aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: az acélember [man of steel] (2013) Zalaba_Ferenc
2013. június 06. 18:57:00

Kategória: film 10 komment

A Nokia jóvoltából vadi új trailer érkezett a nyár egyik sarokpontjának számító szuperhősmozihoz, amely állítólag tele van új jelenetekkel: azért állítólag, mert nincs az az isten, hogy én ezt már megnézzem. Te kibírod?

Címkék

superman trailer zack snyder russell crowe kevin costner christopher nolan laurence fishburne superhero diane lane amy adams dc comics man of steel henry cavill

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr255348571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.06.06. 19:11:19

naná
hogy nem bírtam ki :-))

egyébként érdekes, hogy tavaly Batman is kapott az utolsó pillanatban egy szinte szöveg nélküli, "Nokia Exklusive" trailert.
vajon Nolannek, a DC-nek vagy a Warnernek van ott érdekeltsége? :-))

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.06.06. 19:33:46

Baszki, csak nem bírtam ki. Micsoda zenéje van!!!

szkristof92 2013.06.06. 19:34:08

A napokban kijött húszezer TV spot láttán elhatároztam egy deka új anyagot nem fogok megnézni, de én se bírtam ki. Hát ez egyszerűen brutálisan jónak néz ki, és az a zene...

TomPowell25 2013.06.06. 20:08:48

Gyengék vagytok. Én tartom magam a hátralévő két hétben.:)

Gőbölös Ákos · http://filmek.kepregeny.net 2013.06.06. 21:01:14

@Zalaba_Ferenc: Én elindítottam és letettem tálcára. így a zenét végighallgattam, viszont a képanyagot nem láttam. ^^

KeriJoe 2013.06.06. 21:50:01

Én most néztem meg harmadszorra :-D. Epic a zene a trailer alatt, libabőrös vagyok :).

Drakeamarth 2013.06.06. 23:02:59

Zimmer fan vagyok, de nem tudom ebben a zenében mi olyan hűdehűha. Kb. olyan, mintha egy random zimmer-ost generátor programmal készítették volna. Az még oké, hogy semmi dúdolható dallam (ezt az utóbbi években már megszokhattuk tőle), de egy Two Steps From Hellben változatosabb és jobban hangzó akkordokat használnak.

orion128 2013.06.07. 00:29:28

Szerintem meg igenis zseniális a zene.
Pont olyan epic, amilyennek lennie kell egy ekkora szuperhős kalandban.

Andrews 2013.06.07. 13:25:21

@Drakeamarth: Akció jelenethez és akciófilmekhez ritkán van dúdolható kellemesebb melódia, ha arra gondolsz téma. S ez tuti, hogy akciójelenethez megy majd.

Sötét lovagban meg dúdolható volt a fő téma az A Dark Knight vagy Harvey Dent témája pl. Eredetben is a Time vagy a Dream collapse.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása