálat volt.
McKellenhez viszont valóban nem passzol Harsányi, akármennyire is kedvelem. Tudom, hogy tud ő másmilyen is lenni, és ez nyilván nem ebből a pár, gyorsan felmondott mondatból derül ki, de az ő hangszíne akkor is túl bohém ehhez. Ide vagy Bács Ferenc kellene, aki már rutinos McKellen-t illetően, vagy esetleg Papp János, akinek szintén nem ismeretlen a színész hangszíne(Az arany iránytű).

peterd127 2014.03.24. 17:11:34

vitay andrás hangja még mindig üt
a többi szerintem nagyon gyenge

amúgy tordy géza nem lenne rossz választás Magnetora

Atkakukac1989 2014.03.24. 17:48:47

@J. Bauer: Ami annak is köszönhető, hogy Halle Berry jeleneteit megkurtították sajnos. Azóta is sírok emiatt.

peterd127 2014.03.24. 18:21:38

@TomPowell25: tényleg, Bács Ferencet el is felejtettem..

iopi 2014.03.24. 18:33:45

McKellennek továbbra is Bács Ferencet adnám. Fassbenderhez pedig eddig Viczián Ottónál(Prometheus)jobb párosítást még nem hallottam.

LasDen 2014.03.24. 18:38:06

Ezt az előzetest látva úgy érzem nagyot akarnak markolni, de egy bazari kacat lesz a film...

merlinicus · http://szinkronjunkie.blog.hu 2014.03.24. 18:51:41

Azt lehetett sejteni előre, hogy Magneto féllábú lesz Helyey nélkül. Harsányi Gábort kedvelem - és még csak azt sem mondanám rá, hogy komédiás (nekem pl. inkább gengszter hangja van :)) -, de ez nem sikerült sehogy. Nincs szájra fordítva, nincs szájra illesztve és meg sem próbálták a hangszínt közelíteni az eredetihez, pedig Harsányinak is van egy sokkal mélyebb hangja. Ez annak köszönhető, hogy újabban már a Mafilmben sem divat rendesen előzetest készíteni. Csak össze van b*szva, oszt' jónapot.

Hozzáteszem, hogy attól még, hogy most Harsányi jött be hangnak, a végleges filmben még simán lehet Bács Ferenc, csak őt nehéz utolérni - három mondat miatt nem is hinném, hogy bemenne bárhová (kivéve persze, ha Gandalfot kell szinkronizálni). A kész filmre én őt jósolom.

A Hujber Feri viszont tré, mint a legtöbbször. Valószínű, hogy a First Class idején nem ért rá Anger Zsolt (az előzetesben még ő volt - bár ez megint semmit sem jelent) vagy Viczián Ottó. Sajnos - hacsak nem történik vele valami (hmmm.... Ti is arra gondoltok, amire én? ;), akkor őt fogjuk hallgatni.

Sinkovits-Vitay Andrást viszont meg kell védjem, mert Hugh Jackmannek zseniális. Jackman eredeti hangja pedig egyszerűen olyan, mint egy Sokol rádió a talpam alatt egy lyukas konzervdobozból, miközben éppen lemerül.

Szerintem viszont, aki az egész stábból mindig, minden körülmények között odateszi magát, az Horányi László. Rajta mindig lehet hallani, hogy lelkes. :)

merlinicus · http://szinkronjunkie.blog.hu 2014.03.24. 18:52:39

@iopi: X-men - First Class előzetes --> Anger Zsolt. Szerintem Fassbenderhez ő sem rossz.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.24. 18:54:38

@LasDen: Remélem, az űrhajóból kipotyogó sentineleken azért még dolgoznak kicsit. ha azok egyáltalán.

merlinicus · http://szinkronjunkie.blog.hu 2014.03.24. 19:09:09

@Zalaba_Ferenc: Azok. Már az előző előzetesnél is volt ilyen probléma. Ott Küklopsz fémes kinézetére nem maradt idő. Most meg textúra nélkül kaptunk egy jelenetet :D

Megnéztem az összes többi nyelven is az előzetest. Jelentem VAN rosszabb Hujber Ferinél :D

TomPowell25 2014.03.24. 19:41:18

@merlinicus: én továbbra sem értem, hogy Hujberrel konkrétan mi a baj. Szerintem egy teljesen korrekt színész, szinkronszínész (az, hogy van erről papírja, vagy nincs, megint más tészta). Az persze megint más lapra tartozik, hogy sem Fassie-hez, sem a karakterhez nem passzol az ő magas hangja, de szerintem ne reménykedj, hogy lecserélik, a kontinuitást ilyen téren a szinkronoknál (akár jó, akár nem) tartani szokták, pedig szerintem is egy Anger Zsolt vagy egy Viczián Ottó nagyon passzolna ide.
McKellen-hez viszont még eszembe jutott két jelölt (ha Bács esetleg nem érne rá): Tordy Géza vagy Szilágyi Tibor.

De, hogy az előzeteshez is hozzászóljak: Singer láthatóan még továbbra sem tanult meg maximálisan bánni a CGI-al, (gyanúsan gyors snitteket vágnak be azokról az Őrszemekről), viszont már valamivel jobb, mint a tavalyi óriáspaszulyos matinénál.

Takács Máté · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.24. 19:47:51

@TomPowell25: "teljesen korrekt színész" - Nézd meg a Hacktion című sorozat egyik részét, amiben benne volt... Nem csoda, hogy abban lecserélték Anger Zsoltra. :D

m.martin91 2014.03.24. 19:59:26

@TomPowell25: Tordy Gézát nem tudom elképzelni, de Szilágyi Tibort maximálisan. Még Bács Ferenctől is jobb választás lehet.

TomPowell25 2014.03.24. 20:12:12

@Takács Máté: oké, én leragadtam a Valami Amerikánál, de onnan nem lógott ki.:D

merlinicus · http://szinkronjunkie.blog.hu 2014.03.24. 20:18:44

@TomPowell25: Mondom, mi a gondom. Tisztában vagyok azzal, hogy színész (nem érdekel a papírja vagy annak hiánya --> Zsigmond Tamarának sincs, és mégis a legnagyobb császárnő), sőt, továbbmegyek, a Valami Amerikában abszolút a kedvencem volt. Viszont szinkronszínészként nem tartom jónak. Az objektivitás jegyében azonban azt is hozzá kell tennem, hogy ez nem 100%-ban az ő hibája - gyakran előfordul ugyanis, hogy a kedvenceimet rá "cserélik le". Bozsó Péter - Josh Duhamel, Viczián/Anger - Fassbender, Stohl András (akkor még nem volt Király Attila és Nagy Ervin) - Johnny Depp, Széles Tamás - Ben Affleck, Haás-Vander Péter - Michael C. Hall --> alapvetően napestig sorolhatnám. :)

De hogy valami jót is mondjak, Joseph-Gordon Levittként például jó volt az Eredetben.

LasDen 2014.03.24. 20:58:18

Érdekes hogy a szinkron nagyobb diskurzust okozott mint maga az előzetes....:D

TomPowell25 2014.03.24. 21:43:59

@merlinicus: oké, így már értem. Levitthez mondjuk szerintem kifejezetten passzol (plusz amit az Archerben művel, azon is jókat szoktam derülni).

merlinicus · http://szinkronjunkie.blog.hu 2014.03.24. 21:52:15

@Zalaba_Ferenc: Azok. Már az előző előzetesnél is volt ilyen probléma. Ott Küklopsz fémes kinézetére nem maradt idő. Most meg textúra nélkül kaptunk egy jelenetet :D

Küklopsz helyett Kolosszusra gondoltam.

Péter Miskolczi 2014.03.24. 22:48:01

Szilágyi Tibornak majdnem egy az egyben olyan hangja van, mint Helyeinek. De szerintem Tahi-Tóth László is jó Magneto lenne (ő volt Piton prof.).

TomPowell25 2014.03.24. 23:17:59

@Péter Miskolczi: Tahi-Tóth nekem is eszembe jutott (minap volt is alkalmam vele személyesen találkozni, szédületes egy ember, csak úgy árad belőle a derű), de ami anno Rickmannél egy minőségi csere volt a Potternél, itt nem feltétlenül működne. Persze ki tudja?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása