aeon flux

ready for the action now, danger boy?

van képünk hozzá: men in black - sötét zsaruk 3. [men in black III] (2012) Coriolanus
2012. április 30. 08:37:30

Kategória: 5 komment

Ezt a plakátot elnézve nem tudom elképzelni, hogy volna ember, aki nem a Skyfall előzetese miatt várná a Men in Black harmadik részét. De közben voltak olyan hírek, hogy a Skyfall is a Bosszúállók előtt debütál, szóval teljesen tanácstalan vagyok.

 

Címkék

sci fi will smith poszter tommy lee jones josh brolin men in black

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr384541875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_122737 2012.04.30. 13:15:06

Hát öhm, érdekes. Másfelől nyilván nem én vagyok az első, aki ezt megjegyzi, de ijesztő módon hasonlít ez a szerkezet Mr. Garrison "It" nevű gépére a South Parkból :D

Ismeretlen_1068 2012.04.30. 14:24:58

A maga őrült módján szerintem ez szellemes. És hogy ebből plakát is lett, az már-már merész (legalább nem csak a "napszemüveges fapofák" kampányt használják ki újra meg újra), viszont a filmtől továbbra se várok semmit - nem úgy az a 2-300.000 néző, aki majd jegyet vált rá itthon...

renton · http://mozisblog.blogspot.com 2012.04.30. 15:39:08

Nagyon sajnálom, ha olyan rossz értelemben idétlen lesz az egész, mint ez a plakát sugallja. Az első rész örök kedvenc, és a második is vállalható szerintem, bár sokkal laposabb...

Jester 2012.04.30. 18:05:17

1: Nekem meg első pillantásra Grievous tábornok járgánya ugrott be.

Ismeretlen_233610 2012.04.30. 22:14:55

Ma is volt szerencsém az előzeteséhez a moziban; ez egyáltalán nem tűnik viccesnek, nyomát nem lelem az első rész színvonalának, inkább a fáradt második részt fedeztem fel benne. Ne legyen igazam!

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása