aeon flux

ready for the action now, danger boy?

breaking: 2015-től minden nyáron lesz egy star wars-film a moziban! Zalaba_Ferenc
2013. április 17. 20:30:00

Kategória: film 52 komment

Hiába mondott J.J. Abrams olyat, hogy a 2015-ös bemutató még nincs kőbe vésve, a Disney-góré meg olyat, hogy háromévente várható egy-egy új epizód az új trilógiából, a Disney és a Lucasfilm a CinemaConon ma bejelentette, hogy 2015-től kezdve minden nyáron érkezik egy Star Wars-film a mozikba, méghozzá úgy (ha jól értelmeztem), hogy a páratlan években a trilógia új epizódját, a páros években pedig az önálló kalandokat (Han Solo? Yoda? Boba Fett?) feldolgozó filmeket tolják majd. Ez lesz aztán a $tar War$!

Címkék

star wars sci fi george lucas sequel jj abrams

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr795232069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkakukac1989 2013.04.17. 20:38:24

Kéretik nem komolyan venni. Bárki mondta is. (Amúgy meg az egész rossz elgondolás szerintem rossz, de ezt most nem fejtem ki).

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 20:39:20

Azt viszont még nem lehet tudni, hogy hány stand alone filmet terveznek, és hogy mely karakterekkel, de nem lennék meglepve, ha minimum hármat, méghozzá a fent említett három figurával.

Regggie 2013.04.17. 20:42:00

Várható volt, hogy futószalagon fogják szállítani...ne legyen igazam, de ezzel együtt az is várható szerintem, hogy ez a minőségen is érezhető lesz. Jók JJ filmjei, de valami hiányzik belőlük..a lélek. Szép, látványos, megvannak a kötelező poénok is, meg ami kell..de egy héttel a megnézésük után már el is felejti az ember. Legalább is én így vagyok velük.

Dzsedáj 2013.04.17. 20:43:51

@Zalaba_Ferenc: Mit fog erre lépni a többi rivális stúdió, a Warner, Fox és a többiek?
Kb nyaranta a Disney letarolja a mozikat Marvel, Pixar, és SW filmekkel, plusz egyéb kalandlátvány filmet. Kb esélyük se lesz a többieknek így, az asztalról lehulló morzsákon osztozkodnak majd.

Na mind1 :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 20:45:54

@Regggie: Csak a magad nevében nyilatkozz! JJ Abrams szerintem olyan blockbustereket készít, melyek nem csupán pokoli szórakoztatóak, de hús-vér emberek vannak benne.

Llew 2013.04.17. 20:46:30

Olyan színvonalúak lesznek ezek is mint az évente jövő horror szériák./?

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 20:46:55

@Dzsedáj: Ha A magányos lovas elhasal (és erre azért elég nagy az esély), akkor szerintem a Disney rövid úton leáll az élőszereplős filmekkel. Még a Tomorrowlandet befejezik, aztán... van még valami?

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 20:51:02

@Dzsedáj: Meg ahogy elnézem, egy TRON-folytatás is.

Regggie 2013.04.17. 20:53:41

@Zalaba_Ferenc: A magam nevében nyilatkoztam, direkt kiemeltem 2 helyen is. :-) Easy..ez csak egy vélemény. Nem tetszhet minden mindenkinek, ami nekünk is. Szerintem JJ filmjei rohadtul messze vannak a klasszikustól, ennyi. Szerintem.

Dzsedáj 2013.04.17. 20:54:46

Ha lesz Han Solo spinoff, azt Spielbergnek kéne rendeznie :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.17. 20:55:47

@Regggie: Igaz-igaz, az utolsó mondatodig már nem jutottam, mert leszállt a lila köd, és átütöttem a monitort, hogy lehet ilyet mondani Dzséj-dzséjről! :)

freddyD 2013.04.17. 20:57:56

Jobban örülnék, ha inkább lassan valami eredeti sci-fi franchise alakulna ki, mert ha ez így megy tovább, lassan Yoda fülszőrének is saját realityje lesz

Thresher 2013.04.17. 21:02:22

Ez most lehet hogy hülye kérdés, de ha évente jön ki egy SW film, akkor a negyedik év után nem lesz tele a töke mindenkinek az egésszel? A legutóbbi Pókember meg X-men se volt olyan várós, mint a legelső részek...

(Igaz, akkoriban nem volt YouTube, meg filmenként 3 teaser, 4 trailer, 16 plakát és 126 forgatási fotó)

KillerBlue 2013.04.17. 21:09:20

Hát bennem még az Alias is mélyebb nyomot hagyott mint a mozis rendezései. Akár a Star Trek-et néztem akár a Super 8-at valahogy olyan hiányérzetem volt. Persze látványos, hangulatos meg minden, de valami akkor is hiányzik belőle.

homer006 2013.04.17. 21:13:20

Hát ez sajna nagyon rossz hír. Egyébként én is egyetértek Regggie-vel. Sőt nekem Dzsé dzsé-vel a legnagyobb bajom hogy minden filmjének minden jelenetét, mintha már láttam volna valahol.(videó játékokból, Spielberg vagy Lucas filmekből)
Igazából csak a sorozatait szeretem.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.17. 21:40:24

@Dzsedáj: 20th Century Fox-nak már most összejött a 2013-as évre az 1 milliárd, pedig még egy igazi blockbustert sem toltak ki még magukból. (Lincoln, Pi, Die Hard, ilyenek) És ha jönnek az új Avatarok, abban sem kis pénz lesz nekik.
Szóval ők, meg Weinsteinék az élő példa, h ha sikerül jól lefölözni a díjszezont, azzal is lehet majdnem ekkorát szakítani.
Warnernél meg Nolan most már gyakorlatilag bármivel tud csinálni egy milliárdos box office-t, szóval most már tényleg oda kell tenniük a JL-hez és nem lesz gondjuk nekik sem. (Főleg h az Interstellar a Paramountnál lesz)
@Regggie: Ezzel én is így vagyok, én mondjuk nem tudnám így kijelenteni, h mi hiányzik belőlük, talán a valódi kockázatvállalás, h valami nagyon emlékezeteset alkosson.

NorthopViggo 2013.04.17. 21:52:49

@danialves: Én úgy tudom az Intersellar csak félig lesz a Paramount-nál, félig meg a Warner-nél. Gondolom nem akarják elengedni Nolan kezét, amíg ennyi pénzt hoz nekik.

Ez az évenkénti SW meg szánalmas, konkrétan paródiákban kén mutogatni, annyira irreális, és pénzhajhász. J.J. király, de egy ilyen gépezetet még ő se írhat át.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.17. 22:03:04

@NorthopViggo: Tényleg, jogos. De mondjuk a Warner akkor is csak feleannyi pénzt fog látni belőle, mint amennyit majd termel.

JBa 2013.04.18. 00:48:39

Érdekes, arra nem szól senki semmit, hogy a Marvel jelenleg kb. évente két filmmel jön, de hogy minden évben Star Wars? Hát az botrány. Sebaj, az első után mind hálát adunk majd, hogy már jövőre jön a következő

nikodémus 2013.04.18. 05:49:12

@JBa: Hát lehet ,hogy nagy felháborodás lesz itt, de én nem tartom különösebben jó húzásnak a Marvel-túladagolást. Persze, tengernyi bevételt generál, de eddig csak az egyes Vasember és az Avengers érte el egy jó popcorn-mozi szintjét.

Régi Péter 2013.04.18. 08:07:38

@Regggie: George Lucas új trilógiánál mindenesetre fényévekkel jobb a kis Abrams.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.18. 08:45:35

ha kijön az első majd elhiszem addig...

Ecco 2013.04.18. 08:49:31

@Regggie: Pont így érzek én is. JJ nem nagyon ment át eddig az "Újra akarom én ezt nézni 2, 5, 10 év múlva?" teszten. :)

Remek egyszer nézős popcorn filmeket csinál. Mondhatni annak a kategóriának a csúcsát képviseli.

HavasiG 2013.04.18. 08:54:37

Szerintem van benne ráció. Ebben az ütemben nem filmtörténeti remekeket vár az ember (legalábbis én nem), hanem tisztességes iparosmunkákat, amik kellemes kikapcsolódást adnak egy nyári estére.

Erre szerintem ezek is jók lesznek. A kétévenkénti trilógia-folytatásokban lehet tovább görgetni a messzi-messzi galaxis sorsát, a fennmaradó években pedig jöhetnek az önálló filmek fontosabb mellékszereplőkkel, amivel megágyaznak a következő évi trilógia-folytatásnak, vagy elvarrnak egy korábbi szálat, amire a fősodorban nem volt lehetőség.

(Ahogy tette azt az Amerika Kapitány vagy a Thor. Lehet kövezni, de nekem tetszettek ezek a filmek, azt kaptam tőlük, amit vártam: kellemes másfél-két óra agyzsibbasztást.)

Persze elképesztő mennyiségű Happy Meal - ajándékfigura és egyéb sallang várható, de ez engem pont nem zavar, nem veszem meg őket.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2013.04.18. 09:19:39

JJ egy közepesen jó iparos (igazán jó iparos Seth MacFarlane, sokat termel, és többnyire emlékezeteseket is). Sokat termel, és még rosszabb napjain is közepesig megy max le, viszont a legjobb napjain sem hoz "szimplán jó"-nál többet, kb. sosem fog zseniálisat alkotni szerintem. Két közepes, meg egy jó film, azért én ettől még nem pörgök arcon. A Super 8 meg kb. annyira jelentéktelen, hogy amikor JJ filmjeit próbálom felidézni, akkor mindig el is felejtem. (Igen, tudom, értettem a rengeteg homage-t, ahogy a Paulban is, de attól még nem lesz egyik sem kifejezetten jó nálam. Haladjunk!) És akkor eljutottunk az egész kezdetéig, a Lostig, ami a sorozattörténelem talán valaha volt legtúlértékeltebb szériája szerintem. Valahogy olyan a Lost, hogy nézed, és betol a szádba egy péniszt. Kérdenéd, hogy miért, és ki van a pénisz végén, de betol még egyet, nincs időd. Majd még egyet, még egyet, egészen addig, amíg tele nem lesz a szád péniszekkel. És kb. kétfajta ember van, az egyiknek tele lesz a töke egy idő után a rengeteg pénisszel, és kaszálja. A másik pedig elkezdi szopni a péniszeket, sőt, gyakran hangoztatja, hogy nem is a pénisz végén elhelyezkedő ember a lényeg, vagy az okok, hanem a péniszek. Ők a Lost rajongók. Én előbbi voltam, én csak plot hole-okat láttam, ahol más "megfejtésre váró rejtélyt" egy idő után. Ráadásul a végén a péniszek végén egy Taylor Lautner volt kb., mikor az ember a nagy felvezetés után minimum egy Brad Pittet várt volna. És szerintem a Lostból kikerült arcok Drew Goddardon kívül mind túlértékeltek. Orciék Transformers forgatókönyveitől McKee valahol tincsenként tépi a haját, nem is beszélve "az emberről, akinek nevét nem ejtjük ki, mert vazelin nélkül erőszakolta meg a második kedvenc franchise-omat, és sikerült alulmúlnia az Alien vs. Predator ostobaságát is".

Visszatérve a lényegre, @Regggie: tök jól leírta. JJ ügyes gyerek, csak annyira dolgozik benne a megfelelési kényszer, hogy minimális kockázatot sem vállal, így a filmjeinek kb. esélyt sem ad, hogy emlékezetesek legyenek. Én örülnék legjobban, ha végre sikerülne összehoznia egy zseniális filmet egyszer.

2013.04.18. 09:19:43

remélem - ha tényleg lesznek - az önálló filmeket nagyon igényesen és jól csinálják meg, mert most ahogy olvsatam felvillant előttem egy fiatal Yoda, aki karácsonykor vetített családi filmek szintjén kerül mindenféle konfliktusba

olyat nem akarok :(

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.18. 09:25:17

@mrscottpilgrim: "És akkor eljutottunk az egész kezdetéig, a Lostig, ami a sorozattörténelem talán valaha volt legtúlértékeltebb szériája"

nem talán, hanem egyszerűen a legtúlértékeltebb.

2013.04.18. 09:46:14

A starwarsos filmek mindig is a látványról és az ebből származó haszonról, pénzről szólt! Lucas belefáradt eladta a cégét, nem kevés pénzért. A Disney pedig akár a Pixart, akár a Marvelt azért vette meg nem kevés pénzért, hogy a benne rejlő lehetőségeket kiaknázza és ezzel szintén hatalmas profitra tegyen szert! Szóval nem igazán tudom sajnálni se a Warnert, se a Paramountot, ha ne talán ők nem tudnak valami nagy kasszasikerű filmmel előállni!

2013.04.18. 09:47:25

Az meg, hogy ki milyen filmet gyárt nagyban függ attól, hogy milyen technikát használ és mennyi pénzből gazdálkodik. A tehetség ma már nem sokat számít!

Tájfájter 2013.04.18. 09:56:50

Nekem ez olyannak tűnik, amikor az Electronic Arts évente kiadja a FIFA játékát (meg NFL Madden, meg stb sportjátékait)

Az újabb és újabb részekben minimális változtatások vannak csak, a termék fő ereje a licenszben van, de igazából az élmény csak minimálisan tér el az előző évitől.

2-3 évente talán van egy nagyobb újítás, és persze visszanézve a sok év távlatából látszik a változás, de valahogy sokadik rókabőr és a kizárólagos licensz miatt az embernek keserű szájíze van...

Remélem nem jutunk el odáig, hogy a filmek végét, vagy alternatív befejezését kiegészítő DLC-kben lehet majd megvenni...

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.18. 10:47:33

@JBa: Whedon előtt a Marvel is ugyanúgy tolta ki magából a középszerű szuperhősfilmeket, a fanboy-okon kívül sztem annak sem tapsolt egy filmszerető sem. (És nekem most is komoly kétségeim vannak afelől, h minden karakternek tudnak kétévente értelmes filmet gyártani)
@mrscottpilgrim: Mielőtt túlságosan belemelegednél a nagypofájú fikázásba, csak szólnék, h Abrams a pilot után egy epizódot nem írt a Lost-ban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.18. 10:58:05

@danialves: whedon előtt volt a vasember, a thor, amerika kapitány, és egyiket se csak a rajongók szerették. A kritikusok is.

pizzaboy 2013.04.18. 11:27:18

mit tolnak, hova és mikor?? ill tolás szempontjából mi a különbség a páros, ill páratlan években?

JohnHenry 2013.04.18. 11:37:24

magyarán ha valaki igazi Star Wars mozit akar nézni, akkor vegye elő valamelyiket az eredeti háromból, mert több már nem lesz.

JohnHenry 2013.04.18. 11:39:53

@ariskerase: nem, a Star Wars mozikban nem öncélú a látvány, mindig a történetmesélést segítik. ez Lucas eredeti koncepciója, amihez az első film óta (az utóbbi időkben azért kevesebb sikerrel) tartja magát.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.18. 12:47:41

@doggfather: Hát tudom, h RT-n kapták rendesen a százalékokat, de az a helyzet, h ott egy középszerű film előbb lesz 100%-os, mint igazán jó. Én egyiket sem tartom egy különösebben kiemelkedő filmnek, a Vasember talán kilóg felfelé, de azért tartom, h aki nem képregény-rajongó, abban nem hagytak annyira mély nyomot ezek.
De éppen itt az idő, h rámcáfoljon a Marvel, jövő héten meg is tehetik egyből.

Circus 2013.04.18. 12:56:12

@Zalaba_Ferenc:
"... de hús-vér emberek vannak benne..."
Ezt pont itt, pont most... :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.18. 13:08:49

@danialves: akkor légyszi tisztázzuk már mitől NEM lesz egy film középszerű???

mert ezek szerint, hogy szeretik a kritikusok/rajongók az kevés.

Gondolom az is, hogy sok pénzt hoz, mert ez ugye az előbbinek függvénye.

Hogy mennyire képregényhű?? Mert lehet jó film akkor is ha csak nyomokban tartalmaz képregényt, meg lehet gyenge ha egy az egyben veszik át akkor is.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.18. 13:58:12

Ki fogja nézni a 2-3. rész után? Átmegy gyerekmoziba és felnevelnek egy új rajongó generációt, az új részeket alapul véve?

Warlimont 2013.04.18. 14:13:15

Olyan gagyi filmet, mint a Star Wars Ep I, benne Jar Jar es a többi, szerintem evente kettöt is lehet csinalni. Es a gyerekkorom reszet kepezö eredeti trilogia ugyan mara megszepult, de azert a Jedi visszaterben is aggasztoan sok bugyuta babfigura ugrabugralt.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.18. 16:31:37

@doggfather: Egy film nem attól lesz kiemelkedő h sokan szeretik v h RT-n hány %ot kap ( ott én is simán érettet adtam volna neki) hanem h mondjuk hány ember szerint kihagyhatatlan db és hasonlók. Én még egy embertől nem hallottam h " a thort mindenképp nézd meg"

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2013.04.18. 18:13:48

@danialves: fanboy alert! hol is fikáztam én a Lostot? :) elmondtam a véleményemet róla, amúgy nem is állítottam, hogy JJ műve a teljes Lost, viszont "JJ holdudvara" a Lostból jött, és szerintem egy darab Drew Goddardon kívül (aki a Cabin In The Woods-szal már letudott egy zseniális filmet - kérdés, mennyire Whedon érdeme is, de ez most mellékes) senki igazán kiemelkedő nincs, sőt, a legtöbben rettenetesek

egyébként a Marveles dologban egyet értek veled. a Vasember jó volt, a Vasember 2 max csak okés, a Thor kegyetlen rossz és kínos volt, az Amerika kapitány korrekt volt, az Avengers meg egy príma iparosmunka, bár nekem azzal is voltak apróbb problémáim. viszont a Marvel szerintem jó úton halad, mert elkezdte erős szerzői kézjegyű rendezők kezébe adni a következő filmeket. ami persze lószart sem ér, ha megint annyira megköti az alkotók kezét, vagy megint annyira fazonra akarja nyírni mindegyik filmet, de ha végig tudja vinni azt, hogy szerzői filmek szülessenek, szerintem a Marvel lehet a legérdekesebb stúdió. (Gunn, Wright, Shane Black, ezekkel a nevekkel pont azt bizonyítja nekem a Marvel, hogy mernek tökösek lenni, és ügyes iparosok helyett egyedi hangú, zseniális figurákat bíz meg, akik a stúdiórendszerben hatalmas rizikónak számítanak, de ha bejönnek a húzásaik, a filmjeik egyszerre lesznek sikeresek és maradandóak)

Llew 2013.04.18. 18:29:09

@danialves: Baszki ennek amit mondtál semmi értelme.

Ha a kritikusok meg a közönség dicsér valamit, az még attól nem kiemelkedő, de ha valakik) azt mondják akkor az? Az ő véleménye mitől kiemelkedőbb, mint a többieké? Illetve akkor szerinted mitől lesz valaki olyan valaki, aki nyilatkozhat egy filmes kiemelkedőségéről?

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.18. 19:19:11

@mrscottpilgrim: Igazából csak azt nem értem, h akkor hogy kapcsolódik az egész JJ-hez. Úgy írtad le, mintha ő valami nagy keresztapa lenne, aki létrehozta és menedzselte ezt a szörnyszülöttet, valamint ezen keresztül szar forgatókönyvírók tucatjait szabadította ránk, miközben a valóság az, h talán már az első vagy a második évad után otthagyta az egészet a Fringe miatt. (Amikor egyébként még pont qrva jó sorozatnak is számított és semmi nem volt benne elbaszva)
Amúgy persze nem fikáztad, csak gondolom sokat készültél ezzel a frappánsnak gondolt péniszes hasonlattal és akkor már muszáj volt elsütni. (És tőled meg csuklóból jön a fanboy alert...)
@Llew:
Látom nehéz eset ez az RT értékelési rendszer szóval ismét igyekszem megvilágítani: ezeknek a kritikusoknak egy igen egyszerű kérdésre kellett válaszolniuk: jó-e vagy sem. Azt nem kérdezték meg tőlük, h kiemelkedő, vagy retekszar, hanem csak ennyit. Mint már kétszer leírtam, ezek tulajdonképpen a maguk középszerű szintjén elégséges filmek, ezért teljesen megértem, h ezt mondták akár 90%-nyian is. Viszont ez még nem jelenti azt, h ne lehetne 500 jobb filmet találni (mint ahogy ezzel lehet h ez a 90% is egyet értene)
És akkor még arról nem is beszéltünk, h mi a helyzet, ha tényleg szétnézünk a kritikusok között, pl. a Thor pont ezen a blogon 4/10-et kapott, a top10 képregényfilm közé náluk egy Marvel-fim fért be (Vasember, mily meglepő) ennyit a kritikusokról.
Ugyanez vonatkozik a sokan szeretik-re, kérdezd meg mondjuk 10 ismerősödet, h szerintük mondjuk a világ 20 legjobb filmje között van-e Marvel-film. Aztán meg kérdezd meg, h az Amerika kapitány szerintük jó volt-e.

Szóval remélem most már átjön, h valami attól, h népszerű, jó, korrekt munka, sokan szeretik stb. stb. MÉG NEM FELTÉTLENÜL KIEMELKEDŐ.

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2013.04.18. 20:11:00

@danialves: "mintha ő valami nagy keresztapa lenne, aki létrehozta és menedzselte ezt a szörnyszülöttet, valamint ezen keresztül szar forgatókönyvírók tucatjait szabadította ránk"
akár közvetve, akár közvetlen módon, de a végtére is pont ezt csinálta :)
úgy érzem sértve érzed magad a péniszes hasonlatom kapcsán, miért is? végül is tényleg ez van, a hasonlatom meg sem pozitív, sem negatív fényben nem tünteti fel a Lostot, vagy a Lost rajongókat :) (csak hát péniszekkel bármit lehet szemléltetni)

bájdövéj, gondold át szerintem is ezt az RT-s érvelésedet, mert nem igazán kerek. (tanács: ne sértettségből és dühből írj)

mrscottpilgrim · http://twitter.com/mrscottpilgrim 2013.04.18. 20:13:37

@danialves: mondjuk alapból nem értelek, te most akkor meg akarod határozni OBJEKTÍVAN, hogy mi számít kiemelkedő filmnek? :)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.18. 20:30:21

@mrscottpilgrim: "akár közvetve, akár közvetlen módon, de a végtére is pont ezt csinálta"
Ezt nem igazán sikerült megmagyaráznod, szerencsétlen ember megírt egy pilotot Lindeloffal, és aztán ő a hibás azért, mert később mások elqrták a sorozatot, és tképpen azért is, mert néhány másik ember, akit később odavettek, rossz forgatókönyvíró? Hát tényleg a qrva anyját Abramsnek, ezek tényleg meghatározzák, h ő milyen rendező...
Ezek után tényleg nem tudok másra gondolni, mint h alig vártad, h valami kapcsán megcsillogtasd ezt a remek Lost-kritikát, és ez pont jó ürügy volt. Kár, h az érvelésed háromnegyedében így egy olyan dologgal sározod, amihez Abramsnek aligha volt köze.

"most akkor meg akarod határozni OBJEKTÍVAN, hogy mi számít kiemelkedő filmnek?"
Nem, ha figyelmesen olvasol, akkor arról vitatkozunk, h a többségi vélemény egész pontosan mi ezen filmek kapcsán.
Tanács: kicsit próbálj kevesebbet beleképzelni az írásaimba, és többet foglalkozni azzal, amit ténylegesen leírtam

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.19. 12:15:31

@danialves: rendben, akkor a vasember kiemelkedő, az hozta vissza RDJ az első sorba, az volt az első "másmilyen képregényfilm" (marveltől nah).

Thor kiemelkedő, mert egy elsősorban Shakespeare rendező bevállalt egy képregényfilmet.

A Kapitány pedig szintén nem egy sima képregényfilm a sokak által indiana jones-ra hajazó hangulata miatt.

És ezeket nem én találtam ki, több kritikus írta, támasztotta alá mindet.

high_resolution 2013.04.22. 15:33:35

öröm füleimnek :) kíváncsi vagyok mit hoz ki belőle a Disney. én nagyon film rajongó vagyok, örülök is hogy az HBO GO-n megtaláltam pár kedvencemet az elejétől a végéig :) Küldöm Nektek is redir.ec/gobox

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása